Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuontyyppiseen kysymykseen pitää tietenkin vastata, että vetäisi asterixmaisen upparin ja isonenä lentäisi katosta läpi. Ja päälle pullistaa hauista.
Rondalla ei olisi edes teoreettista mahdollisuutta Aldoa vastaan. Toki jos Aldo olisi halvaantunut, niin mahdollisuudet nousisivat vähän.
AndyS on sanonut paljon tyhmiä asioita, mutta tämä kuuluu ehdottomasti top3.
http://sports.yahoo.com/blogs/mma-c...he-could-beat-heavyweight-171849440--mma.html"In any given moment, under the right circumstance, I think it is possible," Rousey said of beating Velasquez when asked if she thought she could.
"You cannot tell me that it is physically impossible. It is possible that in any given moment that I could beat him. I simply believe in my possibilities."
Silti realiteetit on hyvä pitää mukana. Teoriatasolla lähes mikä vaan on mahdollista, kyse onkin nyt siitä että mikä on järkevää ilmoittaa.Tääl näköjään jengillä normi suomimentaliteetti, lähdetään tekemään parhaansa että mihin se riittää tai lähdetään häviämään.
Asia menee just niinku andy tossa kirjoitti. Täytyy uskoa omiin kykyihin, mielellään vähän liikaa.
Ei oo varmaan syömiseltään ehtinyt. Ukkonsa vaihtoi jo salia että ilmeisesti luotto Edmundiin on vähän laskussa. Tai sit Browne ei halua olla ihan lähellä Rondaa kun pelkää joutuvansa syödyksi tai samaan sänkyyn mursun kanssa :DOnko Ronda taaskaan antanut yhtään haastattelua ton Nunes matsin jälkeen vai piilotteleeko taas jossain?
Tämäpä se, osalle jengistä tuntuu riittävän että on joku ihan häviävän pieni mahis jolloin on oikeutettua sanoa mitä vaan.No joo, mulla on lauantaina mahdollisuus voittaa loton päävoitto, vaikka en täyttäisi edes lottokuponkia, koska teoriassa tuleva voittaja on voinut vahingossa näppäillä voitonmaksutiliksi mun tilinumeron.
Mitä se sinun mielestä sitten sanoi? Minun mielestä se sanoi että se voittaisi Cainin jollain chanssillä.Koeta nyt ymmärtää, ettei Ronda ole sanonut voittavansa Cainia.
Ronda on sanonut että olosuhteiden ollessa oikeat uskoo voittavansa Cainin. Toki voit saivarrella ja tarttua sanavalintoihin mutta luulen että suurin osa ihmisistä käsittää seuraavan lainauksen sitten eri tavalla kuin sinä "In any given moment, under the right circumstance, I think it is possible," Rousey said. "You cannot tell me that it is physically impossible. It is possible that in any given moment that I could beat him. I simply believe in my possibilitiesKoeta nyt ymmärtää, ettei Ronda ole sanonut voittavansa Cainia.