Robert Helenius

Veikkaa voittaja

  • Helenius

    Votes: 35 44,9%
  • Joshua

    Votes: 43 55,1%

  • Total voters
    78
Kukaan ei letroja jumalauta käytä palauttamaan mistään seteistä, se olis aivan hullua. Muutenkin setit vaikuttaa kolesteroliin, niin senkö päälle sitten letroa, joka tekee äärimmäisen höpöä HDL kolelle. Letro ei vahingossa kroppaan mistään hanavedestä tule, se tarkoittais sitä että koko kansakunnalla olis kroonisesti kolet ihan sekaisin. Vittu mitä selityksiä.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kukaan ei letroja jumalauta käytä palauttamaan mistään seteistä, se olis aivan hullua. Muutenkin setit vaikuttaa kolesteroliin, niin senkö päälle sitten letroa, joka tekee äärimmäisen höpöä HDL kolelle. Letro ei vahingossa kroppaan mistään hanavedestä tule, se tarkoittais sitä että koko kansakunnalla olis kroonisesti kolet ihan sekaisin. Vittu mitä selityksiä.
No miksi nyrkkeilijä söisi letroja?
 
Estron ja teston suhteen raju muutos sekä nesteet pois.
Just jus. Ja on siitä näköjään paljon kärytty, kun googletin asiaa. Voi myös kaksin-kolminkertaistaa oman tuotannon, tai vähintään normalisoida jos alhaalla. Jos puoliintuminen 48 h niin ei taida riittää viikko tai kaks etteikö näkyisi..
 
Just jus. Ja on siitä näköjään paljon kärytty, kun googletin asiaa. Voi myös kaksin-kolminkertaistaa oman tuotannon, tai vähintään normalisoida jos alhaalla. Jos puoliintuminen 48 h niin ei taida riittää viikko tai kaks etteikö näkyisi..

Vois olla urheilijalla parempi ja suotuisampi vaan lyödä esteritöntä testoa tai geeliä.
 
Jos puoliintuminen 48 h niin ei taida riittää viikko tai kaks etteikö näkyisi..
Nopealla googlauksella näkyis 10 päivää testeissä. Mutta se voi olla juuri nämä nopeat googletukset jotka koituvat urheilijoiden kohtaloksi 😁 Wadat, Usadat jne eivät varmasti kerro julkisuuteen avoimesti miten testit kehittyy, muutenhan voisi kertoa että aineen x käyttö on kiellettyä 10 päivää ennen testiä, muuten sallittu.
 
Tuosta on muuten yks ikävän kuuloinen case, nuori futari kärysi, erikoislupa oli käsittelyssä muttei oltu tehty päätöstä kun reseptillä käytti. Armotta tuli 4 v rankkua 😐

edit.siis sama Letrozol kyseessä mistä Robertia syyllistetään

 
Viimeksi muokattu:
Itse en usko puhtaaseen huippu-urheiluun ollenkaan. Kaikki huiput douppaavat, toisilla on vain paremmat lääkärit joiden ansiosta vältetään käryt.

Joshua on sen näköinen jörmy, että näyte sulattaa testikupin jos väärään aikaan satuttaisiin testaamaan.
 
Tuosta on muuten yks ikävän kuuloinen case, nuori futari kärysi, erikoislupa oli käsittelyssä muttei oltu tehty päätöstä kun reseptillä käytti. Armotta tuli 4 v rankkua 😐

edit.siis sama Letrozol kyseessä mistä Robertia syyllistetään

Noinhan se menee. Kilpaurheilussa ei aina voi käyttää edes lääkärin terveysperusteisesti määräämiä lääkkeitä. Muistelen että esim kaikkien tuntemalle Utti Hietalalle lääkäri olisi joskus suositellut testosteronihoitoa, mutta Utti oli perillä asioista ja sanoi "ei pysty, olen kilpaurheilija".
 
Kun nyrkkeilijä kärähtää, niin kaikki on ihmeissään että ei voi olla totta. Kun taas muissa lajeissa huudetaan pää punaisena kaurapuurosta vaikka ei ole edes testejä.
Mä oon ollut parikin kertaa mukana keskustelussa missä on ihan vakavissaan mulle väitetty että usain bolt ei oo ikinä vetäny mitään koska ei oo kärynnytkään, sattumalta vain sai sellaiset geenit ettei kukaan riko vielä pitkään aikaan sen ennätyksiä.
 
Mä oon ollut parikin kertaa mukana keskustelussa missä on ihan vakavissaan mulle väitetty että usain bolt ei oo ikinä vetäny mitään koska ei oo kärynnytkään, sattumalta vain sai sellaiset geenit ettei kukaan riko vielä pitkään aikaan sen ennätyksiä.
Eli kaikki ketkä tekee ennätyksiä laji kuin laji, "on vetäneet"?
 
Eli kaikki ketkä tekee ennätyksiä laji kuin laji, "on vetäneet"?
Jos sä oot yhdessä rahakkaimmista ja kilpailuimmista kenttälajeista maailmanennätyksen haltija 2 eri lajissa, ja aivan omassa luokassasi doupattuja vastaan puhtailla ni alkaisin katella että millä ufolla oot tullut puhtailla voittamaan kärynneet, mua ei kiinnosta mitä se on vetänyt, mutta ei se puhtailla oo silti vetänyt douppiaäijiä kovempaa.
 
Mä oon ollut parikin kertaa mukana keskustelussa missä on ihan vakavissaan mulle väitetty että usain bolt ei oo ikinä vetäny mitään koska ei oo kärynnytkään, sattumalta vain sai sellaiset geenit ettei kukaan riko vielä pitkään aikaan sen ennätyksiä.
En minäkään usko, että se on puhtaana vetänyt, mutta on sillä kyllä ollu hurjia aikoja ihan alaikäisestä lähtien. Tuskin ainakaan sieltä asti käyttänyt.
 
Mitä mieltä ootte paljon tulee kaatoa käteen lisää jos douppaa mitä douppaisitte nimenomaiseen ominaisuuteen? Itellä ei mitään hajua aiheesta. Tulee mieleen Johny Hendricks ufc:ssä alko yhtäkkiä kaatamaan porukkaa selälleen yhdellä lyönnillä, mestarin voitti tuomarit pelasti, kuka tietää muistaa. Sitte kun valvonta tiukentui niin feidas täysin.
 
Back
Ylös Bottom