BB PRO Ronnie Coleman

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
10 “Olen vain normaali.”
9 “Siellä ei ole ei salaisuuksia.”
8 “Ravista ne vihaajat pois päältä.”
7 “Tämä ei ole ei mitään minulle.”
6 “Juna kovempaa ja kasva isommaksi.”
5 “Erilaiset asiat työskentelevät erilaisille ihmisille.”
4 “Valo paino!”
3 “Ei ole ei mitään mutta hernepähkinä.”
2 “Se on kaikki vain omenoita ja oransseja.”
1 “Jokainen haluaa olla kehonrakentaja, mutta älä ei kukaan halua nostaa ei raskas perse painoja.”

10 “Olen vain normaali.”
9 “Siellä ei ole ei salaisuuksia.”
8 “Ravista ne vihaajat pois päältä.”
7 “Tämä ei ole ei mitään minulle.”
6 “Juna kovempaa ja kasva isommaksi.”
5 “Erilaiset asiat työskentelevät erilaisille ihmisille.”
4 “Valo paino!”
3 “Ei ole ei mitään mutta hernepähkinä.”
2 “Se on kaikki vain omenoita ja oransseja.”
1 “Jokainen haluaa olla kehonrakentaja, mutta älä ei kukaan halua nostaa ei raskas perse painoja.”

Pitiks ton nyt sit olla joku läppä, vai?

:hyper:

Loistavat suomennokset. Nyt ei muuta kuin täyttä kurkkua huutelemaan niitä salille niin voidaan ottaa aikaa, kuinka kauon kestää ennen kuin valkotakkiset tulee paikalle.

Ekaksi täytyy kiittää threadin aloittajaa hienosta ideasta. Kaikki Ronnieen liittyvä ihailu on nyt siististi yhdessä threadissa. Getbig.com:lla tällainen olisi nopeasti tuhottu kun olisi alkanut se iänikuinen paskanjauhanta/kiistely Colemanin ja Yatesin paremmuudesta. Täällä sentään pysytään asiassa.

Itse olen sitä mieltä, että Ronnie oli parhaimmillaan 2003 ja 2004. Miten hän pystyi nostamaan lihasmassansa tasoa vielä vuodesta 2003 on kyllä täysin uskomatonta. Okei myönnetään, ettei mies ollut esteettisyyden perikuva vuonna 2004, mutta kyllähän se fysiikka lihasmassan suhteen oli jotain ennennäkemätöntä. Parhaiten sitä kuvaa video 2004 Olympiasta kun Arnold tulee paikalle ja haluaa nähdä pari suosikkiposeerausta Ronnielta. Ei tarvitse kun katsoa Arnoldin katsetta ja kuunnella ihailua hänen äänessään kun Arska sanoo "Can we see some shots Ronnie??" "How about my favourite most muscular, Ronnie" "Look at that!!!" Arnold ja muu bodaava maailma tajusi varmaan silloin, ettei paluuta ole enää ja tästä on vaikea pistää paremmaksi.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ekaksi täytyy kiittää threadin aloittajaa hienosta ideasta.

Ollos hyvä.

156.jpg

162.jpg

163.jpg

Sanoit silloin Mike että miten vitutti kun lihat lähti ja huono kunto tuli kylään niin miltähän Ronsterista mahtaa sitten tuntua kun tuolta tasolta putoaa. Kynistähän tuosta ei saa tekemälläkään mutta kuitenkin.

Kyllähän se kuitenkin vähän kompensoi kun mies kylpee rahassa ja treenivideot myyvät vieläkin. Mies on kuitenkin 45-vuotias joten kyllä tuossa iässä pitäisi jo olla vähän valmistautunutkin siihen lihasmassan katoamiseen.

Ronnie taitaa vieläkin tehdä paljon seminaareja ja vierailuja vähän sinne-sun-tänne. Olisi jotenkin sääli jos miehen tarvii ylläpitää lihojaan moisten takia. Parempi olis jos saisi tikkuuntua rauhassa.

Juu, Ronsterilla tuskin mitään isompia ongelmia tulee, vaikka yleisön paine onkin aika kohtuu kova. Mä vähän veikkaan, että tuon kokoisen äijän olo ei mikään kovin kiva ole täysissä lihasmassoissa. Kyllä siinä olo vain helpottuu kun massa katoaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom