Olen päässyt noista selkävaivoista kokonaan eroon. Ainoa "oire" mikä on jäljellä on tuo rintalastan ajoittainen kipu. Tuntuu tilanteessa, jossa supistan rintalihaksia ja samalla ns. painan itseäni kasaan tuomalla olkapäitä eteen. Vaikea selitää, mutta tuolloin tuntuu selvästi. Myös maaten käydessä juuri ennen kuin pää lepää tyynyn päällä tunnen painetta/kireyttä rintalastassa. Aivastaminen ja yskiminen ei tuota kipua. Dippiä ei pysty tekemään, koska tuntuu ilkeältä juurikin tuossa rinnan keskikohdalla, mutta muuten oikeastaan kaikki menee.
Rullaus, oma-aloitteiset iltajumpat, venyttelyt ja rintarangan liikkuvuuden parantaminen on kyllä auttanut tosi paljon, mutta kuitenkin osteopaatilla käynti loi pohjan parantumiselle (näin ainakin uskon). Jos en olisi käynyt hoidettavana veikkaan, että vieläkin selkä vaivaisi. Nelisen viikkoa sitten palasin salille ja treenit on sujunut tosi hyvin. Alkulämmittelyn tärkeyttä olen korostanut ennen treeniä ja työsarjoja.
Kuin myös!
Rullaus, oma-aloitteiset iltajumpat, venyttelyt ja rintarangan liikkuvuuden parantaminen on kyllä auttanut tosi paljon, mutta kuitenkin osteopaatilla käynti loi pohjan parantumiselle (näin ainakin uskon). Jos en olisi käynyt hoidettavana veikkaan, että vieläkin selkä vaivaisi. Nelisen viikkoa sitten palasin salille ja treenit on sujunut tosi hyvin. Alkulämmittelyn tärkeyttä olen korostanut ennen treeniä ja työsarjoja.
Kuin myös!