Robert Helenius

Veikkaa voittaja

  • Helenius

    Votes: 35 44,9%
  • Joshua

    Votes: 43 55,1%

  • Total voters
    78
Olisi arkku naulaan jos väsy iskisi ja sitä kautta passiivisuus. Robbella tuntuu väsymys näkyvän poikkeuksellisen paljon otteissa. Suojaus tippuu todella pahasti. Robben heikkoutena näen sen jos joutuu köysiin tai muuten iskumyllyyn. Ei sido hyvin eikä suojauskaan oli kovin tiivis.

Saman olen huomioinut. Tuo on ikävä kyllä ominaisuus joka on hiipinyt Robbeen Saksan vuosien jälkeen. Ulin valmennuksessa Robbe puolusti väsyneenäkin hyvin ja hoiti tilanteet loppuun esim. sitomalla. Voisikohan syynä olla se, että nykyään sparrausta on paljon vähemmän ja varsinkin laadukasta sellaista ?
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Saman olen huomioinut. Tuo on ikävä kyllä ominaisuus joka on hiipinyt Robbeen Saksan vuosien jälkeen. Ulin valmennuksessa Robbe puolusti väsyneenäkin hyvin ja hoiti tilanteet loppuun esim. sitomalla. Voisikohan syynä olla se, että nykyään sparrausta on paljon vähemmän ja varsinkin laadukasta sellaista ?
Mahdoton tietää. Syitä voi olla niin monia. Onhan Robben vastustajatkin koventuneet kokoajan. Mitä parempi vastustaja sitä enemmän omat heikkoudet näkyvät. Kuntohuippukin voi vaihdella. Ihmisiä kun ollaan. Aina ei satu optimaalinen vireys kisapäivän. Mun mielestä Robben taso elää aikapaljon. Joissain matseissa on ollut todella pulassa kun kaveri painaa päälle. Esim Kownacki ykkösessä oli aika myllyssä ennen kuin tyrmäsi. Näytti jo varmalta että tulee häviämään. Kakkos matsi oli taas täysin erilainen. Huomasi jo eka minuutilla kuinka herkemmässä kunnossa oli verrattuna eka matsiin.
 
Aika pelottavalta näyttää.

No en mä tiedä. Heittelee tollasia kovia ykkösiä ja kakkosia välineisiin. Tuolla tavalla saa näyttämään kyllä jokaisen raskassarjalaisen hirveältä tappolyöjältä.

Esim. Ruizin samalla tyynyllä tehdyt videot näytti vakuuttavammalta.
 
Aika pelottavalta näyttää.

Ainahan suo voima lyönnit treeneissä näyttävät vakuuttavilta 🙂 Robbe tai kuka tahansa muu raskassarjalainen voisi tehdä yhtä pelottavan videon.
Ps. Aika hoikka tuo Wilder loppupelissä. Jos olisi valkoihoinen ei näyttäisi juuri miltään.
 
Eipä tuossa mitään kummoisia suorituksia nähty. Kärjen kavereista ehdottomasti voitettavin.
 
Juuri näin. Kaikki edes kohtuullisen tasoiset miesottelijat näyttävät todella vaarallisilta, kun lyövät välineitä kovaa. Livenä seurattuna se on vielä paljon vaikuttavampaa, kun iskujen voiman ja äänet näkee läheltä.

Siksi varsinkaan kokematonta ottelijaa ei saisi koskaan päästää katsomaan, kun hänen tuleva vastustajansa on välineillä. Johonkin Robbeen tuo tuskin tekee vaikutusta.
 
Eipä tuossa mitään kummoisia suorituksia nähty. Kärjen kavereista ehdottomasti voitettavin.
Niin joo eipä varmaan sinällään.
Kuitenkin Wilderin tyrmäysvoima on ihan konkreettisesti tiedossa ja jos oppii todellakin käyttämään myös vasenta yhtä tehokkaasti.
Sinällään en nyt sanoisi että kärkipään kavereista olisi voitettavin.
On hävinnyt ainoastaan Furylle ja käytti tätäkin pari kertaa lattiassa ja saattoi olla että vain hidas luvunlasku käänsi ottelun.
Tuntuisi ettei Usykilla tai Joshualla olisi saumoja Wilderiä vastaan.
No enhän minä kyllä mitään tiedä vain pohdiskelen mutta aika näyttää
 
Eipä tuossa mitään kummoisia suorituksia nähty. Kärjen kavereista ehdottomasti voitettavin.
Mun mielestä Fury on pahin ja Wilder toiseksi pahin. Sitten ovat ynnä muut. Joshua oli ennen superkovien luokassa mutta en näe nykykunnossaan mahkuja ensiksimainitulle kaksikolle. Usyk vaatii vielä näyttöjä jotain muuta top 5 ukkoa vastaan kuin Joshuaa. En pidä vaarallisena ainakaan Joshua matsien perusteella. On lyöntivoimassa niin kaukana kärjestä.
 
