Roacuttan/Reeni/Ruokailu/Kehitys

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Grohe
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
myrkkymara sanoi:
Nyt tuli aloitettua kuuri voi prkl. Mutta kyllä auttaa!
Sama tääl, oon ollu kuuril reilu 2 viikkoo. Alotin 1 kapselil parin päivän ajan, sit vaihdoin kahteen ja tänään otin ekan kerran kolme. Paljos ite otat päivässä tai tulet ottamaan?

Jaaggo sanoi:
Sama tääl, oon ollu kuuril reilu 2 viikkoo. Alotin 1 kapselil parin päivän ajan, sit vaihdoin kahteen ja tänään otin ekan kerran kolme. Paljos ite otat päivässä tai tulet ottamaan?
Otan nyt vielä 3 vkoa 1 kpl ja sitten alan ottamaan 2 kpl. On auttanut jo aika paljon, eikä todellakaan ole mennyt huonompaan suuntaan. Olen ollut kuurilla nyt 2 viikkoa ja selässä ei oikeastaan yhtään finniä, vain jäljet vanhoista.

myrkkymara sanoi:
Otan nyt vielä 3 vkoa 1 kpl ja sitten alan ottamaan 2 kpl. On auttanut jo aika paljon, eikä todellakaan ole mennyt huonompaan suuntaan. Olen ollut kuurilla nyt 2 viikkoa ja selässä ei oikeastaan yhtään finniä, vain jäljet vanhoista.
Mä otan sitä kasvoja varten pelkästään. Kaks viikkoo käyttäny eikä juuri mitään ole tapahtunu, täytyy vaan rukoilla ettei ala pahempaan suuntaan mennä. Sen lääkkeen toimiminen on kai aika yksilöllistä; joillain toimii jo 2 viikos, joillain puoles vuodes, joillain akne katoo lopullisesti kuurin jälkeen, joillain se tulee heti takaisin...

Itsellä myös roa-kuuri menossa. Tosiaan kaikki runsaasti A-vitamiinia sisältävät tuotteet kannattaa jättää pois, ettei maksa turhaan rasitu. Porkkanat, maksa ja tosiaan beetakaroteenia kannattaa jättää pois. Kreaa oon ite ainakin vedelly. Saa nähä onko vaikuttanu maksa-arvoihin ku meen pian testeihin.. Ite oon normaalin ihon kuivumisen lisäks huomannu näön sumentumista. Oiskohan syytä huolestua? :/ Tästä en tiiä johtuuko roasta vai huonosta mavetekniikasta vai molempien yhteisvaikutuksesta, mutta ristiselkä on aika pahasti jumissa. Vaikka kuinka venyttelee niin jumi ei vaan tunnu lähtevän. Muuten reenit on kyllä kulkenu samaan malliin.

Niin joo ja tän varmaan kaikki ties (tai ainakin pitäs tietää) että nappaskaa se pilleri(t) rasvasen ruon kans niin teho on parempi. Itellä ollu tapana vetää rypsäriä ruoan kans, jos ei oo rasvasta ruokaa muuten.

BoneFish sanoi:
Niin joo ja tän varmaan kaikki ties (tai ainakin pitäs tietää) että nappaskaa se pilleri(t) rasvasen ruon kans niin teho on parempi.
Woot? Ei lääkäri mulle mitään tommosesta puhunu, eikä siinä Roacuttan-esitteessäkään mitään tollasta ollu. Ja pitäis vielä kaikkien tietää?
:jahas:

Eipä taida olla merkitystä mitä syö samalla kun ottaa pillerit. Kunhan sen ottaa ruoan yhteydessä. Ja olkaahan kärsivällisiä sen lääkkeen kanssa. Senkään kanssa ei voi toimia kaikkitänneheti periaatteella.

Eipä taida olla merkitystä mitä syö samalla kun ottaa pillerit. Kunhan sen ottaa ruoan yhteydessä. Ja olkaahan kärsivällisiä sen lääkkeen kanssa. Senkään kanssa ei voi toimia kaikkitänneheti periaatteella.
Itseasiassa minulla ainakin lääkärisetä aikoinaan sanoi että ruuan kanssa alas ja mielellään rasvaisen ruuan kanssa. Rasvan kanssa kuulemma "kolahtaa" paremmin :D

paljos tommone kuuri sit maksaa,esim puolen vuoden? Kantsiiko teän mielestä ottaa tommosta kuuri eli onko "vaivan/sivareiden" väärti? vituttaahan se tietenki olla naama ruvella koko elämää...

Ehdottomasti jos todellakin on paha akne niin sitä on ihan turha kärsiä. Vielä pahempaa on jos päästää sen todella pahaksi niin siitä saa kyllä elinikäiset arvet ja niistä eroon pääseminen on jo todella kallista. Tämä tietysti minun mielipide, mutta tuskin ketään haluaa olla arpinaama lopun elämää. Aika harvalla tosta mitään pahoja sivuvaikutuksia tulee ainakaan pienillä annoksilla. Lääkäri määrää kuurin pituuden eli on mahdoton sanoa mitä se tulee maksamaan. Lääkkeen hinta on tullut paljon alas rinnakkaislääkkeiden tulon jälkeen. Tarkan hinnan saat kun soitat apteekkiin. Kuurin yleisin pituus lienee 3-8kk.

mulla menos toista kuukaut roaccutanii ja lihakset on koko ajan jumissa ja selänkipuja..lääkärikin huomautti et noi on mahdollisii oireit ja luulin et puhuu paskaa :(... ja kyl se kannattaa dynamite hoitaa mielestäni tälleen nuorena pois ;) mulla tää nykynen 3kk maksaa 150euroo kaikkineen rasvoineen

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Muistaakseni näillä oli vaikutuksia lihaksien nesteisiin eli paino voi pudota , muuten näiden pitäisi toimia luontaistuotteiden tavalla :)

Suositut

Back
Ylös Bottom