Robert Helenius

Veikkaa voittaja

• Helenius

Votes: 35 44,9%
  • Joshua

Votes: 43 55,1%

• Total voters
    78
Ei perkele, ei missään muualla kuin Suomenmaassa voi olla tällästä, valtion ykkösnimi nyrkkeilyssä tulessa ja jumalauta tätä paskaa saa kuunnella. MIKSI tää ei vaan voi tulla tv:stä... no nyt alko!!

Tuli yle 2:lta. SUORANA. Mutta ylen ottelun puffaaminen oli tunnetusti ala-arvoista. Maikkarilla tästä olisi alettu puhumaan jo joulukuussa...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei olekaan, mutta luulisi turhan vauvaläskin tiputtamisen korkeintaan parantavan liikkuvuutta.

Toisten kroppa kerää läskiä helpommin kuin toisten, joten sen tiputtaminen on myös vaikeampaa. Jos sitä ruvettaisiin väkisin karsimaan, niin luulen että muu treeni kärsisi paljon ettei tulosta enää tulisi samaan malliin, etenkin jos ottelee puhtaana, en tiedä otteleeko. Kyllähän se boudarin silmiä saattaa särkeä, mutta nyrkkeilyssä pienessä rasvalla ei niin hirveesti ole väliä. :)

Robbe kävi Saksaan lähettyään joka toinen aamu 6km ja 12km lenkeillä.. tuota jatku varmaa vuoden ja tohon päälle 1-2 krt pokrausta että se ruho nyt vaa sattuu olee tommonen eikä sillä nyt ole nyrkkeilyn kanssa mitää tekemistä.. niin kauan ku kunto kestää.. se näyttääkö tysonilta tai alilta tai sylvester stallonelta on täysin merkityksetöntä.. nythän robbella oli ainakin 4kk kovaa voimaharjottelua.

Paino on voimaa ja ylipaino on ylivoimaa ;) Vähän offtopic kommentti mutta oli pakko laittaa kun kävi tähän kuin nyrkki silmään :D

Toisten kroppa kerää läskiä helpommin kuin toisten, joten sen tiputtaminen on myös vaikeampaa.

Olen Roberton kanssa samassa veneessä... Aina on röllykkä vaikka muuten näyttäisin narkilta.. Töissä olivat laittaa hoitoon ku olin kalpea ja posket lommolla.. Röllykkä vaan pysyi.. Tietty se pienenee, mutta kokonaan siitä ei eroon pääse.

Kyllähän sen nyt tyhmemmänkin pitäisi huomata että Helenius on geeniperimänään saanut noi keskivartalonsa löysät. Tuskin siitä ikinä katoavat ilman että nyrkkeilyura kärsii.

Joillekin tuntuu vain vieläkin olevan vaikea ymmärtää että ihmiset ovat erilaisia.

Tuli yle 2:lta. SUORANA. Mutta ylen ottelun puffaaminen oli tunnetusti ala-arvoista. Maikkarilla tästä olisi alettu puhumaan jo joulukuussa...

Ei ainakaan omassa telkkarissa näkynyt... Jälkilähetys alkoi kakkoselta klo. 22 kun ottelu alkoi n. 21.20 näkymään katsomosta. Olisi toki tuotakin saanut hieman mainostaa.

Eiköhän vaihdeta puheenaihetta robben mahasta vaikka robben nyrkkeilyyn? :D tästä vaikka alkuun pohdittavaa: Mitä veikkaatte, onko robbella mahiksia päästä klitchkojen kanssa ottelemaan, vai tyssääkö ura "alempiin" otteluihin? Hankalahan sitä on nyt ruveta sanomaan, mutta itse uskoisin, että kyllä Robbe samassa kehässä klitchkon kanssa nähdään parin vuoden päästä.

Eiköhän vaihdeta puheenaihetta robben mahasta vaikka robben nyrkkeilyyn? :D tästä vaikka alkuun pohdittavaa: Mitä veikkaatte, onko robbella mahiksia päästä klitchkojen kanssa ottelemaan, vai tyssääkö ura "alempiin" otteluihin? Hankalahan sitä on nyt ruveta sanomaan, mutta itse uskoisin, että kyllä Robbe samassa kehässä klitchkon kanssa nähdään parin vuoden päästä.
Pari vuotta vois olla ihan realistinen tavoite. Parikolme kovaa päänahkaa ja avot.

Mä ainakin toivon et veljekset jää eläkkeelle ni jospa sitten saatais Robbesta mestari, vaikkakin haluaisin nähdä miten menis matsit.

Painkiller: -Hmmm... Vai että pari kolme kovaa pää nahkaa ennen K2:sta? Niin, no onhan siellä vaikkapa boxrecin listoilla vielä juurikin kome kaveria vielä edellä ennen veljeksiä, mutta tuskin tarvinee ihan kaikkia vastaan kuitenkaan enää otella ennen jomman kumman Klitschkon kohtaamista.

Se on seuraava matsi kenraaliharjoitus ja siitä seuraavassa matsissa otetaankin jo ison liiton titteli haltuun. Hyvin on pysynyt Robert siinä tahdissa, mitä uskalsin jo huuteloidakin heti Bydenkon matsin jälkeen, eli ison liiton mestaruus ennen vuoden 2012 loppua.

On vähän kyseenalaista kannattaako Robben otella nykykuntoisia Klitshkoja vastaan. Veljekset varmaan mielellään murskaisivat nousevan kyvyn niin kauan kuin ikä riittää, mutta eihän niitä vastaan halua kukaan muukaan nousussa oleva ottelija otella. Näkisin että seuraavat 3 vuotta Robbe ottelee muita TOP10 jätkiä vastaan ja ehkä välillä myös kevyempiä haastajia "välimatseina". 3 vuoden päästä Vitali on eläkkeellä ja Wladi mennyt alaspäin. Tällöin nykyisestä kehittynyt Robbe voikin sopivasti päättää Wladin uran. Tämä lienee se järkevin suunnitelma.

Mä en usko, että tuossa aletaan sen kummemmin jarruttelemaan ja ottelemaan useita matseja ristiin muiden kukulankuninkaaksi pyrkivien kanssa kovin pitkään. Oikeastaan tuo Dimitrenko ois ainoita järkeviä vastustajia listalta alempaa, ihan vain vyönsä vuoksi. Mutta jos eteenpäin mennään, niin Haye/adamek/Povetkin vastaan loppuvuodesta/ensi vuoden alkuun ja siitä voitto kotio, niin eipä siellä muita vastuksia enää matkalle ennen K2 ole. Tokihan tuohon joku lepposampi vastus matkallekkin mahtuu, jos viisammat näkevät ne tarpeellisiksi.

edit. Näin siis sillä ajatuksella, etteivät nuo muut kärkiukot nyt matkalla matsaile kovin pahasti pakkaa ihan eri muotoon.

muistakaa olla yliarvostamatta klitskoja.. on nekin ihmisiä samalla tavalla neki nyrkkiä tottelee :) eihä werduumillakaa pitäny olla mitää saumaa fjöödöriä vastaan...

Kokemusta vaan lisää, mikä kiire? Tappiosta kuitenkin tulisi niin paljon takapakkia.

Sinällään huvittaa että odotettais että Kliskot jäisi eläkkeelle että saataisiin vyö :D ite toivon että Robert ottaisi kokoajan vaan kovempia matseja. Jos ei pärjää niin sitten ei pärjää. Onpaha kokeillu parhaita vastaaan. Mutta toivon että Robert tiputtais ja sais vyöt. Se olisi sitä nannaaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom