Fat Abbott sanoi:
[Provo]Joo magneettiin kaikki vaan, 500euroa löytyy kaikilta tuosta vaan! Sitten on hyvä mieli, kun tietää että oishan tästä selvinny 40eurolla, kun olis mennyt suoraan osteopaatille tai jollekkin vastaavalle. Muistakaa toki käydä magneetissa ja lääkärillä ennen hierontaakin.[/Provo]
edelleen, jokainen saa tehdä itselleen, ja keholleen, mitä haluaa.
suoralla manipulaatiolla välilevyn mahdollisesti vaurioituneeseen kohtaan voi olla sitten niitä ikäviäkin seurauksia - mutta hei - onhan sitä ainakin säästänyt pari euroa, ja aikaa (joka tietysti on rahaa), kun ei selvittänyt perimmäistä syytä sille kivulle. yksikään niistä magneeteista joissa itse olen käynyt, ei ole minulle jäänyt 500 euroa/kpl maksamaan. vaikka olisin kyllä mielelläni sen verran (ja paljon enemmänkin) maksanut, jos se olisi minut omilta ongelmiltani välttänyt (en jaksa edes alkaa kaivamaan sitä threadia missä asiaa puitiin - uskon että jopa sinä osaat käyttää searchia jos asia kiinnostaa sinua enemmän - mitä tosin epäilen. tunnuthan tietävän jo kaikki valmiiksi.).
tällä kertaa rahakaan ei edes auttanut, vaikkakaan en uskalla edes ajatella mitä seurauksia sitten olisi vielä lisäksi voinut tulla, jos en olisi ollut niistäkin prolapseista tietoinen hoitoon mennessäni. nämäkin seuraukset olivat jo ihan riittävät. huomioitakoon tässä se, etten siis väheksy manipulaatiohoitoja kokemuksistani huolimatta. niille on aikansa ja paikkansa, jä käytän hoitoja edelleen itsekin - tosin varovaisesti. tarkoituksenani on vain tähdentää sitä tosiasiaa että jos et tiedä perimmäistä syytä miksi manipulaation menet, voivat seuraukset olla ikäviäkin. tai sitten ei. oletko sinä valmis pelaamaan arpapeliä muutaman sadan euron säästämisen vuoksi mahdollisesta hermovaurion synnystä / jostain pahemmasta?
edelleen, puhu vasta sitten kun sinulla on jotain järjellistä, tai fiksua annettavaa keskustelulle.
ja offtopic : timba on kyllä siinä ihan oikeassa, että usein rintarangan peräiset kivut ovat fasettilukkoja/vastaavia, ja ehkä sen puoleen ´turvallisempia´ naksautella ilman tarkempia tutkimuksiakin. mutta jokainen tehköön miten parhaaksi näkee.