Niin joo eipä varmaan sinällään.
Kuitenkin Wilderin tyrmäysvoima on ihan konkreettisesti tiedossa ja jos oppii todellakin käyttämään myös vasenta yhtä tehokkaasti.
Sinällään en nyt sanoisi että kärkipään kavereista olisi voitettavin.
On hävinnyt ainoastaan Furylle ja käytti tätäkin pari kertaa lattiassa ja saattoi olla että vain hidas luvunlasku käänsi ottelun.
Tuntuisi ettei Usykilla tai Joshualla olisi saumoja Wilderiä vastaan.
No enhän minä kyllä mitään tiedä vain pohdiskelen mutta aika näyttää

En minäkään mistään tiedä. Wilderin rekordi on kyllä rakennettu hänen tyylilleen sopivilla kavereilla, jotka seisoivat paikallaan ja odottivat takakättä. Listalta puuttuu kaikki nimekkäät vakiohaastajat, joita vastaan Robertkin on otellut. Olisi ihan mielenkiintoista nähdä Wilder noita btier miehiä vastaan, kuten esim. Chisora / Whyte / Pulev. Toki osa on eri liitoissa ja ei noihin matseihin sitä kautta olisi ollut edes mahiksia. Itse en usko, että Wilder olisi voittanut esim. Ruizia, tyyli olisi ollut todella vaikea hänelle.

Mun mielestä Fury on pahin ja Wilder toiseksi pahin. Sitten ovat ynnä muut. Joshua oli ennen superkovien luokassa mutta en näe nykykunnossaan mahkuja ensiksimainitulle kaksikolle. Usyk vaatii vielä näyttöjä jotain muuta top 5 ukkoa vastaan kuin Joshuaa. En pidä vaarallisena ainakaan Joshua matsien perusteella. On lyöntivoimassa niin kaukana kärjestä.

Furysta ainakin samaa mieltä. Usykista huomaa, että on kokoluokkaa pienempi kaveri. Ei oikein lyöntiteho riitä, sitäkin taas taitavampi ja jaksaa pitää kauan tehoja matseissa ilman väsymistä.
 
En minäkään mistään tiedä. Wilderin rekordi on kyllä rakennettu hänen tyylilleen sopivilla kavereilla, jotka seisoivat paikallaan ja odottivat takakättä. Listalta puuttuu kaikki nimekkäät vakiohaastajat, joita vastaan Robertkin on otellut. Olisi ihan mielenkiintoista nähdä Wilder noita btier miehiä vastaan, kuten esim. Chisora / Whyte / Pulev. Toki osa on eri liitoissa ja ei noihin matseihin sitä kautta olisi ollut edes mahiksia. Itse en usko, että Wilder olisi voittanut esim. Ruizia, tyyli olisi ollut todella vaikea hänelle.



Furysta ainakin samaa mieltä. Usykista huomaa, että on kokoluokkaa pienempi kaveri. Ei oikein lyöntiteho riitä, sitäkin taas taitavampi ja jaksaa pitää kauan tehoja matseissa ilman väsymistä.
Eikös Wilder ole otellut ainakin chisoraa ja whyteä vastaan.
 
Jännät paikat on kyllä 15 päivä lokakuuta. Toivottavasti robbe on parhaassa mahdollisessa kunnossa..

Odotan kovasti ottelua..
Samaa toivon itsekin. Olisi hienoa että kaikki treeneissä olisi mennyt suunnitellusti, kestetty terveinä ja ilman sen kummempia loukkaantumisia. Sitten rahkeet riittää mihin riittää, ei tarvitse jossitella yhtään mitään.
Robertilla tässä matsissa ei oikeastaan ole kuin voitettavaa, henkisesti aika paljon keveämmin mielin pääsee matsiin kuin Wilder, toivotaan että se näkyy Robertilla tekemisen rentoutena ja hyvänä meininkinä.

WAR Robbe.
 
Back
Ylös Bottom