BB PRO Roelly Winklaar

Katsotko sä Eerjo itse näitä videoita,vai linkitätkö vain hurmoksessa?

Eiköhän se oo jo nähty muissa ketjuissa jo moneen otteeseen et se vähä linkittää kaikki mitä näkee

Ei jumalauta tota selkää!!! SalinNatu oli oikeassa, Roelly voittaa olympian, thats it!!!

jepjep, anna ny olla, eikö sul oo elämäs muuta ku väsätä jotain foorumiprofiileja joilla puhua paskaa?

Eiköhän se oo jo nähty muissa ketjuissa jo moneen otteeseen et se vähä linkittää kaikki mitä näkee

Mun mielestä mitä eerjo on linkittänyt niin on ollut iha hyviä, jotku parempia, mutta tämä rölli hollanti pätkä ei ollu kyllä parhaimmasta päästä :D

Mun mielestä mitä eerjo on linkittänyt niin on ollut iha hyviä, jotku parempia, mutta tämä rölli hollanti pätkä ei ollu kyllä parhaimmasta päästä :D

no ee on ne usein ihan hyviä videoita mutta välillä tulee jotain ihan ihme haastiksia vuodelta kivi & keppi jota ketn ei ymmärrä tai joku paska pätkä jostain turkkilaisesta tv ohjelmasta tai jotain tollasia, tuntuu et välillä se ei ite ees kato niit kunnolla. Mut kyl sieltä välillä tulee ihan hyviä

no ee on ne usein ihan hyviä videoita mutta välillä tulee jotain ihan ihme haastiksia vuodelta kivi & keppi jota ketn ei ymmärrä tai joku paska pätkä jostain turkkilaisesta tv ohjelmasta tai jotain tollasia, tuntuu et välillä se ei ite ees kato niit kunnolla. Mut kyl sieltä välillä tulee ihan hyviä

Eikös se ole mukavaa kuunnella muutakin kieltä kuin enkkua :D. Katsoin tuon videon kyllä, en saannut selvää koska aivan en ole laisinkaan kielimiehiä ;) Voin kyllä ottaa yhteyttä kyseisen videon lataajaan että pystyykös laittamaan englanninkieliset tekstitykset..? :)

Tuo hollannin kieli on ylivoimaisesti maailman rumimman kuuloinen kieli! Aivan karsean kuuloista ripulipaskamongerrusta. Pistää vihaks edes kuunnella sitä :D

Tuo hollannin kieli on ylivoimaisesti maailman rumimman kuuloinen kieli! Aivan karsean kuuloista ripulipaskamongerrusta. Pistää vihaks edes kuunnella sitä :D

:)Kerran luin jostain että Hollannin kieli on äänestetty maailman rumimmaksi kieleksi useita kertoja.Kuuma pottu suussa puhuvat.

Pari uudehkoa (6 viikkoa ennen Tampan kisaa)..

Liitteet

• bsn1.webp
    bsn1.webp
    64,4 KB · Katsottu: 7 903
  • bsn2.webp
    bsn2.webp
    64,3 KB · Katsottu: 1 939
Back
Ylös Bottom