Roberto Carlos

juu kyllä on carlos loistopelaaja ja potkuvoimaa löytyy niin pirusti! ittelläni on koneella sellane pikku pätkä, jossa carlos vetäsee vaparin reilusta 30 m:stä, ja potkasee muurin ohi, mutta jengaa on nii paljo että kiertää sitte just tolpan kohille ja sitä kautta maaliin :D iha uskomaton potku kyllä ja aina välil pitää vilkasta sitä ja kysyy että onko tollane mahdollista :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eikös se maali Ranskaa vastaan ollut mm-esikisoissa 1997..

Joskus Veikkaajassa muistaakseni sanottiin, että Carlos juoksisi satasen johonkin hieman yli 11 sekuntiin, en tiedä oliko telineistä tai oliko piikkareita.
Samalla kerrottiin, että Carlos on ainoa Real Madridin pelaaja jonka testi tulokset eivät laske pelikaudella, ja Cooperin testissä olisi juossut lähenpänä 3700.

On kyllä fyysisti lahjakas kaveri, tosin nykyään taitaa olla ura kääntynyt jo hieman laskuun?!?

ecdezi sanoi:
juu kyllä on carlos loistopelaaja ja potkuvoimaa löytyy niin pirusti! ittelläni on koneella sellane pikku pätkä, jossa carlos vetäsee vaparin reilusta 30 m:stä, ja potkasee muurin ohi, mutta jengaa on nii paljo että kiertää sitte just tolpan kohille ja sitä kautta maaliin :D iha uskomaton potku kyllä ja aina välil pitää vilkasta sitä ja kysyy että onko tollane mahdollista :D

Samaa olen itsekin miettinyt..Mut on se mahdollista..:worship: Siihen ei vaan moni pysty..:D

Mulla harrastelija potkupalloilijana reisi 58,5 cm ja potku lähtee huonommalla jalalla n.115km/h (eli oikea jalka). Olen sitä mieltä, että aika moni poika/mies saa yrittä Roberto Carlosin potkuihin yms. reisisettein ja luulen että toiseksi jäädään.

Carlos on kyllä aina ollut yksi suosikkipelaajiani. Nopea, taitava, huikeat vaparit, eikä mies juuri koskaan filmaa eikä sikaile. Eihän tuollaisesta pelaajasta voi olla pitämättä. Mutta täytyy kyllä myöntää, että Carlosilla alkaa olla parhaat vuodet takanapäin. Enää ei jalka nouse ihan samaan malliin, kuin muutama vuosi sitten. Mutta joka tapauksessa: :worship:

ToughGrip sanoi:
Niin ja kyllä se tuosta vartalostaan hieman kärsiikin jalkapalloilijana. Lyhyt ja rotevatekoinen = hidas.
:anssi:

"Anyone who has watched him pelt up and down the left wing at the Bernabeu over the six years since he joined Real Madrid from Inter Milan will not be amazed to learn that he has been timed doing 100 metres in 10.6 seconds."
http://observer.guardian.co.uk/worldcup2002/story/0,11031,738472,00.html

Roberto Carlos on yksi maailman nopeimmista jalkpalloilijoista

jostain luin että Carlosin reidet oli porukan isoimmat MM2002-skaboissa,mutta en millään muista minkä kokoset ne oli...
mutta vapareiden ampuja kaveri on kyllä ylimainostetty IMO.laukoo kovaa,kyllä,mutta tarkasti?ei vitussa.muutaman vuoden välein kaveri upottaa jonkun näyttävän vaparin joka saa jotkut luulemaan miestä maailman parhaimmaksi vapareiden ampujaksi

Sitä olen itse kestävyyskoutsina ihmetellyt että miten hitossa se carlos saa pidettyä sellaisen lihan reisissä kun kuittailee kuitenkin cooperissa 3500m lukemia. Ilmeisen lahjakas tapaus myös fyysisesti.

Tiedoksi, serie A:n cooperin testin keskiarvo kaudella 2000 oli 3200m, eli hieman normikunnon yläpuolella olevia kavereita, eivätkä todellakaan mitään kestävyysjuoksijoita.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom