BB PRO Ronnie Coleman

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Niin ja minäkin olen kuitenkin edes pikkuisen treenannut. Siinä seurueessa oli mukana sellainen 175-senttinen täysin tavallinen koskaan treenamaton kreikkalaispoika. Hän istui jossain vaiheessa Ronnien vieressä vertailemassa hauistaan. Ronnien ranne oli paksumpi kuin sen 25-vuotiaan hauis...

(edit: mutta niinhän se on minunkin hauikseeni verrattuna)

No nyt demos ilmeisesti ottaa takaisin aikaisempia kirjoituksia mitä on ronsusta kirjoitellut?

Oot aika kova sanaisesti mollannu ronsun kuntoa joissakin viesteissäs. Oma veikkaus on et ronsu tulee olemaan todella kovassa kunnossa sit ku sen aika on. Offikuntoja ei pahemmin kande mennä arvostelemaan keneltäkään kun silllä ei oo kisojen kannalta mitään merkitystä. Kunto lavalla ratkaisee...

Mutta varmasti mahtava tavata ehkä yksi maailman tunnetuin ja kovan luokan bodari :dance:

Olen sanonut pahasti, kun minusta Ronnie näytti huonolta. Niitä kommentteja en ota takaisin. Livenä läheltä hän vaikutti paljon paremmalta, kuin noissa videoissa. Siitä, mihin kuntoon hän pääsee, jos uudelleen kovasti yrittää, en osaa sanoa mitään. Siitäkään, ovatko hauikset tasapainossa ja miten leveät selkälihakset ovat kehittyneet, en osaa sanoa mitään. Niistä Ronnie vain sanoi: "They're a little better". Ronnie ei heittänyt paitaa päältään rannalla eikä näyttänyt tuplia edestä tai takaa.

Edelleenkin olen sitä mieltä, että Ronnie voisi alkaa viettää rauhallisia eläkepäiviä. Minusta se olisi jotenkin arvokkaampaa, kuin kiertää ympäri maailmaa näyttämässä keskeneräistä kehoaan lavalla. Paidalliset promotilanteet ovat eri asia.

Ja todellakin on aika hienoa tavata elävä kehonrakennuksen legenda!

Tämä nyt ei johda mihinkään, mutta mainitaan vielä se et toki sanoit sen suoraan ronsulle, että hei lopeta jo ja siirry eläkkeelle?

Ja edelleen olen sitä mieltä et offikuvilla ei ole mitään merkitystä ja niitä arvostelemalla ei kukaan voita mitään :)

Ja AINA pitää muistaa se, että kuvia arvostellessa pitää arvostella sitä miltä se kunto näyttää niissä kuvissa. Sama pätee videoissa. Kunto livenä saattaa usein olla ihan toista luokkaa. Esim. kun noita pro kisojen tuloksia usein ihmetellään, että kuvien perusteella tai videoiden perusteella olisin pistänyt sen ja sen voittamaan enkä ymmärrä millä helvetillä se ja se voitti. Paikalla olleet kuitenkin ovat poikkeuksetta olleet täysin sitä mieltä, että sijoitukset meni juuri oikein. Livenä tilanne on ollut totaalisen erilainen mikä kuvissa.

Rokuli, no ei tietenkään johda - enkä tosiaankaan sanonut, että siirry eläkkeelle, vaikka minusta se olisikin viisain valinta Ronnielle. Siinä taisi mennä ainoa mahdollisuuteni vaikuttaa jollain tavalla Ronnien tulevaisuuteen kehonrakennuksen parissa. ;) Totesin kuitenkin jutellessamme, että 14 kuukautta on pitkä aika vielä - joten aikaa on, ja Ronnie vaikutti olevan samaa mieltä.

