Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Helenius on maailman paskin nyrkkeillijä, ei edes lihaksen lihasta tai suonen suonea missään.
95% pakkislaisista vetäisi sitä helposti pataan.
Helenius on maailman paskin nyrkkeillijä, ei edes lihaksen lihasta tai suonen suonea missään.
95% pakkislaisista vetäisi sitä helposti pataan.
Kuka ihmeessä allekirjoittaa minkäänlaisen sopimuksen lukematta sitä itse läpi tai luetuttamatta sitä omalla asianajajalla/neuvonantajalla/managerilla? Ehkä stereotypiat lihapääurheilijoista pitävät paikkansa...Heleniuksella jättivelka tallilleen – isä tekee rikosilmoituksen - MTV.fi - Urheilu - Nyrkkeily - Uutiset
Että semmoista. Vaikuttaa todella huonolta.
Kuka ihmeessä allekirjoittaa minkäänlaisen sopimuksen lukematta sitä itse läpi tai luetuttamatta sitä omalla asianajajalla/neuvonantajalla/managerilla? Ehkä stereotypiat lihapääurheilijoista pitävät paikkansa...
En pysty edes tuntemaan sääliä tai myötätuntoa Robbea kohtaan. Robbe itse kirjoitti nimensä paperiin vaikka mediassa kuinka huudeltaisiin vääryyttä ja poliisille tehtäisiin ilmoituksia. Tyhmyys saa palkkansa ja pässiä vedetään jatkossakin narussa.
Voi helvetti:face:Onhan nää nyrkkeilijät ihan pellejä, nyt viimestään huomataan että nyrkin iskut päähän vie viimesetkin järjen rippeet + nyrkkeily lajinakin aika vitsi. Tuomariäänin voitetut matsit yms mitä muuta sitä tästä lajista keksiikään.