Rintalihakset

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

pubiruusu

GhettoBootyBro'z™
Ikä
34
Moi

Mulla on semmoinen ongelma et toine rintalihas on vähän isompi kuin toinen. miten tämän voisi korjata?? sanokaa jotai rintalihasliikkeitä..

Jos rintalihaksissa sama voimataso on niin väittäisin että ei kannata lähtee treenaamaan sitä toista isommaks että oisvat sit saman kokoset. Tulee luultavasti ongelmia sitten treenissä jos on toinen voimakkaampi kun toinen. Onkohan tämä kokoero miten iso?

Rintalihakset on kyl mielestäni yhtä voimakkaat, no semmonen aika pieni ero, kai se sitte tasautuu?

pubiruusu sanoi:
Ja miten saisi rintalihaksista semmoset laattamaiset?

Se on geeneistä kiinni, että minkälaiset tissit kasvaa. Dieettaa rasvat pois tissien päältä niin laattamaisuus tulee vähän esiin.

Treenaat ne tarpeeks isoks niin kyllä ne yleensä sitten näyttää laattamaiselta. Kun mun mielestä se rintalihas alkaa tietyssä vaiheessa enemmän kasvaa leveyttä kun syvyyttä. Hyvin harvat pienet rintalihakset on semmoset laattamaiset. Jokatapauksessa kaikki ei välttämättä saa koskaan semmosia laattamaisia rintalihaksia. Geenit määrää minkä näköset ne on.

Joo mut palataa toho mun aikasempaa kysymyksee.. Jos treenaan nyt vaikka esim penkkiä ja kummalki puolel yhtä paljon ja tanko tulee iha tasasesti nii eikö kummallekki rintalihakselle tule sama rasitus? Mä oon nyt tehny aika kauan samoja liikkeitä, kannattaisko mun esim vaihtaa et toi toine rintalihas sais ton toisen kii tjsp?`

kuten jo sanottua: treenaa niitä molempia yhtä paljon..se ero on luultavasti enemmän korvien välissä ja kukaan muu ei edes huomaa kokoeroa..

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
tuo erikokoiset rintalihakset on aika normaali juttu, kyseessä yleensä on että rintalasta ei ole täysin symmetrinen joilloin lihakset sijoittuu hieman eritavoilla. Itsellä myös tissit hiukka eri paria, mut ei sitä kyllä huomaa kuin itse

Kuten jo monesti sanottu, treenaa ihan tasaisesti sitä rintaa, ei kannata liikaa miettiä eroja. Niitä eroja kun on kaikilla ja ne tasoittuu yleensä ja jos ei tasoitu, niin ei välttämättä saakkaan tasoittumaan.

Kannattaa ennemminkin kiinnittää huomiota ihan arkiaskareisiin, eli tekeekö kaikki raskaat nostot sun muuta aina toisella kädellä enemmä, kantaako vaikka kauppakassit aina samalla kädellä. Tähän kun hakee tasaisuutta, niin moni ongelma ratkeaa. Turha noista on IMO salilla murehtia, jos ei voimatasot ole todella paljon erilaiset.

jalmari82 sanoi:
tuo erikokoiset rintalihakset on aika normaali juttu, kyseessä yleensä on että rintalasta ei ole täysin symmetrinen joilloin lihakset sijoittuu hieman eritavoilla. Itsellä myös tissit hiukka eri paria, mut ei sitä kyllä huomaa kuin itse

Joo, ite oon kans huomannu ton et rintalastat ei oo ihan samalla tasolla, sitten mietin ja mietin ja mietin ja kattelin peilistä ja mietin ja huomasin että olkapäätkin on vähän eri "tasossa" (toinen ryhdikkääämpi) sitten jokunen aika sitten tajusin että oon nukkunu melkeen aina silleen ovelasti: yritän selittää miten mutta hyvin hankalaa :D eli mahallaan mutta toinen käsi tyynyn alla ja toinen sitten siinä about naaman kohilla, eli nukun perjaatteessa aina toisella kyljellä, eli toinen rintalasta/ kylki on aina vähän painuksissa, voisko tää olla syynä sit siihen, kun peilistä kattelee ja vetää vatsan sisään niin huomaa sen eron jotenkuten, tän takia jääny inspiraatio vatsojen tekoon salillakin, nyt kyllä oon muuttanu ton nukkumis asennon päin vastaseks, ekat 2 viikkoo tuntu ihan omituiselta nukkuu toistepäin mut kyllä se siitä :D

Sori jos oon vähä deivid :david:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom