Rintaa tiukemmaksi???

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja habe
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Originally posted by Dopey
Ylikunto on vaarana vaan jos sarjat tekee loppuun. Saman lihasryhmän voi treenata vaikka 20 kertaa viikossa hyvin tuloksin, kun intensiteettitaso ja puristus on oikealla tasolla ja kokonaiskuorma kasvaa sopivissa sykleissä. Sarjojen tekeminen loppuun taas ei ole mikään edellytys massan tai voiman kasvulle, pikemminkin siitä on vain haittaa.

Jaa, tästä voidaan olla montaa mieltä. Mutta riippuu varmaan yksilöstäkin. Itselle ei ainakaan tule grammaakaan lihaa lisää nykyään jos en treenaa aivan täysillä ja failureen asti.

Itse olen kokemuksen kautta huomannut, että jos massaa mielii, niin kannattaa treenata korkeintaan joka toinen päivä, eli laskennallisesti 3,5 kertaa viikossa. Voi olla, että jollain toisella toimii toiset metodit.

Itse treenaan kehonrakennustyylisesti,voimapuolen asioista en paljoa tiedä, joten siitä en puhu mitään.

Originally posted by Tuomo
oot väärässä, en voi muuta sanoa

Niin missä olen väärässä? Siinäkö että sanoin, että hyväkuntosella voi toimia kyseinen metodi ilman lääke-aineita???

Originally posted by Tuomo
1.rinta, olkapää, ojentaja
2.selkä, hauis, takahartiat
3.jalat, vatsa

nuo aina peräkkäisinä päivinä, sitten yks lepo ja uudestaan

Sopivilla tehoilla toimii luultavasti mutta jos joka sarjan vetää loppuun niin ylikunto tulee ja tuo kunnon flunssan. Riippuen mikä on treeni tausta, jos oot aloittelia niin voi toimia. Onks tää joku halmeen treeniohjelma muuten kun näyttää niin tutulta? Niin ja kaikki toimii tietyn aikaan, eikä absoluuttista totuutta ole treeni ohjelmien suhteen vaikka itse niin luulis. Etsi Sakkeuksen tekstejä tiheämmästä frekvenssista jos mieli tekee, ihan järkevään läppää mun mielestä, natu hemmoille ainakin.

Edit: 3 päivää peräkkäin ei mitään järkeä, 1 lepo päivä vähintään. Ei kerkee palautuu hermosto mitenkään :rolleyes:

sopivilla tehoilla olen kyllä treenannutkin... luepas uudelleen tuo tyyli jolla tota jakoa treenasin... enkä ole aloittelija.
ja vaihtelen treenityylejä tietyin väliajoin, nyt on kerenny kokeilla jo vaikka minkälaista säätöä. sakkeuksen ja sam225:sen kirjoitukset on kaikki tuttua, ja jossain vaiheessa pistän ton sam225:sen volyymitreeniohjelmanki käyttöön.
ja mitäs tuo höpinä absoluuttisesta totuudesta on? meinasin vain että tollanen jako toimii tosi hyvin

niin ja omna, pahoittelen, oletin että yrität tyrmätä koko systeemin siltä seisomalta ja tarkoitat että tolla tyylillä on väistämättä ylikunto edessä

edit: kyllä kerkee palautua, ja tossa on järkeä. kokeile ennenku mussutat

Laittaisitko Tuomo vähän tietoa millaisia treenejä vedit: siis infoa sarjamääristä, toistoista, miten vajaaksi jätit sarjat, millaisina pidit palautukset jne. Rupesi kiinnostamaan, sillä en ole koskaan tavannut natutreenaajaa joka olisi saanut huipputuloksia tuolla 3-1-3 -jaksottelulla.

heh no hieman vaikea homma. muuan kokenut kehomies palolaitokselta opasti minua sanoin "mitä epäsymmetrisempi treeni, sitä symmetrisemmät lihakset"... joten vaihtelin sarjamääriä ja niiden pituuksia sekä tehoa melkoisen mielivaltaisesti :)
jos vaikka kulmasoutua otti, niin aluks saatto vetästä yhden parinkympin sarjan joka meni tiukille. seuraavaks vaikka kova kasi. sitten melko kevyt kakstoistanen. ota siitäkin sitten selvää. palautukset siinä 1-2min about.

tuota toteutin kuukauden ja täytyy sanoa että kehitys oli mittavaa verrattuna aiemmin kokeilemiini tyyleihin. en sitten tiedä onnistuisko pidemmän päälle. kyllä vielä tulevaisuudes kokeilen tuota taas. hauskaahan se on treenata melkeen joka päivä :)

Suositut

Back
Ylös Bottom