BB PRO Ronnie Coleman

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tossa videossa on kyllä karmean näköinen. Helvetin iso maha, yhtä leveä kuin mies muualtakin. Ja ärsyttävä tyyli hytkyä lavalla ja heitellä poset vain puoliksi ja pitää niitä silmänräpäys :D

Liitteet

• ron tuplat takaa.webp
    ron tuplat takaa.webp
    11,7 KB · Katsottu: 426
  • ronnie eesta.webp
    ronnie eesta.webp
    9,1 KB · Katsottu: 413
  • ronska sivulta.webp
    ronska sivulta.webp
    7,8 KB · Katsottu: 315
Toivottavasti olen väärässä, mutta mun mielipide on kyllä se, että nyt olis aika lopettaa. Ei näytä enää hyvältä. Tuo keskivartalo alkaa olla muuhun kroppaan sitä tasoa, että huomio kiinnittyy vain ja ainoastaan siihen.

Last minute opportunity to compete or not compete.

Tuskinpa Coleman noissa kisoissa enää lavalle nousee. Lieneekö jokin epätoivoinen yritys saada Ronsun faneja paikalle tai muuta vastaavaa, kun yritetään tuollaisella spekuloinnilla pitää jännitystä yllä loppuun asti. Eiköhän se ole kaikille selvää, että tuossa lineupissa Big nasty ottaisi nykykunnossaan melkoisen pahasti pataansa, kun mukana ovat kuitenkin mm. Alves, Jackson ja Freeman.

Milloinkohan nämä Colemanin come back -spekulaatiot loppuvat? Oliko viime vai toissa vuoden Mr. Olympia, jossa myös uhkasi tehdä come backin, mutta sekin paluu jäi lopulta vain puheen tasolle. Turhauttavaa ainaista jauhamista minun mielestä.

Tuskinpa Coleman noissa kisoissa enää lavalle nousee. Lieneekö jokin epätoivoinen yritys saada Ronsun faneja paikalle tai muuta vastaavaa, kun yritetään tuollaisella spekuloinnilla pitää jännitystä yllä loppuun asti. Eiköhän se ole kaikille selvää, että tuossa lineupissa Big nasty ottaisi nykykunnossaan melkoisen pahasti pataansa, kun mukana ovat kuitenkin mm. Alves, Jackson ja Freeman.

No eikös hän juuri videolla maininnut, että on aina lavalle noustessaan onnellisin ihminen maailmassa ihan sama voittiko vai hävisi. Ei hän varmaan sillä asenteella ole tuonne kisoihin menossakaan, että pyyhkisi muilla lattioita.

Jossain aikasemmassa videossa kertoi myös, että kiertueella ollessaan ei ole edes pystynyt treenaamaan saati diettaamaankaan täysillä.

No eikös hän juuri videolla maininnut, että on aina lavalle noustessaan onnellisin ihminen maailmassa ihan sama voittiko vai hävisi. Ei hän varmaan sillä asenteella ole tuonne kisoihin menossakaan, että pyyhkisi muilla lattioita.

Jossain aikasemmassa videossa kertoi myös, että kiertueella ollessaan ei ole edes pystynyt treenaamaan saati diettaamaankaan täysillä.

No en kyllä millään jaksa uskoa, että vanhana kilpaurheilijana Coleman itseään kovin onnelliseksi tuntisi, jos nousisi nyt lauteille ja ottaisi pataan noilta aktiivisilta masters-kisaajilta. Tämä arvio sijoituksesta perustuu siis täysin siihen, mitä olen Colemanin guest pousing -videoita nähnyt.

Pointtini on se, että miksi pitäisi mennä kisoihin enää tuossa vaiheessa, kun on kunniakas ura jo takana. Luulisi ainakin, että jos tosissaan nousee vielä lavalle, olisi se nyt varmaan fiksuinta tehdä siten, että siihen myös panostaa jonkin verran. Saatan toki olla väärässä. En oikein ymmärrä koko come back -idean pointtia. Coleman on kuitenkin jo urallaan saavuttanut kaiken, mitä kehonrakennuksessa on saavutettavissa. Olen sen verran skeptinen, että näillä paluuhöpötyksillä Coleman haluaa pitää itsensä puheenaiheissa tms. Suhteellisen huomattavat palkintorahathan näissä master-kisoissa on jaossa, mutta silti puolikuntoisena lavalle nouseminen on mielestäni hieman epäloogista.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Voi voi, taitaa olla jotain orastavaa vanhuuden höperyyttä jo tuo touhu. Kerran 110-lasissa lavalle ja ura puhuksiin on minun mielipide. Sen takia kerran lavalle, koska on koko ajan pienet höyryt koneessa selvästikin painanut jokin kisailu mielessä, jos tätä ei "hyödyntäisi" niin käteen jäisi vain muutaman ylimääräisen roinavuoden terveyshaitat ilman sitä fiilistä minkä Ronnie varmastikin saa kisailusta.

Ei tässä vaiheessa voi varmaan himmaillakkaan, kun puskee omia ravinteita ja vaatteita markkinoille. Pitää olla kondiksessa promoamassa niitä ja heilua ympäriinsä. Kohtahan se selviää, kisasiko mies vai ei.

Ronnie ei kilpaile enää ikinä, vasen latsi/ojentaja paskana, ja veikkaan että kumpaakaan vammaa ei saa enää millään kuntoon. Tuo kilpailu hypetys on vain kikka millä yritetään boostata Ronnien lisäravinne bisneksiä, ja lisäravinne sarjaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom