Rintalihakset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja X1L3
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Itse en voi/osaa kuvasta päätellä, johtuuko toi pullotus rintalihaksen koosta vai fläsän määrästä.

Penkin ja kyykyn samankokoset maksimit saattaa johtua myös jostain alaraajojen vammasta; murtumasta tai vastaavasta.
Itseäni suuresti vituttaisi tuommoinen kommentoini, kun parhaani mukaan koitan kyykkyä tehdä, mutta polven paskana ollessa ei mitään maksimeja saada nostettua hirveesti, ja tähän päälle kun joku tulisi huutelemaan "Selkee RHP!" kilahtais ehkä viimesen kerran, ellei jo nyt kilahtanut. Kiitos vuodatusvuorosta.

kyl vituttaa tälläset "kattokaa mullon iso rinta ja nostan paljon" aiheet. vielä kun on tuollasissa 30% rasvoissa, hyisaatana!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Eipä oo äijää näkyny bustedin jälkeen :D

Ööh joo :D no siis toi 180kg kyykky oli sillon ku joskus tein kuukauden vuos sit semmosta puolikyykkyä... Enkä oo todellakaan semmonen et pelkällä penkkimaximilla on väliä! Enkä halua lesoilla! Kyykkyä oon nyt about tehny semmosen 2kk enkä varmaan ees meinaa kisaamaankaan lähtee ku ei niin hirveesti kiinnosta.. ja nyt jätin sen taas ainaki kuukaudeks pois.. Jalkaprässiä jne nyt treenaan jaloille!

Eli siis mitä nyt oon kyykkyä tehny niin teen sitä niin alas ku voin.. oikee lonkka on vähän huono liikkumaan niin ei voi ees hirveen alas tehä.. just johokki kisasyvyyteen! Kovasti pitää taas kyykkyä alkaa treenaamaan ku on tää ns. peruskuntokaus ohite.. tänään sen alotin ja selekää otin!

Kummiski tota penkkiä tullu treenattua se reilu 2 vuotta.. 35kg:sta alotin ja ihan tyytyväinen oon tämän hetkiseen tulokseen! Jalkoja oon aina välil treenaillu jalkaprässis jne mut nytte täs alkanu "kunnolla" treenaamaa!

Ja sit tuli vaan mieleen että mitä vittua tääki eepi vittuilee muitten rasvoista? :D Eihän se kuulu sulle yhtään eepi et vaikka mun rasvat ois 100%! Vai kuuluuko?! Vituttaa tommonen käyttäytyminen.. Meikä tulee tänne kyselemään kokemattomana niin heti alkaa vittuilu.. ei oikein kypsän ihmisen toimintaa mut en tiiä.. :D

en vaan ymmärrä sunlaisias.

"Enkä halua lesoilla!"

no sulla selkeesti on halua esitellä tuloksias niinkun tänäänki oot tohon kirjottanu kaikennäköstä penkistä ja kyykystä vaikkei kukaan oo ees kysyny, eli karkas vähän aihekkin käsistä

Jos sä tuut tänne kyselemään rintalihastes outoa muotoa, mihin vaikuttaa aika ratkasevasti se rasvan määrä, niin eikös sitten sitä rasvaprosenttia voi kommentoida.

Ja imo aika turha topikki, kattokaa kaikki ku oon niin iso XD lol XD!

Back
Ylös Bottom