Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Näittekö kun Basile veti open-workout treenit Niiden ja itse matsin perusteella luulisin että omalta saliltakinRobbe sanoi että kokeilkaa itse. Mikähän tuon Basile taso siis on? Montako suomesta löytyisi, jotka kykenisivät Basilen voittamaan?
Tenniksessä tuo ranking85 olisi järkyttävän kova. Mutta yltäisikö raskaansarjan nyrkkeilyssä monikin suomalainen amatööri tuohon jos vaan lähtisi ammattilaiseksi?Näittekö kun Basile veti open-workout treenit Niiden ja itse matsin perusteella luulisin että omalta saliltakin
löytyis jätkiä ketkä voittais Tämän pastillin. Mut en ole nähnyt muita kuin tämän Robbe matsin Basilelta, niin
vaikea oikeasti sanoa mikä hänen taso on. AndyS kirjoitti että ranking85.
Kyllä todella monen maan amatöörikärki pyyhkisi lattiaa tuon tasoisilla ottelijoilla. Tässä on tosin hyvä myös muistaa, että monessa maassa jossa nyrkkeilyyn satsataan, amatöörit treenaavat täysin ammattimaisesti ja saavat rahoituksen joka mahdollistaa sen. Ovat siis ammattiurheilijoita vaikka ottelevatkin "amatöörinä" ja panostuksena on esim. olympialaiset.Kai toi Basile on ammattilainen vaan siinä mielessä että hankkii elantonsa nyrkkeilyllä. Aika vähän noita kovia raskaan ammattilaisia sitten on. Luulisi että monesta maasta amatöörikärki leikiten voittaisi tuon. Toivottavasti seuraava vastus on sitten edes top -40