Rodos

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kiekko
  • Aloitettu Aloitettu
jos haluaa edullisen reissun rodokselle, niin ottaa pelkät lennot. Niitä monesti todella halvalla. Sitten vanhassa kaupungissa (siis rodoksen kaupungissa) on sellanen mesta ku Mikes Taverna. 8-10e/yö ja _aina_ tilaa.

Tämä vaihtoehto sopii jos ei oo kovin nirso.. yhteissuihkut jne. mut aivan helvetin magee se taverna ja mike on hieno mies.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tämä vaihtoehto sopii jos ei oo kovin nirso.. yhteissuihkut jne. mut aivan helvetin magee se taverna ja mike on hieno mies.

ei oo mun pala kakkua. :D vaikka kuinka halpaa olis niin koskaa en lähtis jos ei hotellihuoneesta löytyis edes omaa suihkua!

Jos vaihtoehtoina Pefkos & kaupunki niin Pefkos sitten. Sinne kaupunkiin voi sit mennä vaikka taksilla.

Sää on ihan loistava tähän aikaan. Ite olin syksyllä ja sitä ennen tasan vuos sitte.
Lämpöö oli +22 tasasesti koko viikon ja uv-säteily sillee sopivasti kasin pintaan. (Suomessa atm <4)

Kausi on vasta alkanu reilu viikko sitte, joten siellä ei oo vielä tungosta.

suosittelen myös käymään lindoksella tsiigailee akropolis kukkulat..mahtavat maisemat hevosenkengän muotoisessa laguunissa jossa vuoren rinteellä on valkoisia kalkkitaloja :) postikorttimaisemat.

lindos2_hq.jpg

hmm okei näyttää paikanpäältä vielä hienommalta :D

Jeejee matka varattu ja Rodoksen kaupunkii ollaa menos :) Joo mä haluaisin käydä tuol Lindokses ja sitte se vesipuistoki kuulosti melko houkettelevalta. Ai että mä en jaksa odottaa!! 22.5. lähtö :)

paljos tuli lähdölle hintaa?

Makso 335e per naama plus sitte otettii jotai matkavakuutuksia joista tuli reilu parikybää per nassukka. Olis ehkä jostain voinu halvemmalla saada (kun aurinkomatkojen oma tommonen vakuutus otettii), mut ei jaksettu alkaa säätää ku ton sai helposti ja nopeasti. :)

8 kertaa Rodolla käynyt, hieno paikka ja tekemistäkin riittää (jos nyt lomalla haluaa muuta tehdä kuin levätä)...

Tulevana kesänä taas 2vk, ja ekaa kertaa AI hotellissa, nyt tahtoo olla passattavana.. :) Hintaa n. 1270e/2vk per nuppi, omaa rahaa ei sit tarttekaan juuri mukaan, ruokaa ja juomaa 07.00-24.00 niin paljon kuin maha ja pää vetää. Pakolliset käynnit: Falirakin vesipuisto, risteily, Tsampika beach, Lindos...sit luultavasti päämäärätöntä häröilyä ja extempore tekemistä.

8 kertaa Rodolla käynyt, hieno paikka ja tekemistäkin riittää (jos nyt lomalla haluaa muuta tehdä kuin levätä)...

Tulevana kesänä taas 2vk, ja ekaa kertaa AI hotellissa, nyt tahtoo olla passattavana.. :) Hintaa n. 1270e/2vk per nuppi, omaa rahaa ei sit tarttekaan juuri mukaan.

Itseäkin hotsittais mennä All Inclusive lomalle ! Mut pääsee vasta sit kun opiskelut on pois alta ja on varaa. No sitä odotellessa . :D

Joo, varmasti kokeilemisen arvoinen.. alkaa olemaan matkakuume.. sitä ei kuvien katselu ainakaan helpota.. :D

Vesipuistoa vuodelta 2003 ("veljeni" Taicaviitan kanssa matkalla) ja tuleva majapaikka kesällä -09... altaalla mm. oluthanat mistä voi itse harrastaa tankkausta, tarvittaessa.

Liitteet

• vesipuisto.jpg
    vesipuisto.jpg
    106,4 KB · Katsottu: 5 096
  • rodos.jpg
    rodos.jpg
    106,6 KB · Katsottu: 983
  • rodos2.jpg
    rodos2.jpg
    86 KB · Katsottu: 3 983
Rento paikka ja lämmintä kyllä piisaa. Olen käynyt kahdesti Rodoksella, viimeksi 2004 ja silloin taisin nähdä yhden todella pienen pilven noin 1km päässä saarelta :D

Lämmintä oli noin 30c varjossa ja merivesi oli noin 28c ja todella kirkasta. Kannattaa käydä vilkasemassa myös perhostenlaakso ja falirakin puisto. Lindokselle mentiin viimeksi sellaisella päiväristeilyllä joka pysähtyi välillä "uimatauolle".

