Rinnalleveto, kuinka yleistä??

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja moyley05
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Joo ei se universumi räjähdä vaikka monijakossa ottaisikin yhden lähes koko kropan liikkeen yhtenä päivänä. Itsekin teen tällä hetkellä sellasta 4-jakosta missä jokaiselle lihakselle tulee 2 treeniä viikossa joko epäsuoran tai sitten jonkun kevyemmän suoran sarjan ansiosta.

Mul on kans samanlainen ohjelma. Rinnallevedon oon alkanu tekeen olkapää-ojentaja päivän ekana liikkeenä..

kyl mää uskon että on monipuolinen liike mutta on vaan niin vaikia soveltaa bodausohjelmaan(ellei ole sitten 1-jakoinen,ja se on vaan yksinkertaisesti paska jako mun tasolla olevalle), sama juttu on mavenkin kanssa.mut kyllähän sitä voi ainakin kerran vuodessa poiketa rutiineista ja tehä riveä ihan vaan vaihtelun vuoksi:)
maveen en tod riveä vertaisi. Kyllähän tuon saa vaikka 100-jakoiseen mukaan jos ymmärtää että kaiken treenin ei tarvitse olla 110% lajityyppistä.

Suosittelen kerran viikkoon, pysyy tukilihakset kunnossa, lihasten hallinta, koordinaatio, nivelten liikkuvuus, ... Ja ei mitään tukkoon asti treenausta.

Sit kun pääset mun tasolle, kannattaa aloittaa myös tempaus&työntö. Ilmainen vinkki: aloita treeni alkulämmön jälkeen rivellä jonka jälkeen jatka rauhassa podailua.

hyvä perusvoima liike. mutta etu/takakyykky puree parhaiten mave tulokseen!
Etukyykky parempi rinnallevedon tuloksia ajattelen, varsinkin jos tekniikka on kunnossa ja hallitsee kyykkyyn vedon...

Totta on että vaikeaa on pitää tekniikka kasassa kun väsyy. Ehkä vähän liioittelin tuota 70% ja 10 toistoa, taitaa se olla vähemmän. Ja sitä tekniikkaahan olen yrittänyt hioa kohdilleen myös paljon pienemmillä painoilla. On tuo kyllä huippu liike silloin kun se kulkee hyvin ja vielä oikealla tekniikalla.

Itsellä toiminut tosi hyvin kun tehnyt riven pyramidi -sarjoina. Tosin olen myös tehnyt liikkeen työnnön kanssa. Eli alussa lähdetty n. 50% tehoilla, 3 x rinnalle, 3. kerralla työntö. n. 60%, 3x rinnalle + työntö. 70% 3x rinnalle + työntö. 80% 2x rinnalle + työntö. 90% 1 x rinnalle + työntö. Sitten tullaan sama setti alas samassa järjestyksessä. Tosi tiukkaa, mutta tekee gutaa ;)

Itsellä toiminut tosi hyvin kun tehnyt riven pyramidi -sarjoina. Tosin olen myös tehnyt liikkeen työnnön kanssa. Eli alussa lähdetty n. 50% tehoilla, 3 x rinnalle, 3. kerralla työntö. n. 60%, 3x rinnalle + työntö. 70% 3x rinnalle + työntö. 80% 2x rinnalle + työntö. 90% 1 x rinnalle + työntö. Sitten tullaan sama setti alas samassa järjestyksessä. Tosi tiukkaa, mutta tekee gutaa ;)

Samoilla linjoilla menee mun reenissä. Teen raaka rive + työntö viimeisellä toistolla, Wendlerin 531-progressiolla. Yleensä jätän työnnön pois 3x5-viikolla, koska nopeilla vitosen sarjoilla (varsinkin 75-85% raudoilla) alkaa peräsuoli pullottaa ja happi käydä vähiin. Työntö on viimeinen liike mitä siinä olotilassa kannattaa lähteä runnomaan...

Meikäläisellä rive tulee aina maven alle, koska heikkous on selvästi hartiaseudulla (aina jäätävät DOMSit epäkkäihin), enkä ole kertaakaan huomannut sen syöneen vedosta toistoja.

Jos pitäisi sijoittaa power clean 3-4-jakoiseen bodailuun, laittaisin sen ekaksi liikkeeksi yläkropan vetäville/hartiareeniin. Squat clean puolestaan jalkapäivälle ekaksi liikkeeksi.

Kyllä yks kaveri tekee riveä ihan bodausmielessä kympin sarjoina. Itseasiassa se ei tee mitään muita selkäliikkeitä kuin riveä ja leuanvetoa, ja ihan hyvät raamit on saanut noilla rakennettua.

Suositut

Back
Ylös Bottom