Sen verran sanon kuitenkin, että mielikuvani Ronniesta lyhyen tapaamisen perusteella muuttui kuitenkin askelen verran positiivisempaan suuntaan. Jos hän on todella comebackia tekemässä, minulla on oma suosikkini vuoden 2010 Mr Olympiassa, olipa hän sitten missä kunnossa tahansa. Ja Leech, tosiaankin, Ronnie oli aika lailla vakuuttavamman näköinen livenä kuin kuvissa.

Aivan, uskoisin, että demoskin arvostaa legendaa nyt edes hiukan enemmän, ja ne hölinät eläkkeelle menosta on persiistä, eiköhän se niin mene et jokainen päättää itse omasta eläkkeelle menosta, ja se siitä aiheesta....:D

hillitön forkku

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Uskon päivä päivältä enemmän siihen, että Ronnie tulee vielä kovassa kunnossa lavalle.
Näyttää joissain kuvissa jo aika hyvältä ja vielä mennään varmasti pintakaasulla.

Juu kyllä se petraa koko ajan! Kyllä se ainakin parempaan kuntoon tulee kuin vuoden 2007 olympiassa ja oliko silloin sijoitus neljäs....Toki 2010 on eri äijät ja kisat, mutta kyllä tuosta vielä hyvä tulee!

http://www.youtube.com/watch?v=Kj6LI-S13vQ

Tämä video tuli katsottua (taas), varmaan ollut aikaisemminkin tässä ketjussa.

Omasta mielestäni vähääkään liioittelematta maailman paras video, ikinä, missään. Muutenkin itselle Ronnie edustaa jotain elämää suurempaa, eikä vain kokonsa ja ansioidensa takia, vaan sen, että miehellä on elämänarvot kohdallaan ja omistautuminen tavoitteelleen suorastaan järkyttävän hienoa. Ihailen Ronnieta uskomattoman paljon kehonrakentajana, mutta vielä enemmän ihmisenä, persoonana.

Valehtelematta katson yllä olevan videon JOKA ILTA mennessäni nukkumaan, se tuo elämään jonkinlaista uskoa, en osaa selittää. Ikinä en varmasti tule Colemaniin tai tuohon kyseiseen videoon kyllästymään,ja täytyy myöntää että joinain päivinä on herahtanut tippa linssiin kyseistä videota katsellessa.

Ja uskaltakaakin heittää läppää mun avautumisesta tai vainoan teitä loppuelämänne. Suoraan sanottuna Ronnie on ainoa syy, mikä minut saa sinne salille menemään.

http://www.youtube.com/watch?v=Kj6LI-S13vQ

Tämä video tuli katsottua (taas), varmaan ollut aikaisemminkin tässä ketjussa.

Omasta mielestäni vähääkään liioittelematta maailman paras video, ikinä, missään. Muutenkin itselle Ronnie edustaa jotain elämää suurempaa, eikä vain kokonsa ja ansioidensa takia, vaan sen, että miehellä on elämänarvot kohdallaan ja omistautuminen tavoitteelleen suorastaan järkyttävän hienoa. Ihailen Ronnieta uskomattoman paljon kehonrakentajana, mutta vielä enemmän ihmisenä, persoonana.

Valehtelematta katson yllä olevan videon JOKA ILTA mennessäni nukkumaan, se tuo elämään jonkinlaista uskoa, en osaa selittää. Ikinä en varmasti tule Colemaniin tai tuohon kyseiseen videoon kyllästymään,ja täytyy myöntää että joinain päivinä on herahtanut tippa linssiin kyseistä videota katsellessa.

Ja uskaltakaakin heittää läppää mun avautumisesta tai vainoan teitä loppuelämänne. Suoraan sanottuna Ronnie on ainoa syy, mikä minut saa sinne salille menemään.

Video on kieltämättä tunteikas. Minkähänlainen fiilis on miehellä itsellä ollut tuolla lavalla, kuunnella tuota porukkaa miten kaikki hurraa..Ei sitä varmaan voi pukea sanoiksi.

Suositut

Back
Ylös Bottom