Roberto Carlos

del32157754

Banned
On muuten miehellä TODELLA suuret reidet..:worship: Ja on niissä varmaan voimaakin ihan hyvin.. Luin jostain lehdestä et sen vaparit lähtee jopa yli 160km tunnissa!! On siinä mukava olla muurissa ku sellanen pommi napsahtaa päähän tai ihan mihin vaan..:) Interin Adriano vetää parhaimmillaan 140km..Siinä sanottiin et jos osuu muurissa olevaa päähän niin se vastaa samaa ku sua heitettäs 10kg kivellä päähän..Et näin..Carlosin vaparit vastaa sit varmaan 20kg kiveä..:)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jep, kyllä nuo Carlosin reidet teki itseenikin vaikutuksen aikanaan, kun vielä pelasin futista. Tais jo sillon olla jonkunnäköstä kiehtomusta isoihin lihaksiin.

No jo on pojalla reidet :D. Sillon joskus kun itekki pelailin fudista niin samaista äijää "ihailin" juuri tuosta samaisesta syystä, en haluis olla muurissa ku tuo äijä tällää päin...

Miehellä on selvästi geenejä:D
Ei tommosia normaalisti jalkapalloa pelaamalla saada.

Pepsi-pulloissa oli jonkin aikaa sitten faktoja jalkapalloilijoista, ja siellä taisi olla tuo Roberto Carlosin reiden ympäryskin. Netistä googlettamalla löysin sellaisen lukeman kuin 58,5 cm, oli noissa Pepsi-faktoissakin alle 60 cm se lukema, että ei se senteissä mitattuna mikään järkyttävän suuri ole. Hyvältä se reisi kyllä näyttää, lihaksien malli on nähtävästi varsin hyvä.

Hmmph. Minulla on jossain kirjassa tuo reidenympärys, siinä puhutaan huippujalkapalloilijoista. Se oli jotain tyyliin 15cm enemmän kun keskiverrrolla ammattilaisjalkapalloilijalla.

Eihän noi oo isot. Futaajilla on yleensä kestävyysjuoksijoiden reidet ja yhdet normaalit reidet joukosssa näyttää isoilta.

Fletch sanoi:
Pepsi-pulloissa oli jonkin aikaa sitten faktoja jalkapalloilijoista, ja siellä taisi olla tuo Roberto Carlosin reiden ympäryskin. Netistä googlettamalla löysin sellaisen lukeman kuin 58,5 cm, oli noissa Pepsi-faktoissakin alle 60 cm se lukema, että ei se senteissä mitattuna mikään järkyttävän suuri ole. Hyvältä se reisi kyllä näyttää, lihaksien malli on nähtävästi varsin hyvä.

niin, ja carlos on vaan jotain rapiat 160, niin näyttää 60 senttiset aika paksuilta.

nimim. 60 senttiset reidet, mutta pituutta 188, joten reidet = ongenvavat. :itku:

jarska sanoi:
Eihän noi oo isot. Futaajilla on yleensä kestävyysjuoksijoiden reidet ja yhdet normaalit reidet joukosssa näyttää isoilta.

Erimieltä olen..Oletko koskaan sattunut katsomaan esim.valioliigaa.serie a:ta,mestareiden liigaa telkkarista?? Mun mielestä siel ei yhtään kestävyysjuoksijaa ole näkyny.. Voin väittää että sulla ei varmaankaan ole yhtä massiiviset reidet ku carlosilla..

Corpral-03 sanoi:
Erimieltä olen..Oletko koskaan sattunut katsomaan esim.valioliigaa.serie a:ta,mestareiden liigaa telkkarista?? Mun mielestä siel ei yhtään kestävyysjuoksijaa ole näkyny.. Voin väittää että sulla ei varmaankaan ole yhtä massiiviset reidet ku carlosilla..

Olen katsonut.

Corpral-03 sanoi:
Voin väittää että sulla ei varmaankaan ole yhtä massiiviset reidet ku carlosilla..

Juu ei varmaan:D

Jos sun mielestä kehonrakentajilla on normaalit reidet niin sillon osa futispelaajista voi näyttää kestävyysjuoksijoilta.

ToughGrip sanoi:
Niin ja kyllä se tuosta vartalostaan hieman kärsiikin jalkapalloilijana. Lyhyt ja rotevatekoinen = hidas.

Carlos hidas?! Kaverihan on varmaan tämän hetken pelaajista nopein! Uskomaton tasapaino ja omaa _erittäin_ paljon räjähtävää voimaa. Juoksee pallon kanssa vielä ihan saatanan lujaa.

ToughGrip sanoi:
Niin ja kyllä se tuosta vartalostaan hieman kärsiikin jalkapalloilijana. Lyhyt ja rotevatekoinen = hidas.

Juu ei ole Carlos kyllä ihan hitaimmasta päästä. Todella vikkelä jätkä

ToughGrip sanoi:
Vaikka Carlos pelaa pakin paikalla, on hän enemmänkin kuin laitahyökkääjä. Nopeutta ja voimaa löytyy. Ja ne vaparit :kuola: ...

On se kyllä helv. hyvä pelaaja. Pelaa käytännössä samaanaikaan kahta pelipaikkaa hyvin. Pakkia ja laitalinkkiä sekä joskus jopa hyökkääjää.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom