rintalihakset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja roope.b
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Isoarska83 sanoi:
Ristitalja,pec-deck,flyes kp/talja valkkaa noista vaikka joku liikkeeksi ja pyörittele.
Mulla on ongelmia noiden liian vahvojen olkapäiden kanssa, ja olen huomannut hyväksi liikkeeksi ristikkäistaljan alakahvoista tehtynä. Eli polvilleen ristikkäistaljan väliin, ja alakahvat käteen. Siitä vedellään vähän koukistetuin käsin tohon rinnan - naaman tasolle. Näyttää suht tyhmältä, mutta on suunnilleen ainoa liike jossa mulla on rinta pumpissa ennen olkapäitä.

Toinen hyvä kikka on vinopenkissä jättää tanko jotain 5cm irti rinnasta ala-asennossa. Olen huomannut, että se liikkeen alaosa rankaisee olkapäitä eniten. Teen yleensä niin, että eka sarja vajaana ja toinen pohjasta, kun rintalihakset on jo väsyneet.

Powerhousu sanoi:
Kaksijakoiselle toi sarjamäärä olisi suht passeli, mutta siinäkin tekisin sarjan tai kaksi jotain eristävämpää liikettä.
Itse teen penkin 5'5, vinonpenkin 3'8 ja pec deck/vipunosto maaten 3'10
rinnalle.Itse ainakin olen hyvin jaksanut tehä tämän 2-jakoisella, mutta ei ensimmäiset sarjat mitään kovia kyllä ole.Onko tässä sitten jo liikaa liikeitä/sarjoja(tossa vinossapenkissä ja pec dec:ssä)?

Powerhousu sanoi:
Riippuu ihan millaisella jaolla treenaat --

Siirryin juuri 3-jakosesta 2-jakoseen.

Powerhousu sanoi:
-- olen huomannut hyväksi liikkeeksi ristikkäistaljan alakahvoista tehtynä. Eli polvilleen ristikkäistaljan väliin, ja alakahvat käteen. Siitä vedellään vähän koukistetuin käsin tohon rinnan - naaman tasolle. --
Tätä pitää kokeilla.

Ottaako tuo hauiksiin paljonkin ?

edit.

Mimosan Hipiä sanoi:
Itse teen penkin 5'5, vinonpenkin 3'8 ja pec deck/vipunosto maaten 3'10
rinnalle. --

Tuossahan menee pelkkään rintaan tuhottomasti aikaa, se on kuitenkin vaan pieni osa reenejä, varsinkin kaksi jakosessa.

AM sanoi:
Ottaako tuo hauiksiin paljonkin ?
Ei yhtään. Tosin kaveri valitti, että ottaa, mutta se tais tehdä sen jotenkin väärin. Ehkä yksilöllistä. Painoa ei kannata käyttää liikaa ennen kuin liikeeseen tottuu. Ota näin aluksi ihan tuntumahakuisia pumppisarjoja. Niin kaikilla uusilla liikkeillä kannattaa aina aloitellakin.
Tuossahan menee pelkkään rintaan tuhottomasti aikaa, se on kuitenkin vaan pieni osa reenejä, varsinkin kaksi jakosessa.
No niin menee. 11 sarjaa rinnalle kaksijakoisessa treenissä, on 22 sarjaa viikossa. Ihan helvetisti liikaa. Ottaisin puolet pois.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom