Rinnalleveto, kuinka paljon?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ProVeli
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Terve, en tiedä oonko aloittelija enää, mutta ainakin rinnalleveto on uusi liike mulle, tekniikka on hallussa kuitenkin. Mietin tässä että kuinka paljon "pitäisi" saada vedettyä rinnalle, jos oma paino on 85kg? Oon nyt 60kg:lla vedellyt sarjoja, suht kevyttä on..
Mieluiten ihan sellaisia natuvastauksia sitten ettei mitään olympiatason nostoja kuitenkaan haeta x)

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Suomen tasolla 85kg painoluokan nostajat vetää rinnalle (ja ylöstyöntää) sen 110-170kg.

Zone-sarja -42%
Vähän hassu kysymys. Mun mielestä jokaisen pitäisi pystyä vetämään vähintään 200kg rinnalle.

Vai meinasitko, että onko sun rivetulokset jotenkin jäljessä muista tuloksista? Minkälaisia muita tuloksia sulla on? Rinnallevetoa on kylläkin käytännössä mahdotonta verrata mihinkään muuhun liikkeeseen.

Vai meinasitko, että onko sun rivetulokset jotenkin jäljessä muista tuloksista? Minkälaisia muita tuloksia sulla on? Rinnallevetoa on kylläkin käytännössä mahdotonta verrata mihinkään muuhun liikkeeseen.

No, ei mulla kehuttavia tuloksia muissa ole, penkistä melkein 100kg, mavessa oon tehnyt 100-110kg sarjoja 5x5, kyykystä en oo koskaan maksimeita kokeillut mutta 110kg meni kaksi kertaa. Oon ihan tyytyväinen jos oma painokin menisi rivessä. Oon sitä tosiaan nyt kaks kertaa tehnyt vasta, mut eiköhän se siitä lähe! :)

85-90 prossaa pohjaan tehdystä etukyykystä niin aletaan olla linjassa, jos puhutaan oikeasta rivestä. Raakana vähän vähemmän.

EDIT: Ja aika hyvä juttu olis vetää rinnalle about sama minkä otat penkistä, jos et ole mikään penkkispesialisti.

85-90 prossaa pohjaan tehdystä etukyykystä niin aletaan olla linjassa, jos puhutaan oikeasta rivestä. Raakana vähän vähemmän.

EDIT: Ja aika hyvä juttu olis vetää rinnalle about sama minkä otat penkistä, jos et ole mikään penkkispesialisti.

Joo, tavotteet korkeelle siis. Luokittelen itseni vielä kynis-sarjaan kun saisi painaa ainakin 10 kiloa enemmän kun pituus on melkein 2 meetteriä. :face:

Aika perus tuntuu olevan se omapaino, ja siihen tössää, jos vain silloin tällöin tekee tekniikkaa osaamatta. Yleensä kun lyödään tekniikka kuntoon niin aletaan lyömään enemmän romua tankoon, ja sen jälkeen vasta taivas onkin rajana :) Itse repäisin ekalla yritykselläni muistaakseni 80 kiloa 90 kilon painoisena, ja tuo tuli täysin ykkösvedon voimin rinnalle suorinjaloin. Riipusta raakana sittemmin omapaino hieman harjoitelleena, enempää ei nouse lattiastakaan kun ei osaa. Tuntuu että räjähtävyyttä on, mutta tosiasiassa taitaa olla toisin.

Back
Ylös Bottom