Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tässä on muuten kauan kadoksissa ollut Rocky 4:n teaser-traileri reilun parin kymmenen vuoden takaa. Drago on cooler than ever.
http://www.youtube.com/watch?v=i8vl-Oe4eCo
Tässä on muuten kauan kadoksissa ollut Rocky 4:n teaser-traileri reilun parin kymmenen vuoden takaa. Drago on cooler than ever.
http://www.youtube.com/watch?v=i8vl-Oe4eCo
Mun mielestä täällä on unohdettu ihan täysin koko Rocky-sarjan ehdottomin helmi: Rocky III - tiikerinsilmä. Nimikkobiisi on treenimusan historiaa, ja leffan myötä nousi kuuluisuuteen sellaiset nimet kuin Mr T ja Hulk Hogan.
Tietyllä tavalla koko nykyajan wrestling-huuma perustuu Rocky 3:lle. Sen ansiosta syntyi ilmiö nimeltä Hulk Hogan, joka nostatti silloisen WWF:n menestykseen, tuli wrestlemaniat.. jne. Ja sen ansiosta, parikytä vuotta myöhemmin, meillä on nykyään raw ja smackdown. Jippii ;)
Mr T:n repliikit tuossa leffassa ovat jo itsessään legendaarista tavaraa: "I pity the fool", "I reject the challenge, cause Balboa is no challenge", "-what is your prediction for the fight? - My prediction? Pain...'"
Vitonen oli kyllä sarjan pohjanoteeraus. Kyllä Rocky-leffassa Rockyn pitää olla se joka treenaa ja matsaa. Siinä "Tommy Gunissa" ei ollut tippaakaan karismaa. Luulen, että kutososa on sitä huomattavasti parempi.
Munkin mielestä kolmonen on paras. Mr T ja Hulk nousi ehkä sun tietoisuutees rocky kolmosesta. Isoja staroja ne oli jo ennen sitä. "Pity the fool" kuultiin jo seitkytluvulla.
En mä omasta tietoisuudestani tuossa puhu, mutta kerro ihmeessä lisää jos tiedät paremmin. Käsittääkseni Mr. T oli pikkujulkkis ja ovimies, jonka Stallone nosti supertähdeksi. Hulkilla oli jo painitouhuja alla jo toki, mutta superstara siitä tuli vasta 80-luvun puolivälissä. Rocky 3 tuli ulos 82, ekan mestaruuden Hulkki voitti 84, eka wrestlemania 85 (johon muuten napattiin Hulkki ja Mr T. tag teamiksi.. miksiköhän?) IMDB:ssä voi myös käydä tutustua Mr T:n näyttelijän uraan. Aika hiljaista oli ennen vuotta 82..
missä Adrian???
jep pakko mennä tää kattoo "The greatest underdog story of our time is back for one final round" ja nahka kananlihalle :D