BB PRO Roelly Winklaar

On todella mielenkiintoista nähdä mihin kuosiin Roelly saa veisteltyä itsensä lavalle. Etenkin jos hän on saanut aikaisemmin kritiikkiä aiheuttaneen pömpöttävän vatsansa kuriin. Mies on kyllä hurjassa kunnossa. Kokonaisuudesta kun ei vielä tuon perusteella uskalla sanoa mitään.

Joo millilllä sustaa viikossahan nämä bodarit kasvaa mittoihinsa, jep jep :whistle:(y).
Pointti on, ettei kukaan meistä tiedä. Samassa taloudessa asuva puolisokin voi olla täysin tietämätön mitä oma ukko vetää. Me voidaan vain spekuloida aineita ja määriä, mutta se on täysin turhaa, koska vain itse henkilö tietää totuuden. Mutta jatkakaa! :LOL:

Pointti on, ettei kukaan meistä tiedä. Samassa taloudessa asuva puolisokin voi olla täysin tietämätön mitä oma ukko vetää. Me voidaan vain spekuloida aineita ja määriä, mutta se on täysin turhaa, koska vain itse henkilö tietää totuuden. Mutta jatkakaa! :LOL:
No eihän se spekulaatio turhaa ole jos tykkää sellaista harrastaa. Jos taas tiedettäisiin se totuus niin sittenhän se vasta olisikin turhaa.

Jordan Peters on puhunut noista maksusivustollaan, on hyvää pataa esim. Nathan DeAshan kanssa joka aika pitkän pätkän vietti aikaa Kuwaitissa.
Tuohan ei takaa mitään.

Helposti voidaan ystävällekin vähätellä aineita ja määriä, koska omat geenit, työmoraali ja omistuneisuus on toki paremmat ku muilla!

Eri asia jos JP on ne aineet sinne DeAshan lihakseen itse työntänyt. Tuskin.

NHLssä ei tiedä henkilö itsekkään!

Ei ole tainnut olla kuin Ana/Möykky akselilla omakehuja suurista määristä ja hevoskuureista. Ketkään muuthan eivät käytä edes mitään tai juuri mitään, koska dedication ja sacrifice niin korkeella tasolla. Ja omia, myynnissä olevia treeni- ja ravinto-ohjelmia noudattamalla tekee lihaa helposti 10-20kg vuodessa ja nimenomaan vaikka natuna.

Eihän välttämättä itse käyttäjäkään tiedä ainakaaan suomessa, ellei ole varma että saa jotain apteekki tavaraaa. Muuten aineet tunnetusti saattaa olla ihan eri mitä purkissa lukee ja määrät mitä sattuu

On tuo Rolli vaan niin ihana! :heart:

Kusen hunajaa jos Rolli voittaa tana vuonna

giphy.gif

Back
Ylös Bottom