Äääliö kysymys tähän sekaan, aihepiiri sama. Kundikaveri väitti ettei pitäisi tehdä esim. penkkiä ja vinopenkkiä samana päivänä :( onko totta?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Missukka sanoi:Äääliö kysymys tähän sekaan, aihepiiri sama. Kundikaveri väitti ettei pitäisi tehdä esim. penkkiä ja vinopenkkiä samana päivänä :( onko totta?
Tiukkis sanoi:En ole koskaan pyytänyt ulkopuolista varmistajaa penkkiin. En tiedä miksi se tuntuu niin vaikealta - tietysti pienet painot nolottavat, mutta olen myös huomannut, että jo se, että joku ei-niin-tuttu katsoo sarjaani vierestä häiritsee hurjasti suoritusta. Haluan irvistellä rauhassa ilman, että joku kyttää vieressä ;) Sarjat näyttävät kuitenkin ilmeisesti aina niin tiukilta, että olen joskus syrjäsilmällä huomannut kanssatreenaajien odottavan pikajuoksijan lähtöasentoa muistuttavassa asennossa sitä, että minut täytyy juosta pelastamaan tangon alta :D Itse asiassa kerran yksi heistä jo lähti juoksemaan minua kohti kun luuli, etten saa tankoa enää yksin ylös, mutta kyllä se vielä nousi omin voimin
Missukka sanoi:Äääliö kysymys tähän sekaan, aihe piiri sama. Kundikaveri väitti ettei pitäisi tehdä esim. penkkiä ja vinopenkkiä samana päivänä :( onko totta?
Peppilotta sanoi:En tiedä onko aivan höpöä, mutta olen ollut huomaavinani rintapäivää edeltävän ja saman päivän syömisten vaikuttavan tuloksiin. Siis toki syömiset vaikuttaa aina tuloksiin, mutta erityisesti penkkipunnerruksessa. Samoin kuin väsymys. Tiedän itse, että on ihan turha yrittääkään nostaa penkissä painoja, jos olo ei ole aivan optimaalinen. Harvoinhan ne penkkipainot kyllä nousee, myös minä junnasin hiton pitkään 37,5 ja 40 kilossa. Viime viikolla sain vihdoin nousemaan 42,5kg, taisi mennä vain 5 toistoa, mutta kuitenkin. Ensi kerralla menee 6 toistoa :D
Peppilotta sanoi:Tiedän itse, että on ihan turha yrittääkään nostaa penkissä painoja, jos olo ei ole aivan optimaalinen. Harvoinhan ne penkkipainot kyllä nousee, - -
Tiukkis sanoi:En ole koskaan pyytänyt ulkopuolista varmistajaa penkkiin. En tiedä miksi se tuntuu niin vaikealta - tietysti pienet painot nolottavat, mutta olen myös huomannut, että jo se, että joku ei-niin-tuttu katsoo sarjaani vierestä häiritsee hurjasti suoritusta. Haluan irvistellä rauhassa ilman, että joku kyttää vieressä ;) Sarjat näyttävät kuitenkin ilmeisesti aina niin tiukilta, että olen joskus syrjäsilmällä huomannut kanssatreenaajien odottavan pikajuoksijan lähtöasentoa muistuttavassa asennossa sitä, että minut täytyy juosta pelastamaan tangon alta :D Itse asiassa kerran yksi heistä jo lähti juoksemaan minua kohti kun luuli, etten saa tankoa enää yksin ylös, mutta kyllä se vielä nousi omin voimin
Missukka, olen kyllä tehnyt yleensä penkin lisäksi myös toisen kovan punnerrusliikkeen, joka on sitten ollu vinopenkki käsipainoilla. Näin on muutkin mulle suositelleet. Lopuksi vielä ristitaljaa/peck-deckiä/flyes...
Jos olet aikaisemmin tehnyt 6-8 toistoa 40 kilolla, niin 2 tai 3 toistoa 45 kg:lla on mielestäni odotettu sarjan pituus. Edellinen kova treeni saattoi vielä kangistaa lihaksiasi. 40kg:sta 45:een on sentään yli 10% lisäystä.Janetti sanoi:mutta pakko kehua kerrankin kun on jotain kehuttavaa...Mullahan on näköjään aloittelijana mennyt toi pennkikehitys tosi hienosti. Alotin ihan oikan penkin tekemisen vasta joulun jälkeen, ja oon koko ajan lisänny pikkusen painoja. Alussa tuntuu tosi vaikealta se liikerata niinku et kuinka leveä ote, pysäytys, ei käsiä suoriksi... vieläki lämmittely menee siihet et löydän otteen ja "rytmin". Mut edellisen kerran tein jo 40kgx6,6,8,6!! Tää oliki ihan uskomaton megatreeni :D Alotin sarjat ja ku oli tehny kaks kevyttä kutosta, ajattelin et varmaan vielä kasi menee. Ja ku kasi meni niin päätin sit vielä tehä niin monta ku jaksan, ja meni vielä kutonen! Pisti miettiin, et miks en oo heti alkuunsa nostanu painoja kunnolla ku näköjään näin hyvin jaksaa. No, tarina jatkuu... viime ma laitoin 45kg ja aika itsevarmasti lähin nostaan, niin sain 2 kertaa ylös!!!! Siis meinasin jäädä tangon alle! Itku oli lähellä ku olin niin innoissani lähteny salille tekee penkkiä ku viimeeks oli ollu niin mahtava treeni. Tein sit kovan sijasta kevyen reenin ja ihmettelen suuresti mitä tapahtui :( ehkä biletys la verotti vielä maanantain voimia ku su en ollu syöny tarpeeksi hvyin...