Rinta kipeäksi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ketee
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
ketee sanoi:
Harmi kyllä noilla saleilla joissa käyn ei onnistu tuo alaviistopenkkikään :(
No aivan varmasti onnistuu laita esim normaali penkin alle(siis jalkopäihin)lätkiä(esim 2-3kpl 15kg kumi lätkiä) sinne penkin alle jotta penkki menee alaviisto asentoon ja sitten vaan lykkimään ja kun jalat ei yllä maahan niin jalkojen allekin voit jotkin lintit pistää.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Jooh ja tosta alaviistopenkistä unohtu sanoo, että teen sen smithissä. Flyes on exrx se on viparit makuullaan (lasketaan käsipainoja sivulle venyttäen rintaa sitten supistetaan se). Edit: ite käytän puista koroketta siinä alaviistopenkissä voi pistää jalat siihen.

Zone-sarja -42%
Olen tehnyt tuota alaviistopenkkiä käsipainoilla jonkun kerran mahalaudalla. Olen kyllä vahvasti sitä mieltä, että kyseinen liike on melko turha.

tirvakkaa sanoi:
Olen kyllä vahvasti sitä mieltä, että kyseinen liike on melko turha.
Niin olen minäkin sitä mieltä, mutta ne jotka kokee hyötyvänsä liikkeestä niin antaa niiden tehdä sitä.

Semmosen vinkin antasin mikä toimii ainakin itelläni. Raahaa sellanen penkki missä pystyy säätelemään sitä kulmaa siihen ristikkäistaljojen väliin. Siitä sitten veivaat pari sarjaa ikäänkuin vinopenkkiä, 2 sarjaa alaviistosta ja 2 normaalia pecdeciä. Muuten pitäsin ton alkuperäsen ohjelman ihan tollasenaan. Muistat vaan ottaa negatiivisen osuuden mukaan toistoihin.

Niin ja suosittelen myös peak contraction tsydeemiä, eli aina liikkeen puolivälissä, esim. pecdecissä kun kädet ovat edessä, niin rutistat siitä vielä käsiä yhteen ja supistat tissiä sen minkä kykenet sellasen sekunnin verran.

edit: niin ja sellainen vielä, että IMO flyesit ja vastaavat liikkeet on parempi tehdä taljassa kuin käsipainoilla. KP:lla tehdessä liikkeen ollessa puolivälissä ei lihakseen kohdistu juurikaan jännitystä ja se pääsee lepoon. Talja taasen vetää koko liikkeen ajan tasaisesti.

Nyt on sitten rinta kipeänä ja tämä sattui ihan vahingossa... nimittäin oli eilen hieman kiire salilla ja sen seurauksena tein sarjat tosi lyhyillä palautumisilla.
Penkkipunnerrus
- 1 x 10 (lämmittely)
- 3 x 6
Penkkipunnerrus vinopenkillä käsipainoilla
- 1 x 10 (lämmittely)
- 3 x 8..10
Ristikkäistalja
- 1 x 10 (lämmittely)
- 3 x 8

Eli tein ihan tutun treenin mutta tosiaan varmaan puolessa ajassa siitä mitä normaalisti menee, ja ilmeisesti tämä sitten edesautti siihen että rintalihakset on mukavasti kipeänä tänään. Ja minulle lihaskipu on merkki siitä, että treeni on mennyt perille :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom