Roinakyselijät käyttää Pakkotoistoa.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

Mike

ATG
Pakkotoisto.com
Kaupunki
Helsinki
Kytkekää kaikki jatkossa mailinne profiilista pois. Eli niin, ettei se näy kellekään. Pakkotoistoa ei käytetä sourcen etsimiseen ja mua vituttaa kun mulle tulee käyttäjiltä maileja, että joku häiriköi ja kyselee roinaa.

Jatkossa tähän trediin tulee kaikkien nimimerkit jotka roinaa kyselee. Suolatkaa kaikki kyselijät minulle.

Pinky

Mike sanoi:
Kytkekää kaikki jatkossa mailinne profiilista pois. Eli niin, ettei se näy kellekään. Pakkotoistoa ei käytetä sourcen etsimiseen ja mua vituttaa kun mulle tulee käyttäjiltä maileja, että joku häiriköi ja kyselee roinaa.

Jatkossa tähän trediin tulee kaikkien nimimerkit jotka roinaa kyselee. Suolatkaa kaikki kyselijät minulle.

Pinky

Olen tuhottoman usein kullut,että pakkotoiston kautta saa hommattua roinaa ja kyseisille urpoille joutunut selvittämään,että tutustu palstaan niin huomaat,että näin ei ole,mutta olisiko tässä se syy.....?
Hyvä,että tähän mailiongelmaan puututaan. :thumbs:

Mä ne suoraan voi ketään läksyttää roinankyselystä, vaan tarvitsen todisteita. Esim palstan kautta käytetään tuota email to user systeemiä, eli se tulee Pakkotoiston serverien kautta, ei userin henkilökohtaisen emailin kautta. Nämä mailit voitte suoraan laittaa minulle.

Yksi vaihtoehto on kytkeä kaikilta pois emaili näkyvistä, niin ettei sitä saa kukaan palstalla. Jokainen joka tavoittelee sitten jotain käyttäjää, voi laittaa kuulutuksen vaikka sille luodulle osastolle.

Kaikki tämä siksi, että en halua että joku roinaa ostanut jää kiinni ja sanoo poliisille että Pakkotoisto.com palstan kautta mulle tarjottiin.

Kaikki tämä siksi, että en halua että joku roinaa ostanut jää kiinni ja sanoo poliisille että Pakkotoisto.com palstan kautta mulle tarjottiin.
Se olisin palstan loppu. Varmaan paras vaihtoehto olisi kytkeä kaikilta maili pois näkyvistä...

Nyt sitten on kytketty kokonaan pois tuo email to user optio. Kukaan ei voi lähettää mailia toiselle palstalaiselle Pakkotoiston kautta. Jos tarvetta on, perustetaan alue, missä voitte kuuluttaa toista käyttäjää jos tarve on kiinni saada. Voitte sitten vaihtaa mailejanne ko. alueella.

Mike sanoi:
Nyt sitten on kytketty kokonaan pois tuo email to user optio. Kukaan ei voi lähettää mailia toiselle palstalaiselle Pakkotoiston kautta. Jos tarvetta on, perustetaan alue, missä voitte kuuluttaa toista käyttäjää jos tarve on kiinni saada. Voitte sitten vaihtaa mailejanne ko. alueella.

=> ja urpot kerää sieltä sähköpostiosoitteita ja kyselee roinaa taas? vaiko kui?

psali sanoi:
=> ja urpot kerää sieltä sähköpostiosoitteita ja kyselee roinaa taas? vaiko kui?
Käyttää forum softan email toimintoa suoraan, eli kaikki mailit lähtee Pakkotoiston servetin kautta, ei tosin enää.

Sille mä en mitään voi jos joku arpoo vippien maileja, se on jokaisen oma asia, mutta siitä en tykkää, että mailit lähtee Pakkotoisto forumin kautta.

Mike sanoi:
"koitin itekki tota vitun pakkis juttua niin mut bannattiin pakkikselta koska satuin kysymään joltaki vitun hinttarilta. joka ilmoitti modeille. voi vittu mikä paska homo se oli. mutta jos onnistaa niin kerron kyllä."

Jippiin sankari.

:D :D :D

:lol2:

"vitun pakkis juttua" :D

Mike sanoi:
"koitin itekki tota vitun pakkis juttua niin mut bannattiin pakkikselta koska satuin kysymään joltaki vitun hinttarilta. joka ilmoitti modeille. voi vittu mikä paska homo se oli. mutta jos onnistaa niin kerron kyllä."

Jippiin sankari.

:D :D :D
Tää kaikkien aikojen hauskin, mitä olen Pakkikselta lukenut :D :lol2: Edi energiajuomat lensi näppäimistölle :D

Eritoten "vitun pakkis juttua" ja "voi vittu mikä paska homo se oli" aiheuttivat totaalirepeämisen :D

No huh huh mitkä naurut ! :lol2:

Mutta toisaalta onhan tuo suht koht vakava asia, meinaan jos Jippiin jostain foorumeiden tai minkä helvetin ikinä syövereistä löytyy joku helvetin pitsinnypläyskerho missä liikkuu sadoille ihmisille huhuja, että täältä saa sitä ja täältä saa tätä. Eipä aikaakaan kun Jippiin palstoille osuu joku poliisin vaimo tjsp.... HIENOA

EDIT: 500. Post!!! Jeeejee... :)

Suositut

Back
Ylös Bottom