110%totuus
110% pelkkää potaskaa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
110%totuus
Jordan Peters on puhunut noista maksusivustollaan, on hyvää pataa esim. Nathan DeAshan kanssa joka aika pitkän pätkän vietti aikaa Kuwaitissa.Kuinka luotettavia nuo internetissä olevat kuuritiedot on?
Mitäs luulet?![]()
Pointti on, ettei kukaan meistä tiedä. Samassa taloudessa asuva puolisokin voi olla täysin tietämätön mitä oma ukko vetää. Me voidaan vain spekuloida aineita ja määriä, mutta se on täysin turhaa, koska vain itse henkilö tietää totuuden. Mutta jatkakaa!Joo millilllä sustaa viikossahan nämä bodarit kasvaa mittoihinsa, jep jep.
No eihän se spekulaatio turhaa ole jos tykkää sellaista harrastaa. Jos taas tiedettäisiin se totuus niin sittenhän se vasta olisikin turhaa.Pointti on, ettei kukaan meistä tiedä. Samassa taloudessa asuva puolisokin voi olla täysin tietämätön mitä oma ukko vetää. Me voidaan vain spekuloida aineita ja määriä, mutta se on täysin turhaa, koska vain itse henkilö tietää totuuden. Mutta jatkakaa!![]()
Harrastukset kullakin.No eihän se spekulaatio turhaa ole jos tykkää sellaista harrastaa. Jos taas tiedettäisiin se totuus niin sittenhän se vasta olisikin turhaa.
Tuohan ei takaa mitään.Jordan Peters on puhunut noista maksusivustollaan, on hyvää pataa esim. Nathan DeAshan kanssa joka aika pitkän pätkän vietti aikaa Kuwaitissa.
NHLssä ei tiedä henkilö itsekkään!Pointti on, ettei kukaan meistä tiedä. Samassa taloudessa asuva puolisokin voi olla täysin tietämätön mitä oma ukko vetää. Me voidaan vain spekuloida aineita ja määriä, mutta se on täysin turhaa, koska vain itse henkilö tietää totuuden. Mutta jatkakaa!![]()
Pointti on, ettei kukaan meistä tiedä. Samassa taloudessa asuva puolisokin voi olla täysin tietämätön mitä oma ukko vetää. Me voidaan vain spekuloida aineita ja määriä, mutta se on täysin turhaa, koska vain itse henkilö tietää totuuden. Mutta jatkakaa!![]()
Ei vaan pysty käsittää tota ojentajaa![]()
rölli ollu aina yks lemppareista vaikka heath fani olenkinSiks otankin tank topin esiin vai siellä peilin edessä #kerraneesoonsuuriVatasen salilla on vastaavanlainen. Lisää leveyttä ja antaa massaa noin 10kg lisää.