- Ikä
- 41
Ristitalja,pec-deck,flyes kp/talja valkkaa noista vaikka joku liikkeeksi ja pyörittele.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla on ongelmia noiden liian vahvojen olkapäiden kanssa, ja olen huomannut hyväksi liikkeeksi ristikkäistaljan alakahvoista tehtynä. Eli polvilleen ristikkäistaljan väliin, ja alakahvat käteen. Siitä vedellään vähän koukistetuin käsin tohon rinnan - naaman tasolle. Näyttää suht tyhmältä, mutta on suunnilleen ainoa liike jossa mulla on rinta pumpissa ennen olkapäitä.Isoarska83 sanoi:Ristitalja,pec-deck,flyes kp/talja valkkaa noista vaikka joku liikkeeksi ja pyörittele.
Itse teen penkin 5'5, vinonpenkin 3'8 ja pec deck/vipunosto maaten 3'10Powerhousu sanoi:Kaksijakoiselle toi sarjamäärä olisi suht passeli, mutta siinäkin tekisin sarjan tai kaksi jotain eristävämpää liikettä.
Powerhousu sanoi:Riippuu ihan millaisella jaolla treenaat --
Tätä pitää kokeilla.Powerhousu sanoi:-- olen huomannut hyväksi liikkeeksi ristikkäistaljan alakahvoista tehtynä. Eli polvilleen ristikkäistaljan väliin, ja alakahvat käteen. Siitä vedellään vähän koukistetuin käsin tohon rinnan - naaman tasolle. --
Mimosan Hipiä sanoi:Itse teen penkin 5'5, vinonpenkin 3'8 ja pec deck/vipunosto maaten 3'10
rinnalle. --
Ei yhtään. Tosin kaveri valitti, että ottaa, mutta se tais tehdä sen jotenkin väärin. Ehkä yksilöllistä. Painoa ei kannata käyttää liikaa ennen kuin liikeeseen tottuu. Ota näin aluksi ihan tuntumahakuisia pumppisarjoja. Niin kaikilla uusilla liikkeillä kannattaa aina aloitellakin.AM sanoi:Ottaako tuo hauiksiin paljonkin ?
No niin menee. 11 sarjaa rinnalle kaksijakoisessa treenissä, on 22 sarjaa viikossa. Ihan helvetisti liikaa. Ottaisin puolet pois.Tuossahan menee pelkkään rintaan tuhottomasti aikaa, se on kuitenkin vaan pieni osa reenejä, varsinkin kaksi jakosessa.
Powerhousu sanoi:-- No niin menee. 11 sarjaa rinnalle kaksijakoisessa treenissä, on 22 sarjaa viikossa. Ihan helvetisti liikaa. Ottaisin puolet pois.