Rinta ja hauis samaan aikaan??

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kikko
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
RoMuLuu sanoi:
Koen palautuvani myös tarpeeksi nopeasti, jotta voin ottaa hauiksille toissijaisen rasituksen sitten selkätreenin yhteydessä. Ja samoin ojentajille vastaavasti rintatreenin yhteydessä.

Sama täällä. Ja varsinkin kun opettelee treenaamaan sen selän oikein. Eli vähemmän egopainoja ja ruttaa ne lavat yhteen jne, niin ei tule läheskään niinpaljon käsille ylimäärästä rasitusta. Monesti on selkätreenin jälkeen vain yksi lepo ennen rinta ja hauistreeniä ja ei haittaa yhtään. Enemmän se selän treenaus haittaa rinnan kuin hauiksen treenaamista.

Joo ite teen kans olkapäät ja ojentajat rinta&hauis jalat yksinää... Ja teen 3-4 liikettä 3kertaa per liike... Kova reeni mutta kyl o toiminu.. ja vielä sarjapituuksia vaihtelen viikottain 3 viikon kierrolla... :)

Carbon sanoi:
Hmm montako sarjaa per lihasryhmä pitäis tehdä? Itse teen 3-4 liikettä 2 sarjaa joka liikkeellä, eli 6-8 sarjaa per lihasryhmä... liian vähän?

Riippuu intensiteetistä. Mulle tuossa on pahasti liikaa. Itse teen pienille lihaksille 2 liikettä ja molemmissa 2 sarjaa, eli yhteensä 4 sarjaa. Isommille 3 liikettä jaolla 2+2+1, eli viisi sarjaa. Tämä riittää mainiosti. Enempää en pystyisikään. Kovalla intensiteetillä tietysti ja erikoistekniikoita käyttäen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom