Rokkareita löytyykö?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tuli vaan ihan semmonen mieleen et mahtaakos tällä foorumilla olla paljookaan rokkareita? jos on niin mitä autoja teillä on ja käyttekö aktiivisesti cruisingeis? Ite käyn cruisingissa ainakun voin. iteltä löytyy chervolet impala vuosimallia 65. tirhee peli :) ja jos on kuvia ni laittakaas tänne oikein niitä

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
En lue itseäni rokkariksi, enkä omista jenkkiä, mutta musaa kuuntelen lähtien 30-luvulta 50-luvulle (plus jotain Elviksen 60-luvun juttuja). Eniten levylautasella pyörii country&western swingiä, jump bluesia ja doo wopia. Alan pirskeissä käyn niin paljon kuin mahdollista, tai sanotaan niin, että aina kun on joku mielenkiinotoienn artisti paikalla. Esim. tämän kesän ihan parasta antia on ollut juhannus jamboreilla Gin Palace Jesters ja Jimmy Sutton's Four Charms. Kerkesin nuo bändit nähdä jo huhtikuussa ameriikassa, mutta eihän niitä kyllästy koskaan kuuntelemaan. Rockabillyä kuuntelen harvoin, siihen vaaditaan tietty mielentila.

Rock´n roll :rock: Kyllä se V8 voorti pitäis joskus hommata. Tätä jenkkiauto kuumetta ei kyllä yhtään helpota tämä Hurriganesin ja Francinen kuuntelu ja V8-magazinen lukeminen.

En minäkään lue itseäni rokkariksi, mutta jenkkiautoilla olen ajellut heti ku kortin sain. Opiskelun takia ei nyt ole varaa pitää kummosta jenkkiä, mut hankintaan menee jahka opiskelut on ohi. Pihalta löytyy kyllä aspen jolla ajelen sillon tällön

minä olen muuten täysi rokkari mutta en vaatetuksen kannalta. bootsit on mutta ei nahkatakkii, flanellipaitaa ja tötterötukkaa. nyt pitäisi jostain löytää talveks halvalla dodge charger mitä vois tuunaill sit talven aikana :rock:

Chargerii ei välttämättä kauheen halvalla löyä. Itekin jouduin sitten tohon kuusvitoseen Dodge Darttiin tyytyä kunnei rahat mihinkään hienompaan riittänyt. Ite kiinnostaa enempi noi 30 luvun rodit ja 40-50 luvun sämpylät ja siipijenkit. T: Yks nahkatakin,flanellipaidan ja jonkinnäkösen tötterötukankin omaava täältä porista. :D

Kai mä sitten olen, vähän sinne päin ainakin. Jenkkiautoa ei löydy, vaikka olishan sellainen aika räyhee. Maksaa vaan mansikoita, ei ihan yhtäkkiä mun tuloilla osteta semmoista, saati ajella säännöllisesti.

Mun tyylistä varmaan pystyy päättelemään paljon, vaikka en ihan siihen "ääripäähän" kuulukaan.

Ja mitä miehiin tulee, niin kaikenmaailman hopparit, hevarit, punkkarit ym mieluusti skippaan, mutta henkeen ja vereen rokkari on nam! Ei haittaa yhtään tuuttitukka ja muut asiaan kuuluvat, päinvastoin.

Zone-sarja -42%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom