BB PRO Ronnie Coleman

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Onhan tuossakin pätkässä olevat kohtaukset nähty miljoona kertaa, mutta kyllä tuon katottua taas tajusi, että nykykunnosta viis, siinä treenaa kaikkien aikojen paras pro. Kyllä se kunto on joskus ollut aivan tajuton.

Aivan samat fiilikset heräsi, kyllä Ronsu on kuningas:worship: Toivotaan että vielä kerran Big Nasty laittaa Lights Out kaikilta :rock:

Tuohon ei kai kukaan pysty antamaan absoluuttista vastausta. On tosin väläytelty, että 2010 ASC:ssa Ronnie olisi lavalla...kisaamassa.

Toi Colemanin keskivartalo on niin levähtänyt et ois vaan parempi lopettaa kisaaminen.
Entisaikojen Ronsteriin verrattuna on vain muodoton kasa lihaa IMO.

Toi Colemanin keskivartalo on niin levähtänyt et ois vaan parempi lopettaa kisaaminen.
Entisaikojen Ronsteriin verrattuna on vain muodoton kasa lihaa IMO.

Onhan toi kieltämättä lössähtänny, mutta itse kyllä uskon, että Ronnie kyllä saa vielä ittesä kuntoon. En sitten tiedä onko se aika vielä ensivuonna, mutta kuitenkin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kyllä ronsu vielä näyttää. Niinkun se sanoi yhdellä videolla, että ruoka on maistunut. Kovaa treeniä ja diettiä päälle, niin nähdään taas parasta ronsua :)

Nain Colemanin eilen rannalla taalla Ateenassa. Oli se aivan kasittamattoman kokoinen vaikka varmaankin pienempi nyt kuin joskus ennen. Laitan kuvan ja vahan enemman tarinaa huomenna.

Joo siis itse asiassa Ronnie todella tuli Ateenaan häihin. Ei omiinsa, mutta serkkunsa... Häät ovat tänään, en tiedä missä. En saanut kutsua, vaikka tulevalle rouvalle juttelinkin. Seurueessa oli varmaankin noin seitsemän henkeä, Ronnie ei ehkä muita päätä pidempi, mutta sitäkin paksumpi. Kuva kertonee enemmän siitä, missä kunnossa hän on, vaikka vain käsi näkyykin. Vaikutelma oli paljon parempi kuin noissa videoissa, mitä näimme vähän aikaa sitten tässä ketjussa.

Ronnie vakuutti olevansa menossa 2010 kisoihin. Hän oli kuullut Levronen projektista, mutta ei seuraa sitä mitenkään. Kommentoi, että Levrone on finished. Tosin, halusi tietää, mitä Levrone tällä hetkellä painaa. Omasta painostaan sanoi vain, että kisapainoksi tulee sellainen paino, että hän on hyvässä kunnossa. Siitä, paljonko se tulee olemaan, hän Ronnie ei sanonut mitään.

Ronnie treenaa säännöllisesti, jopa täällä matkalla ollessaan hotellin kuntosalissa. Mitään vierasposeerauksia ei käsittääkseni ohjelmassa pitäisi olla. Selkä on kuulemma paremmassa kunnossa pikkuhiljaa. Minusta Ronnie tuntui sen viisiminuuttisen jutustelun perusteella olevan lempä ja rauhallinen jättiläinen, joka edelleenkin on hieman pöllämystynyt siitä, että hänet tunnetaan kaikkialla. Vaikka mitään jonoa hänen luokseen ei kertynytkään, kyllä siellä muutamat kuvat otettiin niin TGI-ravintolassa kuin rantatuolin vieressäkin.

10116_150232381741_626991741_3410483_1759651_n.jpg

Ronnien nyrkkikin ihan sairaan kokoinen.

Totta. Itsellänikään ei ihan pieni kämmen ole, mutta Ronnien koura on suunnattoman suuri. Sormetkin ovat kaksi kertaa omiani paksummat, valehtelematta. Se oli kuin lapioon olisi tarttunut kätellessä.

Ronnie lienee n. 180cm pitkä. Itse olen 182 ja hiekalla Ronnie seisoi vähän ylempänä kuin minä. Ravintolassa jutellessamme hän oli hieman lyhyempi. Painoa minulla on n. 90kg, joten Ronnie varmaankin on 130kg raskaammalla puolella.

Mahtavaa demos, varmasti ikimuistoinen kokemus kohdata mies tuolla lailla sattumalta! Ronnieltakin kyllä ihailtavaa, että mies taitaa lomallaankin huomioida fanien kiinnostuksen ja jutella niitä näitä!

Suositut

Back
Ylös Bottom