Robert Helenius

Veikkaa voittaja

• Helenius

Votes: 35 44,9%
  • Joshua

Votes: 43 55,1%

• Total voters
    78
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vaikka toi virolainen Van Damme nyt pääskin myllyttämään, niin olis nyt edes laskenut kasiin toi tuomari eikä suoraan lopettanut.

Mun mielestä virolainen ois voitu ihan julistaa voittajaks. huono matsi

Timolla paska suojaus ja lyönneis ainaki alkueris kauhee hätäily

Joo, vois toi Timo-Juhani lopettaa kamppailu-urheilun. Huonosti veti, turhaan käy nyrkkeilemässä kun siellä ei rehellisesti ja puhdasoppisesti nyrkkeilemällä pärjää.
Vapariin ei moinen tyyli sovi millään, eikä nyrkkeilyn treenaamisesta ole vaparissa hyötyä. Turha keikka Tallinnaan, toivottavasti tuo edes tuliaisviinat.

Keskittyisi vaan siihen vapaaotteluun ja lukkopainiin, niin voisi päästä Suomen huipulle jommassa kummassa. Turhaa treenata ristiin.

Nyt tulee sarjassa vitun tyhmä kysymys, mutta kun en lajia juurikaan seuraa. Miksi tuolla yhdellä suomalaisella oli lenkkarit jalassa? Mä olen aina pitänyt nyrkkeilykenkinä pitkiä nilkan yli meneviä?

Paffille rekattu, linkki videoon löydetty MUTTA ei sitten **ttu katota matsia koska ipadin paskalla ei näy. **ttu nämä applen vehkeet on umpisurkeita paskoja!

Hyvä et tonnekki saatiin yks valkoryssä joka ei tullu samantien häviämis asenteella kehään :)

Oli kyllä Forsmanilta niin jäykkää työskentelyy et töttöröö. Samalla oli tossa iltv auki ja kattelin Räsäsen nekkailua niin oli kyl niin eri planeetalta. Nätisti pisti drummerboy menemään ja voitti keskeytyksellä

Sais tuo nyt muutaman erän mennä vaikka sitten Robben tahtiin, pari vuotta taukoa niin tekisi hyvää hieman pidempi matsi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom