Rocky Balboa - traileri

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
np pakkohan toi on sillee nähä ku onha se sentää rocky ja muutenki stallone on yks mun lempi näyttelijöistä. mut silti rockyt ois saanu loppua mun mielest siihen kakkos osaan siit ois tullu sillon vielä legendampi ja 1 ja 2 oli parhaat kaikista vaikka tylsiltä saatto vaikuttaa. kolmosen nyt vielä kahto mut loput oli jo vähä sellasia kyllä tiiätte.:worship:

Rocky 1-4 hyvää mättöä ja kestää katsoa uudestaan ja uudestaan. 5 on melko paska viritys. Uusin on kyllä pakko nähdä :rock:

Mun mielestä täällä on unohdettu ihan täysin koko Rocky-sarjan ehdottomin helmi: Rocky III - tiikerinsilmä. Nimikkobiisi on treenimusan historiaa, ja leffan myötä nousi kuuluisuuteen sellaiset nimet kuin Mr T ja Hulk Hogan.

Tietyllä tavalla koko nykyajan wrestling-huuma perustuu Rocky 3:lle. Sen ansiosta syntyi ilmiö nimeltä Hulk Hogan, joka nostatti silloisen WWF:n menestykseen, tuli wrestlemaniat.. jne. Ja sen ansiosta, parikytä vuotta myöhemmin, meillä on nykyään raw ja smackdown. Jippii ;)

Mr T:n repliikit tuossa leffassa ovat jo itsessään legendaarista tavaraa: "I pity the fool", "I reject the challenge, cause Balboa is no challenge", "-what is your prediction for the fight? - My prediction? Pain...'"

Vitonen oli kyllä sarjan pohjanoteeraus. Kyllä Rocky-leffassa Rockyn pitää olla se joka treenaa ja matsaa. Siinä "Tommy Gunissa" ei ollut tippaakaan karismaa. Luulen, että kutososa on sitä huomattavasti parempi.

Munkin mielestä kolmonen on paras. Mr T ja Hulk nousi ehkä sun tietoisuutees rocky kolmosesta. Isoja staroja ne oli jo ennen sitä. "Pity the fool" kuultiin jo seitkytluvulla.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
LOL! Tuo nelosen kadonnut teaseri on kyllä aika hauska nykynäkökulmasta katottuna. Kyllä kasarista on sitten kauan jo :jahas:

Munkin mielestä kolmonen on paras. Mr T ja Hulk nousi ehkä sun tietoisuutees rocky kolmosesta. Isoja staroja ne oli jo ennen sitä. "Pity the fool" kuultiin jo seitkytluvulla.

En mä omasta tietoisuudestani tuossa puhu, mutta kerro ihmeessä lisää jos tiedät paremmin. Käsittääkseni Mr. T oli pikkujulkkis ja ovimies, jonka Stallone nosti supertähdeksi. Hulkilla oli jo painitouhuja alla jo toki, mutta superstara siitä tuli vasta 80-luvun puolivälissä. Rocky 3 tuli ulos 82, ekan mestaruuden Hulkki voitti 84, eka wrestlemania 85 (johon muuten napattiin Hulkki ja Mr T. tag teamiksi.. miksiköhän?) IMDB:ssä voi myös käydä tutustua Mr T:n näyttelijän uraan. Aika hiljaista oli ennen vuotta 82..

En mä omasta tietoisuudestani tuossa puhu, mutta kerro ihmeessä lisää jos tiedät paremmin. Käsittääkseni Mr. T oli pikkujulkkis ja ovimies, jonka Stallone nosti supertähdeksi. Hulkilla oli jo painitouhuja alla jo toki, mutta superstara siitä tuli vasta 80-luvun puolivälissä. Rocky 3 tuli ulos 82, ekan mestaruuden Hulkki voitti 84, eka wrestlemania 85 (johon muuten napattiin Hulkki ja Mr T. tag teamiksi.. miksiköhän?) IMDB:ssä voi myös käydä tutustua Mr T:n näyttelijän uraan. Aika hiljaista oli ennen vuotta 82..

Jees olit oikeassa ja minä väärässä =).

Muistelin, että tuo A-team olisi pyörinyt jo 70-luvulla ennen rocky kolmosta.

Teaserin katsoin äsken ja kylmät väreet kulkivat selkäpiitä pitkin.

Millonkas se tulee Suomen elokuvateattereihin? Onko jotain arviota heittää? Itsellä alkaa tammikuussa armeija, joten pitää toivoa, että esitykset sattuisi sopivasti viikonlopun aikaan. Petskua lainaten "must see" elokuva. Ja ne on minulla kohtuu harvassa.

Hehee, pakkohan tuo on mennä katsomaan kun tulee. :rock: Joskus pienenä tuli kuitenkin Rockyja katsottua kovasti. Sylttykin tuntuu olevan kunnossa.

jep pakko mennä tää kattoo "The greatest underdog story of our time is back for one final round" ja nahka kananlihalle :D

Minulla meni nahka kananlihalle, kun luin tuon viestin :D Oikeasti. On taas Rocky kuume päässyt nousemaan ja olen viime päivinä katsellut kolmosen ja nelosen. Etenkin Rocky IV:n treenaussegmentit. Ne innosti tänä aamuna lähtemään jopa aamulenkille :eek:

Koska puljailen duunini puolesta leffojen kanssa, voin kertoo, et Rocky 6 tulee teattereihin 5. tammikuuta 2007. Syltty 60 vee.. huh huh, missä kunnossa...

Suositut

Back
Ylös Bottom