Ruoka oli halpaa ja ihmiset todella ystävällisiä. Himottaisi lähteä uudestaan tuonne loppukesästä ja ehkäpä lähdenkin jos vapaata piisaa. Tuulisella rannalla on muuten todella rennot aallot :D

PS. Tuolla pärjää pelkällä ihan kotosuomellakin :D

Tulevana kesänä olisi tarkoitus olla 3 viikkoa.Toivottavasti maa ei kovasti järise;)

Viimeksi oltu n.16 vuotta sitten.Silloin Falirakissa.

Jos ei halua lomaltaan muuta ku aurinkoa, ni rodos on varmaan sillon oikea paikka. Muuten menee samaan sukkasandaali kategoriaan mihin sunny beach etc.....

Jos ei halua lomaltaan muuta ku aurinkoa, ni rodos on varmaan sillon oikea paikka. Muuten menee samaan junttikategoriaan mihin sunny beach etc.....

No eikös täällä just ihmiset kehuneet kuinka Rodoksella on paljon erilaisia kaupunkeja ja vesipuistoja ja hienoja nähtävyyksiä ? :wtf: Paremmalta kohteelta vaikuttaa mun mielestä kun esim. just toi Runny Beach.

Ite meinasin et haluan käydä yhtenä tai kahtena päivänä jossain, mutta muuten melko auringossa lojumista ja hauskanpitoa. Meinaan on viikko niin lyhyt aika että menee turhankin sutjakasti ohitse jos koko ajan juoksee ympäriinsä. Sitten joskus jos ja kun on aikaa ja rahaa lähtee kahdeks viikoks niin voisin kunnolla käydä katselee maisemia ja muita kaupunkeja sekä lähteä retkille. :)

Joo, varmasti kokeilemisen arvoinen.. alkaa olemaan matkakuume.. sitä ei kuvien katselu ainakaan helpota.. :D

Vesipuistoa vuodelta 2003 ("veljeni" Taicaviitan kanssa matkalla) ja tuleva majapaikka kesällä -09... altaalla mm. oluthanat mistä voi itse harrastaa tankkausta, tarvittaessa.

Ei vittu..pitikin tulla katselemaan. Lomakuume iski taas heti. Pitää kyllä muutaman vuoden päästä suunnata Rodokselle(heti, kun pentu on tarpeeksi vanha niin tyrkätään se mummolle ja matkaan:kippis1::pano:)

Käytiin siellä syksyllä 2003 ja oli kyllä paras välimerenlomani ikinä. Tosin silloin olin sinkku.:5:

Rodoksella on muuten ihan saatanan hyviä gyros-pitoja, mitä ehdottomasti kannattaa kokeilla. Söin vähintään yhden päivässä kun viimeksi olin siellä lomalla. Porsaanlihalla tietty. :kuola::kuola::kuola:

sunny

Jos ei halua lomaltaan muuta ku aurinkoa, ni rodos on varmaan sillon oikea paikka. Muuten menee samaan sukkasandaali kategoriaan mihin sunny beach etc.....

Sunny Beach on lomakylä, kuin suoraan Venäjältä. Et varm Rodoksella ole juuri käynyt..:D

Ymmärrän kyllä että jotkut "tosi matkaajat" arvostelevat perus turistipaikkoja, ei Rodos halvan viinan tai huorien takia ole suosituin lomakohde tänäkin vuonna, toisin kuin Sunny. Sielläkin 3krt käynyt juopottelemassa.

Sunny Beach on lomakylä, kuin suoraan Venäjältä. Et varm Rodoksella ole juuri käynyt..:D

Ymmärrän kyllä että jotkut "tosi matkaajat" arvostelevat perus turistipaikkoja, ei Rodos halvan viinan tai huorien takia ole suosituin lomakohde tänäkin vuonna, toisin kuin Sunny. Sielläkin 3krt käynyt juopottelemassa.

Kaksi kertaa käynyt. Vuosina 97 ja 01... Ja en luokittele itseäni "tosi matkaajaksi" En nauti paikoista jossa ei oo lähestulkoon mitään palveluita. Rodos oli mun mielestä sukkasandaali paikka... se on vaa mun mielipide. Rodoksella tais muuten pärjätä omalla kielälläkin monessa paikassa:) Ja jaakon viinakauppa oli ihan hauska nähtävyys:)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom