Rinnan keskiosa: Millä kehitetään?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deehy
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Rintalihakseni ovat painottuneet sivuille, eli keskellä on vain luuta ja nahkaa... Nyt tarttis liikeen, joka painottaa kunnolla sinne. Tällä hetkellä teen 2-jakoisella rinnat 1-2 kertaa viikossa, riippuen viikosta ( 3krt viikossa salilla). teen penkin 2x6, sekä vipunostot sivuilla käsipainoilla 3x10. Vielä tähän jotain lisää nii ois jees.:rock: :kippis1:

Rinnan keskiosa? Tarkoitatko siis rintalihasten välissä olevaa vakoa? sehän on rakenteellinen juttu ja siinä välissä ei ole lihasta vaan luuta ja rintalihojen liitoskohdat. Viparit sivuille menee olkapäille, ei rinnalle. Ellet tarkoita flyesejä, jotka tehdään makuulta.

Joo siis makuultaan noi viparit, kyl ne ainaski mulla on tuntunu rinnois. Ei se vako, vaan lihasten sisäreunat, sry huonosti muotoiltu toi ylempi postaus. Eli mitä keskemmäks mennään mun rinnoissa, sitä alemmas vajotaan. Toivottavasti tajusit. :D

Edit: Kielioppia...

Treenaat vaan normaalisti sitä rintaa, niin kyllä se kasvaa ja näyttää hyvältä. Niinkuin ylläolevat ovat sanoneet, ei siihen voi vaikuttaa minkä malliset ne lihakset ovat.

Mulla on vissiin aika samanlaiset tissit kun sulla, eikä siihen auta muu kuin isompi koko. :)

Rakenne varmaan ratkasee just ton muodon aika pitkälle ettei siihen hirveesti voi ite vaikuttaa mut itellä on kyllä dipit ja ristitalja tuntunu ottavan huomattavasti just tohon tissien keski kohtaan.. Ja ite elän siinä uskossa et kyllä sitä tissien keskiosaa voi kehittää jossakin määrin:david:

Kasvatat vain rintalihoista isot niin ne näyttää hyvälle. Mitään liikkeitä ei tähän "ongelmaan" ole olemassakaan!

Kasvatat vain rintalihoista isot niin ne näyttää hyvälle. Mitään liikkeitä ei tähän "ongelmaan" ole olemassakaan!

Noin se on mutta ristitaljassa saa kyllä tuntumaa tuonne rintalihasten kiinnityskohtiin keskellä.

Noin se on mutta ristitaljassa saa kyllä tuntumaa tuonne rintalihasten kiinnityskohtiin keskellä.

Saa toki, kun ristitalja venyttää aika hitosti kuitenkin samalla. Mutta IMO mitään merkitystä sillä ei ton "tissivälin" kanssa ole.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Treenaat vaan normaalisti sitä rintaa, niin kyllä se kasvaa ja näyttää hyvältä. Niinkuin ylläolevat ovat sanoneet, ei siihen voi vaikuttaa minkä malliset ne lihakset ovat.

Mulla on vissiin aika samanlaiset tissit kun sulla, eikä siihen auta muu kuin isompi koko. :)

Kyllä lihaksen "muotoon" voi vaikuttaa. Ojentajassakin on kolme päätä ja riippuu mitä liikeitä tekee mikä on suurin

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom