Rintaan lihasta?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Meissi
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
yleensä se virhe ettei penkki ota rintaan tuntuu olevan a) ollaan liian "lahnana" b) olkapäät nousee korviin kun alkaa rauta painaa c) perse nousee penkistä kun se rauta alkaa painaa ns "runkkupenkki"

Seepa sanoi:
Itselläni olen kokenut toimivaksi rintapäivänä ensin tehdä Miken 6+6 tyylillä normaalin penkin. Tämän jälkeen kp vinopenkki 8-10 toistoilla x 3, ja peck deck samoilla 8-10 toistoilla x 2. Jos kaikki sarjat tekee puhtaasti ja juuri oikeilla painoilla, niin pumppi ja seuraavan päivän kiristys on taattu.

Mä teen ton penkin 10-12 x2, vinopenkki 10-12 x2 ja peck deck 10-12 x2 ja kyllä tuntuu rinnassa eilisen reeni. Suosittelen :)

Penkki, vinopenkki, penkki käsipainoilla, vinopenkki käsipainoilla ja peckdeck lopuksi... itelle ainaki tosi hyvä treeni ja rintaan kyllä tulee lihaa... :)

Jaffa82 sanoi:
Penkki, vinopenkki, penkki käsipainoilla, vinopenkki käsipainoilla ja peckdeck lopuksi... itelle ainaki tosi hyvä treeni ja rintaan kyllä tulee lihaa... :)

Aika helvetisti sulla liikkeitä? Paljon tuohon satsiin tulee kovia sarjoja?

Jeshe sanoi:
Aika helvetisti sulla liikkeitä? Paljon tuohon satsiin tulee kovia sarjoja?
Penkisä 3 kovaa sarjaa.. Vinopenkisä 2 kovaa sarjaa, penkki kässäreillä 3 sarjaa, vinopenkki kässäreillä 3 kovaa sarjaa ja peck deck 3 kovaa sarjaa.. En ite näe tarpeelliseksi vaihtaa ohjelmaa..

Jaksan kyllä tehdä ojelman läpi. Jokaisessa liikkeessä max. 10 toistoa... Käsipaino liikkeissä en tee ihan loppuun asti (teen kympin vaikka menisi 11 tai 12 toistoa). Kehitys on ollun melko nopeaa. Esim. viimeviikolla meni eräällä painomäärällä penkisä 6 toistoa ja tällä viikolla 5 kiloa isommalla painomäärällä 5 toistoa... :)

Toi on juu tosi motivoivaa jos etenee tulokset tuota vauhtia. Itse pidi penkistä pari kuukautta paussia ranteen rasitusvamman takia ja sarjapainot on laskenu ~12-13 kiloa. Pitää taas ottaa samanlainen penkkiohjelma käyttöön, millä tuon erotuksen nostin viime syksynä. Hermotus näyttelee varmaan suurta osaa tuollaisissakin romahduksissa...

ToughGrip sanoi:
Toi on juu tosi motivoivaa jos etenee tulokset tuota vauhtia. Itse pidi penkistä pari kuukautta paussia ranteen rasitusvamman takia ja sarjapainot on laskenu ~12-13 kiloa. Pitää taas ottaa samanlainen penkkiohjelma käyttöön, millä tuon erotuksen nostin viime syksynä. Hermotus näyttelee varmaan suurta osaa tuollaisissakin romahduksissa...

lihasmuistin avulla ne vanhat kilot tulee takas ennätys ajassa.

Suositut

Back
Ylös Bottom