Rintalihakset kiinteiksi (koviksi)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja gnistan
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
kuulostaa ihan gynoilta, joten sun tapausta ei voi oikein verrata threadin alottajan ongelmiin

Ei yleensä kannata olettaa että vaikka tississä on ylimääräistä että se on gynoa. Itse luulin viime jouluun asti että mulla on murrosiän peruina gynot. Kun rasvat alkoi olla alle 5% niin huomasin että ei niitä ketunnokkia siellä enää juuri näkynytkään.

Enpämä usko että ne mitään gynoa on, kun se kuitenkin pikkuhiljaa on vuosien varrella vähentynyt. Ja siinä vaiheessa kun rasvat on alle 5% niin ei muutenkaan ihan terveeltä näytä että mielummin siellä ne ketunnokat on :D Nyt kun bulkki on just loppu ja rasvat noussu niin ne aina vaan pistää silmään.

eilen yöllä tuli vitun tyhmä asia mieleen ja vaivas ja aloin mietiskelee siinä liikerataa ja rutistusta itekseni että miten ne menee :D eli siiis ku käsipainoilla nostaa nii onko väliä miten päin ne painot on? siis että onko ne ns. tanko suunnassa eli leveys suunnassa ne painot vai sitte sillee "hammer" suunnassa eli että painon etu ja takapää ei ole sivuille vaan eteen ja taakse.. perkele ku vaikee selittää ja muutenki vitun tyhmä asia muttaku vaivas :D eli onko sillä merkitystä kummin tekee? itse teen aina jälkimmäisellä tavalla, jotenki tuntuu että rutistus on parempi koska jos painot on sivusuunnassa niin ne ottaa ennemmin toisiin yhteen ku jälkimmäisellä tavalla eli rutistus pääsee pari senttiä paremmaksi :)

anteeksi vähän offtopic mutta en tiiä mihin tän viestin ois nakannu ja toisaalta kyllähän tää rintalihas asiaan kuuluu ja sen kautta myös niiden kiinteytykseen :lol2:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom