Roaccuttan ja muscle+ ?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Grohe
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mites nää sopii yhtee? Mulla on kolmen kuukauden kuuri menossa tota roaccuttania ja aattelin käydä ostaa palautusjuomaks muscle+:n.

Kannattaako mun vetää noita samaanaikaan? Haittavaikutuksia?
En ole siis ennen noita lisäravinteita käyttäny ja nyt aattelin ruveta käyttämää.

Eikös toi roaccutan ole acnelääke joka kuormittaa maksaa. Itse en kyllä näkis mitään syytä, miksi et vois vetää noita samaan aikaan, sillä ei toi palkkari sitä maksaa rasita. Tää kuiteskin mutu-pohjalta vastattu. :) Alkoholia kannattaa kuitenkin hieman välttää.

Grohe sanoi:
Mites nää sopii yhtee? Mulla on kolmen kuukauden kuuri menossa tota roaccuttania ja aattelin käydä ostaa palautusjuomaks muscle+:n.

Kannattaako mun vetää noita samaanaikaan? Haittavaikutuksia?
En ole siis ennen noita lisäravinteita käyttäny ja nyt aattelin ruveta käyttämää.

lopetappas se täriseminen. hyvin voit ottaa roacuttanin kanssa samalla ja kuppiakin kohtuudella..

Xavier sanoi:
lopetappas se täriseminen. hyvin voit ottaa roacuttanin kanssa samalla ja kuppiakin kohtuudella..

Mitäs te täällä alkoholia pojalle mainostatte ku ikääki on vasta 17? ;)

Kyllä mä noi kaikki juomisjutut ja muut oon kyselly lääkäriltä jo sillon ku otin ton kuurin.

Mut siis voiko joku varmuudella sanoa että voin vetää roaccuttania ja muscle+ samaan aikaan ja että siitä ei ole mitään haittavaikutuksia; esim. toinen huonontaa toisen vaikutusta, ei tee hyvää elimistölle tai muuta vastaavaa?

Eipä tuossa muscle+ palkkarissa ole käytännössä mitään mitä ei saisi myös tavallisesta sapuskasta, joten miten hitossa se voisi tuohon lääkkeeseen jotenkin vaikuttaa?

Ei vaikuta mitenkään. Ainoastaan ylimääränen a-vitamiini kannattaa jättää pois, mutta sitä tuskin muutenkaan syöt.

jokku lisäravinteet aiheuttaa mahdollisesti juuri iho ongelmia , joten kannattaa testailla mikkä itelle parhaiten sopii.
ite kyllä käytän juuri muscle+ ainoa mistä ei mee vatta sekaisin tai naama puske täyteen finnejä.

Muistaakseni muscle plussassa on kreatiinia joka taas puolestaan lisää rasitusta maksalle. Tosin eihän ton kuurin mukaan sais viinaakaan ottaa, kaverit o ottanu ja maksa arvot o ollu ok, mut nää o sitten varmaan niitä henkilöstä riippuvia asioita..

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Emmä ainakaa mitää haittavaikutuksia oo huomannu kreatiinin ja viinan kaa, saattaa vaa vähä krapula pahentua, mutta eipä sitä sen pelossa juodakkaa

Niin, tuohan on ihan yksilöllistä että kenen maksa kestää tuota viinan ottoa.
Mutta kaikenvaraltahan sille ihotautilääkärille voi soittaa ja kysäistä asiasta...

Back
Ylös Bottom