risumies
VIP
AndyS: -Juu, jos ajatuksena on mennä hakattavaksi, niin kyllä, turhaahan se moinen on. Mutta jos taas ajatuksena on mennä hakemaan se vyö, niin en mä näe etteikö nuo K2 veljekset sitä nyrkkiä tottelis siinä missä muutkin. No joo, Vitali nyt ei oikein sitä ole koskaan uskonut, mutta Wladi sen sijaan on kyllä näyttänyt, että nyrkki tekee hälle saman kuin muilekkin, eli satuttaa kyllä. Se voi olla veljeksille vallan hämmentävä tilanne, kun vastaan sattuu suht samankaltainen fysiikka ja ottelutyyli, eli eivät saakaan sitä pituuttaan käytettyä samoilla tavoin hyväkseen kuin suurinta osaa muita haastajia vastaan.
Miksi muuten uskot että Klitschkot on ihan eri planeetalta kuin Robbe? Oliko esim. Wladi niin järettömän paljon ylivoimasempi Peterssiä vastaan edellisessä mitä Robbe nyt oli? Ja juu, huonohko mittari, muttei mun makuun kuitenkaan käyttökelvoton miesten väliseen vertailuun.
Miksi muuten uskot että Klitschkot on ihan eri planeetalta kuin Robbe? Oliko esim. Wladi niin järettömän paljon ylivoimasempi Peterssiä vastaan edellisessä mitä Robbe nyt oli? Ja juu, huonohko mittari, muttei mun makuun kuitenkaan käyttökelvoton miesten väliseen vertailuun.