Rocky Balboa - traileri

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Huomatkaa myös "pahiksena" esiintyvä entinen IBO-liiton 175lbs mestari Antonio Tarver! Hän bulkkasi leffaa varten raskaaseen sarjaan ja kun leffan jälkeen piti tulla takaisin omaan sarjaan, niin eiköhän turpiin tullut ja vyö lähtenyt. Oli miten oli, Syltty oli kuulemma nyrkkeilykohtauksissa toivonut, että Tarver lyö häntä ihan kunnolla eikä tyytyisi näyttelemään iskuja :)

Pikkasen tuntuis, että on vähän tekemällä tehty, mutta so not. Siellähän se rocky vääns girya-kuulalla.

En usko että teknisesti mitenkään älyttömän uudistava elokuva, mutta viihdettä massoille. Luultavasti ihan hyvää semmoista.

Katoin penskana Rockyn ja oli seuraavana aamuna oli pakko vetästä raaka kananmuna ja lähtee lenkille kello 6.00 pimeänä syysaamuna :D

Pakko nähdä, varmasti mahtava nostalgia trippi...

Aivan must. Rocky 4 on ehkä yksi parhaista leffoista koskaan...Training montage.

In life...it's not the hits you make. ...In life ...It's about how many hits you... ...can take. ...And still move forvard.

Goose pimples anyone? Now gettup ya sonofabitch coz Mickey lovz ya!

Viitonen oli huono sen ylipitkän lopun takia. Muut on hyvää kamaa!

Tuo on pakko kattoa. ite oon tykänny kyllä noista kaikista. nuorempana varsinkin kakkonen oli :rock:
mutta tälleen vähän iäkkäämpänä arvostaa ykköstä toki eniten.

Kyllähän toi on mentävä kattomaan. Jotenkin kyllä trailerin perusteella näytti ennenkin nähdyltä...tuskin siis mitään mullistaa tiedossa. Itsellenikin Rocky 4 on eniten katsottu Rocky-leffa ja välillä tulee lenkilläkin fiilisteltyä leffan soundtrackin tahdissa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Rocky VI

Rocky VI teaser

Mitä mietteitä tämä herättää rocky-faneissa? Omasta mielestäni jo viitonen oli murhaa koko rocky-sarjalle. Kaveri nyt kuitenkin on jo 60-vuotias, joten onnistuukohan tämä enää ollenkaan?:rolleyes:

Pakkohan tuo on nähdä. Rocky on kuitenkin pikkupojasta saakka ollut treeni-innoittaja nr.1. Ja ainakin trailerin perusteella se vaikuttaisi sitä olevan vielä pitkään. Sopivasti jopa osasi vinoilla itselleen ja iälleen jo tuossa trailerissa.

Eikä ole - ykkönen tietty paras ja sen loppu, missä soi kappale "Going the distance" ja Balboa huutaa "Adriaaaaaaan" - kyllä siinä isompikin mies herkistyy.

Ja itse aiheeseen - tottakait on mentävä kattoon. Onhan se 60 vuotiaaks aika äijä.

Reteitä ukkoja huikean IV:n musan takaa :D :

bio_survivor.jpg

No ei vaan, hyvät musathan siinä.

kyllähän toi on pakko nähdä...rockyt tuhat kertaa katsoneena..ja kaikki myös hyllystä löytyy...nelonen on tähän astisista ollut paras..vaikka kaikki ne on loisto elokuvia:kippis1:

Mun mielestä täällä on unohdettu ihan täysin koko Rocky-sarjan ehdottomin helmi: Rocky III - tiikerinsilmä. Nimikkobiisi on treenimusan historiaa, ja leffan myötä nousi kuuluisuuteen sellaiset nimet kuin Mr T ja Hulk Hogan.

Tietyllä tavalla koko nykyajan wrestling-huuma perustuu Rocky 3:lle. Sen ansiosta syntyi ilmiö nimeltä Hulk Hogan, joka nostatti silloisen WWF:n menestykseen, tuli wrestlemaniat.. jne. Ja sen ansiosta, parikytä vuotta myöhemmin, meillä on nykyään raw ja smackdown. Jippii ;)

Mr T:n repliikit tuossa leffassa ovat jo itsessään legendaarista tavaraa: "I pity the fool", "I reject the challenge, cause Balboa is no challenge", "-what is your prediction for the fight? - My prediction? Pain...'"

Vitonen oli kyllä sarjan pohjanoteeraus. Kyllä Rocky-leffassa Rockyn pitää olla se joka treenaa ja matsaa. Siinä "Tommy Gunissa" ei ollut tippaakaan karismaa. Luulen, että kutososa on sitä huomattavasti parempi.

Vitonen oli kyllä sarjan pohjanoteeraus. Kyllä Rocky-leffassa Rockyn pitää olla se joka treenaa ja matsaa. Siinä "Tommy Gunissa" ei ollut tippaakaan karismaa. Luulen, että kutososa on sitä huomattavasti parempi.

juuri näin, karate kidissäkin on enemmän munaa ku tossa gunissa

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom