rinta??

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jartsi
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Ikä
37
voiko asia olla niin että kun tuolla ylärinnassa ei ole juurikaan massaa niin se saa näyttämään et olkapäät kääntyisivät eteen...

No tuskin se nyt tosta johtuu. Sulla on kireät rintalihakset ja/tai selkätreeni on jäänyt pahasti paitsioon rintatreeniin nähden. Eli venyttele rintalihaksia ja treenaa selkä vähintään niin kovaa kuin rintakin.

Mulla Kanssa sama ongelma että olkapäät on kovin edessä => huono ryhti :(

Timba79 sanoi:
Eli venyttele rintalihaksia ja treenaa selkä vähintään niin kovaa kuin rintakin.
Mitä lihaksia selässä tulisi treenata tohon ongelmaan? Näitä?

Eli alataljaa ja kulmasoutua niin sillä hoituu?

no yläselän lihaksia yleensä. ylätalja, alatalja,leuat, maastaveto, kulmasoudut. ja myös vatsat. ja perse! ryhtiin vaikuttaa perse, vatsat ja selkä. jos joku noista on huonosti, niin ryhti ei oo hirveen hyvä. näin luin opettajille tarkoitetusta liikunnankirjasta

J.Gers sanoi:
Mulla Kanssa sama ongelma että olkapäät on kovin edessä => huono ryhti :(

Mitä lihaksia selässä tulisi treenata tohon ongelmaan? Näitä?

Eli alataljaa ja kulmasoutua niin sillä hoituu?

Juuri näin. Kireät latsit työntävät myös olkapäitä eteenpäin, jotta kantsii niitäkin venytellä.

huomasin tossa sellasen et ku vetää niinku vatsan sisään ni noi olkapäät olis niinku ryhdissä.Eli onko sillon lyseessä et olis huonot vatsalihakset?

jartsi sanoi:
huomasin tossa sellasen et ku vetää niinku vatsan sisään ni noi olkapäät olis niinku ryhdissä.Eli onko sillon lyseessä et olis huonot vatsalihakset?

meinaat varmaan että vatsa sisään, rinta ulos. jolloin rinta työntyy olkapäiden edelle ja ryhti ei näytä niin kasaan lössähtäneeltä. eli vatsalihakset ei tähän asiaan mitenkään liity, kai.

Timba79 sanoi:
No tuskin se nyt tosta johtuu. Sulla on kireät rintalihakset ja/tai selkätreeni on jäänyt pahasti paitsioon rintatreeniin nähden. Eli venyttele rintalihaksia ja treenaa selkä vähintään niin kovaa kuin rintakin.
Näin just. Helposti tulee tuollainen "penkkioranki" -look jos tekee vaan penaa ja haukkaa. En siis väitä että teet näin, itsellänikin on etupainotteiset olkapäät vaikka olen aina treenannut koko kroppaa tasapainoisesti.

Älä siis missään tapauksessa lähde korjaamaan asiaa yrittämällä saada kovasti lisää massaa rintaan = tekemällä entistä enemmän penkkiä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
jartsi sanoi:

Kyl voimakkaat vatsalihakset on aika pirun oleellinen juttu hyvän ryhdin kannalta.

Huono ryhti on kyllä siitä vittumainen asia, että se on niin monen asian summa ja sen poissaaminen ei todellakaan ole helppoa. Mäkin olen aina treenannut tasapuolisesti kroppaani, mutta koska mulla oli jo ennestään ryhti paska niin pitää nykyään treenata "epätasasesti", mutta siihen toiseen suuntaan. On se jonkin verran tässä parantunut, mutta vielä on rutosti töitä tehtävänä. Oikeesti, en ole kellään muulla ihmisellä kun itelläni nähny vastaavaa ryhtiä. :lol2: Mulla ei olkapäät juuri ole edessä, mutta selkäranka näyttää lähinnä joltain matalalta S:ltä kun pää roikkuu edessä kun jollain käärmeellä, selkä on niin kaarella että itkettää ja kauhee etunoja päällä koko ajan. Saatanan saatana.

Pistetään nyt vaikka tänne...

Oli tossa 2kk treenitauko erinäisistä syistä, jona aikana penkinkin sarjapainot tipahti nyt 8x55->8x45kg. Alottelija siis oon, kuten painot kertoo :D Kuinka kauan suurinpiirtein kestää että voimat tulee takasin kehoon, esim tohon rintaan?! Ja kai sitten alkaa taas kehittyäkkin hiuka :D

njietro sanoi:
Pistetään nyt vaikka tänne...

Oli tossa 2kk treenitauko erinäisistä syistä, jona aikana penkinkin sarjapainot tipahti nyt 8x55->8x45kg. Alottelija siis oon, kuten painot kertoo :D Kuinka kauan suurinpiirtein kestää että voimat tulee takasin kehoon, esim tohon rintaan?! Ja kai sitten alkaa taas kehittyäkkin hiuka :D

Ei siinä mene kuin tovi, muutama reenikerta ko. lihasryhmälle ja saat painaa samalla lailla ku ennenkin. Näin ainakin allekirjoittaneella, oli sama tilanne päällä kuin sulla (2kk taukoa _sattuneista syistä_) ja penkissä tippui sarjapainot 2x6x75kg -> 2x6x67.5kg. Nyt taas tahkon noilla vanhoilla sarjapainoilla menemään, reenikertoja rinnalle taitaa olla 4 alla tauon jälkeen.
Eli summa summarum, muutamassa viikossa ne sieltä palajavat.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom