Rintalasta kasvaa ulos - Pectus Carinatum

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja setu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Meikällä tarkoitus bulkkailla tästä about 10% rasvoista tuonne 12% paremmalle puolelle ja hankkia rintafileisiin vähän kokoa niin jospa tuo harju sitten tuosta menisi näkymättömiin. T-paidan läpi ei näy mutta ilman paitaa ei kyllä kehtaa hengata missään. Vitutti kun kaveri meni vaan saunomaan :( Noh, dippi kehittynyt parissa kuukaudesta kahdesta toistosta johonki 3*8 eli kyllä tässä tulee pattia!

Itselläni on myös jonkinasteista "vikaa" rintalastassa, tosin ei rintalastan ulos kasvamista, vaan eriparisuutta. Toinen puoli rinnasta on jonkin verran syvemmällä kuin toinen, ehkä noin sentin verran. Mitään käytännön haittaa en ole tuosta huomannut, mutta varsinkin nuorempana se häiritsi (tottakai sitä halusi olla täydellinen :). Nyt olen oppinut elämään asian kanssa, eikä se enää pahemmin haittaa, varsinkin kun kukaan muu ei sitä tunnu huomaavan.

Meikäläisellä on kanssa tää vaiva. Jonkun aikaa siitä jakso stressata, mutta parin vuoden salilla käynnin jälkeen ja pienen rasvakerrosen myötä ei tota aina edes muista. Toi leikkaus on mun mielestä jo pientä ylireagointia, ellei kyseinen vaiva ole sitten kivulias tai jotenkin muuten kun ulkonäöllisesti haitaksi.

Hep!!

Pitkin poikin surffatessani löysin näitä kirjoituksia.. Itselläni ei kyseistä ongelmaa ole rintalastan kanssa mutta pojallani joka on 15 v on rintalasta ulospäin puskeva ja oikein kunnolla.Joskus puoli vuotta sitten käytiin lääärissä ja päätettiin että katsotaan päivä kerrallaan mitä tuleman pitää. Nyt kuitenkin on muutamana yönä tullut pojalleni hillitön hengen ahdistus hän herää siihen kun tuntuu siltä että happi loppuu ja voi sitä vierestä katsomisen tuskaa kun toinen on naama punasena ja kiskoo happee. Onko teillä kellään ollut hengityksen kanssa mitään ongelmaa? Entä onko teistä ketään käynyt leikkauksessa kyseisen asian takia?

Niin siis

Poikani itse sanoi että se rintalasta tekee sen että tuntuu siltä että happi loppuu :wtf: Mutta ei se leikkauskaan varmasti helppo nakki ole :jahas:

Back
Ylös Bottom