Rolling Thunder -vetokahva

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Grip
  • Aloitettu Aloitettu
Täällä kun on noille Captain of Crush grippereille oma threadi, niin tästäkin otevoimailun tuotteesta on hyvä saada keskustelua. Kahvan halkaisija 60mm.

Eli kokemuksia, elämyksiä, tuloksia ja juttua kahvalla treenaamisesta kehiin.

Itse sain äsken omani ja pitihän se testata, että mistä on sormet tehty. Molemmilla käsillä 50kg+3,7kg tarpeet. Ei kummoinen tulos, mutta tästä noustaan.

Testasin ekaa kertaa noin kuukausi sitten, oli kyseessä se uudempi malli. 90kg tuli ylös. Yllätyin itsekin. Jonkun verran on tullut harrasteltua muita otevoimajuttuja. COC #2,5 (2,48) on mennyt kiinni.

Vanhalla kahvalla vasurilla 82,5kg tai 85kg enari, ei muista sainko koskaan tota 85kiloa. Uudella kahvalla 60kg molemmilla käsin ja sekin vaatii hyvän päivän. Tuloksiin ei ole laskettu itse kahvaa ja muita härppeitä.
Oli niin paljon kivempi vedellä vanhalla kahvalla kun kuvitteli että olisi jossakin edes vähän keskivertoa parempi mutta ei niin ei..

Mttt

Testasin ekaa kertaa noin kuukausi sitten, oli kyseessä se uudempi malli. 90kg tuli ylös. Yllätyin itsekin. Jonkun verran on tullut harrasteltua muita otevoimajuttuja. COC #2,5 (2,48) on mennyt kiinni.

Toihan on aivan kauhea tulos suomentasolla. Ei muuta kun kisaamaan.

Mitäs uuden ja vanhan RT:n välillä on eroa?

Kahva taisi muuttua ulkoisesti eniten. Uusi versio on kirkkaasta metallista tehty runko ja musta muoviputki, vanhahan oli kokonaan musta kahva. Ja oikeastaan noita uusia malleja tuli kaksi.
Ensimmäinen versio näistä uusista on tosi liukkaasta muovista tehty putki, ei ota magnesiumia vastaan yhtään ja on tosi liukas verrattuna vanhaan malliin. Toinen mallii uusista, joka nyt on viimeisin mitä myydään, on mattapintaisesta putkesta tehty ja otta magnesiumia vastaan aika kivasti ja hyvä pito. Sanoisin että alkuperäiseen verrattuna vanha ja ihan viimeinen malli on aika lähellä toisiaan pidon suhteen, välimalli aika paha.

Itse tuon kyhäsin akselista, putkesta ja parista laakerista.
Samalla tein muutaman oteblokin ja ankkurin.
Hyvin ajaa asian.

En kyllä näillä suomen kiskuri hinnoilla rupea noita ostelemaan.

55kg on tainnut nousta tuolla. En osaa sanoa miten virallisilla kahvoilla nousisi, kun en ole niitä päässyt kokeilemaan..

Back
Ylös Bottom