Rinta ei kehity millään

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja adadad
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ihan hyvin kässäripenkki ainakin toimii vaikka kädet onkin pirun pitkät.

Mitä pidempi vipuvarsi, sitä suurempi momentti, koska se kasvaa neliössä etäisyyteen nähden.. Eli vähemmän malmia tarttee vipuvarren päähän saman lopputuloksen saamiseksi. :rolleyes:

Tangon poisjättö tuskin erityisesti haittaa, mutta toistomäärien ja -tapojen muutokset ja proggressio ovat ensisijaiset asiat, joilla lihaa tahkotaan. Ihmisen keho on helvetin hyvä mukautumaan asioihin, ja jopa jo viikon-parin suorittaminen samalla vastuksella pysäyttää kehityksen kokonaan.

Mulla on vähän samaa vikaa ,kun muuten kehitystä tulee mutta ei rintaan, käsiin ja olkapäihin. Mikä olisi paras tapa saada ne turpoomaan ihan tolkuttomasti?

Mulla on vähän samaa vikaa ,kun muuten kehitystä tulee mutta ei rintaan, käsiin ja olkapäihin. Mikä olisi paras tapa saada ne turpoomaan ihan tolkuttomasti?

No tähän on monta vastausta/ratkaisua. Rinnalle voit kokeilla esim. etunojadippiä lisäpainoilla, ristitaljaa (kädet ristiin eikä yhteen) ja flyesiä myötäotteella. Olkapäille taas supersarjoja ja/tai pitkiä sarjoja.

Ciao! Tuo ei ole enään treenistä kiinni jos teet isoilla painoilla melkein loppuun saakka.
Harrastatko mitään muuta? Alat vetään enempi safkaa niin ,että olet n. 2000 plussa kaloreilla ainaski ja hiilareilla saa lotrata!!!

Itselläni tuli lihasta kun en harrastanut muuta ja kuljin päivässä pelkästään salilla. En tehnyt ollenkaan aeroobista ja näin en päässyt polttamaan kaloreita. Marko savolainen on tästä hyvä esimerkki.

Jos rinta ei kehity, niin mikä pakko niitä punnerruksia on veivata jos tuntuvat vaan olkavarsissa enemmän (ainakin tuo tankopunnerrus)? Flyesit ja muut "supistavat" liikkeet kannattaa ottaa kokeiluun. Aloitat treenin tasapenkki Flyeseillä vaikkapa. Sen jälkeen teet taas "venyttävän" punnerrusliikkeen. Ja sen perään vielä joku supistava. Itse olen näin vuorotellut ja on vallan toimiva tyyli.

Jos rinta ei kehity, niin mikä pakko niitä punnerruksia on veivata jos tuntuvat vaan olkavarsissa enemmän (ainakin tuo tankopunnerrus)? Flyesit ja muut "supistavat" liikkeet kannattaa ottaa kokeiluun. Aloitat treenin tasapenkki Flyeseillä vaikkapa. Sen jälkeen teet taas "venyttävän" punnerrusliikkeen. Ja sen perään vielä joku supistava. Itse olen näin vuorotellut ja on vallan toimiva tyyli.

Tuo Flyes lähtee heti seuraavalla kerralla testiin, jonka jälkeen kässäripenkkiä ja ehkäpä vielä peck-deck lopuksi. Ja niin viitsisikö joku laittaa linkkiä hyväksi todettuun 3-jakoiseen ohjelmaan, jos vaihdan 2-jakoisesta.

Tuo Flyes lähtee heti seuraavalla kerralla testiin, jonka jälkeen kässäripenkkiä ja ehkäpä vielä peck-deck lopuksi. Ja niin viitsisikö joku laittaa linkkiä hyväksi todettuun 3-jakoiseen ohjelmaan, jos vaihdan 2-jakoisesta.

vetävät, työntävät, jalat. Raskaita perusliikkeitä, eli penkki (käsipainoilla IMHO muchos betros), kyykky, mave, pystypunnerrus, leuat, dipit.. turha tehdä asioista vaikeita miettimällä että mikähän liike kasvattaisi niitä tissejä parhaiten. Tekniikka kuntoon, ja pitkällä aikavälillä tuloksia tulee varmasti jos vaan ruokailut, treeni ja lepo on kunnossa.

Käytetäänkö noita flyessejä tuomaan pelkkää alkulämmintä rinnalle vai viemään osa voimista? Huomenna ajattelin tehdä flyesseja alkuun ja sitten kässäripenkkiä 3x8-10. Montako sarjaa ja millaisilla toistoilla noita flyesseja kannattaisi tehdä?

Käytetäänkö noita flyessejä tuomaan pelkkää alkulämmintä rinnalle vai viemään osa voimista? Huomenna ajattelin tehdä flyesseja alkuun ja sitten kässäripenkkiä 3x8-10. Montako sarjaa ja millaisilla toistoilla noita flyesseja kannattaisi tehdä?

Itsellä ei flyessit vie voimia punnerruksista, vaikka ottaisin ne kovempaa. Pari ekaa sarjaa otin kevyemmin ja kaksi seuraavaa sitten kovempaa. Ton jälkeen punnerrukset tuntuu paljon jämäkämmiltä ja menee paremmin perille. Voit testaa ottaa vaikka 2 x 12 kevyesti pumpaten alkuun. Lisää sarjoja myöhemmin, jos siltä tuntuu.

Ite kävin ottaa tälläsen jumpan äsken:

1. vipunostot rinnalle kp 4 x 10-12 (15-20 kg)
2. penkkipunnerrus kp 4 x 5-6 (40-50 kg)
3. dippi leveä ote 4 x 5-9 (20-40 kg)
4. rinta ristikkäistaljassa 4 x 10-15 (10 kg)

+ kädet

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Back
Ylös Bottom