Robert Helenius

Veikkaa voittaja

• Helenius

Votes: 35 44,9%
  • Joshua

Votes: 43 55,1%

• Total voters
    78
Oli mukava nähdä miten vapautuneelta ja onnelliselta Helenius vaikutti ottelun jälkeisessä haastattelussa. Ei pelkästään tämän ottelun takia, vaan kun kysyttiin siitä millaista viimeiset kaksi vuotta on olleet. Tuo haastattelu herätti positiivisemman fiiliksen tulevasta, kuin tämä ottelu.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyllä tämä nyrkkeily vaan on tylsää katottavaa.

Älä nyt lajia syytä tylsistä otteluista. Ottelijoista se on kiinni.

- - - Updated - - -

Oli mukava nähdä miten vapautuneelta ja onnelliselta Helenius vaikutti ottelun jälkeisessä haastattelussa. Ei pelkästään tämän ottelun takia, vaan kun kysyttiin siitä millaista viimeiset kaksi vuotta on olleet. Tuo haastattelu herätti positiivisemman fiiliksen tulevasta, kuin tämä ottelu.

Tulevaisuutta saattaa vieläkin haitata Sauerland. Olivat yrittäneet estää tämänkin matsin jne.

http://www.iltasanomat.fi/nyrkkeily/art-1426924822085.html
http://www.iltasanomat.fi/nyrkkeily/art-1426921095225.html?pos=ok-nln

Näin nyrkkeilyä ei-aktiiviselle seuraajalle tämä matsi kyllä näytti ihme touhulta. Robbeen verrattuna joku minimies tuotu uhrattavaksi comeback-otteluun huhhuh..

Kyllä Helenius lyö terävästi, tarkasti ja kovaa, ajoitus oli kunnossa. Vastus oli aika heikko, ja Helenius käveli tyynen rauhallisesti läpi tästä unkarilaisesta.
Vaikka tästä onkin hyvin hankala sanoa oikein mitään, vastustaja oli niin paljon heikompaa tasoa, niin silti uskoisin että Heleniuksen voisi laittaa huoletta seuraavaksi ihan oikeaa raskaansarjan nyrkkeilijää vastaan.

Tulevaisuutta saattaa vieläkin haitata Sauerland. Olivat yrittäneet estää tämänkin matsin jne.

Tiedän, olinkin siksi yllättynyt miten vapautuneelta Helenius vaikutti, kun kysyttiin tulevaisuudesta. Aivan kuin mies itse uskoisi, ettei Sauerlandilla ole keissiä sotkea hänen jatkosuunnitelmiaan. Tai sitten tulkitsin hänen olemustaan väärin ja mies vain osaa näytellä huoletonta ja tietää, että paskaa on Saksan maalta tulossa.

Kyllä Robbe on vain parantunut 2v tauolla, hyvä aikaa on ollut treenata hioa nopeutta liikkuvuutta ja uuden valmentajan oppeja. Kun vertaa sitä kun Robbe otteli jonkun sakemannin opeilla niin otteleminen oli jäykkää ja konemaista, mutta nyt aivan kuin eri mies nopeutta tullut lisää ja liikkuvuutta ja kenties isku voimaakin.
tämän hetken kunnolla olisi varmasti hoidellut tämänkin vastustajan 1 erässä.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kyllähän tuo oli täysin vastustajan huonoutta, Robertin todellisesta kunnosta on paha mennä sanomaan mitään. Eikös tämä ottelu ollut lähinnä näpäytys sauerlandin suuntaan, seuraavaan lähitulevaisuudessa tapahtuvaan matsiin kovempi vastus ja ensivuonna uralle kruunu ja massit kotiin.

Tiedän, olinkin siksi yllättynyt miten vapautuneelta Helenius vaikutti, kun kysyttiin tulevaisuudesta. Aivan kuin mies itse uskoisi, ettei Sauerlandilla ole keissiä sotkea hänen jatkosuunnitelmiaan. Tai sitten tulkitsin hänen olemustaan väärin ja mies vain osaa näytellä huoletonta ja tietää, että paskaa on Saksan maalta tulossa.

Tuskin Robbe mikään lakiasiantuntija on. Oikeushan käsitteli vain tätä matsia, että voiko sen järjestää. Seuraavaksi Sauerland haastaa Robben oikeuteen sopimusrikkeestä Saksassa. En ole juristi mutta Robben varmaan kannattaisi hommata lääkäriltä oikeustoimikelvottoman eli vajaan paperit, koska muuten en näe että sopimusta saisi mitätöityä.

Tuskin Robbe mikään lakiasiantuntija on. Oikeushan käsitteli vain tätä matsia, että voiko sen järjestää. Seuraavaksi Sauerland haastaa Robben oikeuteen sopimusrikkeestä Saksassa. En ole juristi mutta Robben varmaan kannattaisi hommata lääkäriltä oikeustoimikelvottoman eli vajaan paperit, koska muuten en näe että sopimusta saisi mitätöityä.

Jep. Vaikea nähdä että näistä lähtökohdista Robbella on mitään mahdollisuuksia nousta huipulle vaikka kunto olisikin kohdallaan.

Kun en tunne sinua niin onko sinulla minkälainen lakiasiantuntemus. Mikä koulutus, kun et juristi kuitenkaan ole?

Itse matsihan oli...no, lyhyt.

Kun en tunne sinua niin onko sinulla minkälainen lakiasiantuntemus. Mikä koulutus, kun et juristi kuitenkaan ole?

Itse matsihan oli...no, lyhyt.

