Rinta turvoksissa

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Noin viikko sitten otin KEVYEN rintatreenin pidemmän tauon jälkeen salilta. Normaali lämmittelyt yms. Nyt viikko treenin jälkeen oikea rintalihas alkoi kerämään rajua turvotusta ja on n. 2x normaalin rinnan kokoinen. Pinkeä, kireä mutta ei häiritsevän kipeä. Nesteisen ja turran tuntoinen. Ei näkyviä kuoppia, vekkejä, verta tai muutakaan repeämiseen viittaavaa turvotusta lukuunottamatta. Lähinnä enemmän turra kuin kipeä.

Treenin aikana ei mitään kipuja, ääniä tai muutakaan repeämiseen viittaavaa. Ainoana mieleen jäi yllättävän pitkät domssit rinnassa jota harvoin edes kunnolla kipeäksi saan mutta oletin että johtuu pidemmästä tauosta treenin suhteen.

Apuja, vinkkejä? Tänään käyty kunnallisella lääkärillä ja tietämys oli tasan sama kuin mulla eli ei mitään. Ei kuvattu tai ultrattu.

Olen 24-vuotias mies joka harkitsee lähiaikoina rintaliivien ostoa.

voisiko olla tulehtunut?
Hyvin mahdollista. Kävin tosiaan työterveyshuollossa tänään aamulla. CRP on normaali eikä iho kuumottele tms tai tunnu tulehtuneelta. Työterveyslääkäriä käytännössä suoraan siteeraten mulla on kuulemma paita treenatessa hinkannut rintaa joka on sitten ottanut ja tulehtunut?? Voihan siellä tulehdusta ollakin mutta mistä vitusta nämä ammattilaiset repii näitä diagnoosejaan? Koko käynti kesti kaikkineen alle 10min, antibioottiresepti kouraan ja moikat.

Yön aikana turvotus noussut ja paineen tunne sekä kireys levinnyt kylkeen, kainaloon, ojentajaan ja olkapäähän. Jonkun verran alkaa olla kipua lähinnä turvotuksen ''laidoilla''.

no ei ne oikein ite taida mitään osata ja heittelee villejä veikkauksia :D työterveydessä saanu itse pidätellä naurua etten naurais päin lääkärin näköä, sellasta setttiä kuullu et huhhuh. kuulostaa siltä et tulehduskipulääkekuuri, täyslepo sekä kylmä saattais auttaa.

Kyllä nuo melko utopistiselta kuulostaa :rolleyes:

Soittelin fyssarille/urheiluhierojalle ja oli puhe kattoa ens viikolla miltä tuo hänen silmään näyttää ja miten etenee. Suurin turvotus laskenu rinnasta / levinnyt koko kylkeen, rintakehälle ja vatsaan. Kipuja ei edelleenkään, ei ärtynyt tai punanen iho tai muutenkaan tulehduksen olonen. Tosi kevyttä venyttelyä ja rinta on molemmilta puolin tosi kireän olonen. Voi olla että huomenna alotan antibiootin, tai sitten en... Nestettä kai on kropassa, paino reilu 2kg normaalista ylhäällä.

Back
Ylös Bottom