Olen DI. En tosiaan ole juristi, mutta näin yleissivistyksen pohjalta muuten laillisen sopparin saa pätemättömäksi vain jos voidaan osoittaa, että Robbe ei ollut oikeustoimikelpoisessa tilassa kun se on allekirjoitettu. Eli Sauerland on käyttänyt Robben ymmärtämättömyyttä tämän vahingoksi. Robben juristi Kari Uotihan on kovan luokan lakimies tietääkseni niin varmasti siellä käytetään kaikki keinot hyödyksi. Pahalta vain näin maalikon silmissä näyttää.

Lisäksi tulee ongelmat itse matsien järjestämisessä. Käsittääkseni Sauerland ei ole ihan pikku puoti nyrkkeilypiireissä ja niin kauan kuin keissi on auki, voi olla aika hiljaista muiden merkittävien promoottoreiden ja tallien innokkuus matsien järjestämiseen Robben kanssa.

Olen DI. En tosiaan ole juristi, mutta näin yleissivistyksen pohjalta muuten laillisen sopparin saa pätemättömäksi vain jos voidaan osoittaa, että Robbe ei ollut oikeustoimikelpoisessa tilassa kun se on allekirjoitettu. Eli Sauerland on käyttänyt Robben ymmärtämättömyyttä tämän vahingoksi. Robben juristi Kari Uotihan on kovan luokan lakimies tietääkseni niin varmasti siellä käytetään kaikki keinot hyödyksi. Pahalta vain näin maalikon silmissä näyttää.

Jos en ole ihan väärin ymmärtänyt niin Robbe ei ole ainoa joka on sopimusta rikkonut. Se mikä tuossa harmittaa niin enpä usko että tuollaista sopimusta oltaisiin ikinä allekirjoitettu jos taustajoukoissa olisi ollut joku ammattilainen..

Mitä paskasanomista olen lukenut tästä tilanteesta niin kyseessähän ei ole käsittääkseni sopimuksen saaminen pätemättömäksi vaan Robbe on yksipuolisesti irtisanonut sopimuksen.

Parasta Robben kannalta olis, jos joku toinen promootio (esim. Liskot) ostais Robben ulos Sauerlandilta. Tosin tuskinpa kukaan haluaa ainakaan euroopasaa ruveta kusemaan Sauerlandin muroihin, ja jenkkejä ei taida kiinnostaa? Klitschko vois olla potentiaalinen mahis, jos uransa jälkeen vielä jatkaa promoottorina.

Mitä paskasanomista olen lukenut tästä tilanteesta niin kyseessähän ei ole käsittääkseni sopimuksen saaminen pätemättömäksi vaan Robbe on yksipuolisesti irtisanonut sopimuksen.

Sopimushan loppui v 2013 siinä oli joku pykälä jolla Sauerland voisi halutessaan loukkaantumisien seurauksena pidentää sopimusta, mutta ilmeisesti Sauerlandin olisi pitänyt ilmoittaa halustaan jatkaa ja tätä ilmoitusta ei koskaan tullut.
Se mikä on jännä niin Helenius on ilmoittanut lopettavansa sopimuksen ja Sauerlandin Mayer on hyväksynyt tämän 2013. Luulikohan Sauerland ettei Helenius saa enää itseään kuntoon ja nyt sitten kiukuttaa.

Niin tai näin, olisi toivottavaa että sopimuksen voimassaolo tai -olemattomuus päätettäisiin lakituvassa lopullisesti mahdollisimman pian. Sen jälkeen ainakin tiedettäisiin missä mennään ja lopputuloksesta riippuen joko voitaisiin jatkaa uraa vapaasti tai sitten tiedettäisiin, missä ollaan kiinni ja millä ehdoilla. Tässä välitilanteessa oikeisiin matseihin ei ole asiaa, se on varma. Lopputulosta on vaikea arvailla, kun sopimusta ei tunne tarkkaan ja käsittely tapahtuu saksalaisessa oikeudessa, mutta Heleniusta edustava Uoti ei kuitenkaan ole hölmöläinen vaan on varmasti kaivanut sopimuksen purulle sellaiset perusteet, että aivan itsestäänselvyytenä Sauerlandin voittoa ei voi pitää.

Minusta tuntuu että robbella ei oikeasti ole edes kunnolla halua päästä takaisin huipulle (tai sen lähelle). Puuttuu se palava halu olla paras eikä ole valmis tekemään sen eteen uhrauksia. Miksi muuten mies olisi rakentanut talon ahvenanmaalle ja treenaa mma valmentajan kanssa, joka ei ole koskaan valmentanut ammattinyrkkeilijää. Kyllähän nyt tyhmempikin älyää ettei noista puitteista nousta maailman kärkeen.

Mun mielestä hyvältä näytti robben nyrkkeily vaikka ollut taukoa ja vaikka vastus heikompi. Mutta moniko ois pystynyt samaan minuutin tyrmäykseen, ei se vastus nyt niin huono ollut.
Jos ny mietitään raskaan sarjan kärkeä niin robbe on siellä top10 parin matsin jälkeen jos ottaa kunnon ukkoja vastaan. Nimeähän on jo valmiiksi.
Jopa mm-matsi voi tulla parissa vuodessa.
Mitä tulee otteluhaluihin niin mun silmään näytti paremmalta kun vuosiin.
Ymmärtääkseni ahvenanmaan mma-valmentaja pitää kondiksesta huolta(tainnut onnistua hyvin) ja lisäksi seppo finnilä joka hyvä nyrkkeilyvalmentaja.
Hyvältä näyttää jos robbe vaan saa lisää otteluita ja kovia vastaan, vai pystyykö saurland estämään matseja mitä ne näköjään kovasti yrittää.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom