mulle ei oikein valkene että mikä on raakarinnalleveto, olen kyllä lukenut selitystä tai selityksiä, mutta onko se joku epäonnistunut rinnallevto, sellainen korkea veto jonka alle ei pääse??
on loistava lämmittely liike, jalat ja selkä lämpeävät.
mulla mave on 170 ja rive 100.
90 on ihan kevyttä kauraa, mutta sata, jotenkin se ei lähde enää kunnolla liikkeelle, tulee pirun hitaasti ylös (verrattuna 90:neen).
satasessa mene "automaattisesti" kyykkyyn, mutta jalkani leviävät suht leveään asentoon. en tiedä mistä johtuu, olen ehkä kankea yms.
ootko kokeillut työntää rinnalta ylös?? mulla jää kyllä tonne 80:iin
HarryG sanoi:Rinnalleveto on ihan ehdoton lämmittelyliike. Varsinkin selkäpäivänä on paras lämmitellä mun mielestä rive:lla...
Kun aloin tekemään joskus rinnallevetoa, tein todella pienillä painoilla pidempää sarjaa. (esim. 40kg*4*10-15)
Sit pikkuhiljaa aloin menemään lisäämään joka sarjaan painoa ja sieltä se tekniikka pukkaa väkisinkin.
Huomiota kannattaa kiinnittää:
Lähtö maasta hiljaa ja repäsy vasta polven alapuolelta. Sitten lantio eteen ja tanko pukkaa reisistä rinnalle. Liike ei saa rasittaa kyynarvarsia, vaan sen parempi, mitä rennompana kädet tossa on. Pienillä painoilla ei välttämättä tarvii sitä etukyykky vaihetta (IMO) Isommilla se alkaa tulla luonnostaan...
Nykyisin teen tosiaan riven ennen mavea tai selkätreeniä yleensäkin tyyliin:
40kg*10, 60*8, 80*6, 90*4, 100*1-2...
Enkka on sen hurjat 105...Maven pyöriessä siinä 170kg:n paikkeilla...
Ps... Rauta alkaa tosiaan painaa tossa liikkeessä vasta huntin jälkeen ja ainakin mulle sen ykkösen saaminen esim 110:een on jo tuskan takana...
on loistava lämmittely liike, jalat ja selkä lämpeävät.
mulla mave on 170 ja rive 100.
90 on ihan kevyttä kauraa, mutta sata, jotenkin se ei lähde enää kunnolla liikkeelle, tulee pirun hitaasti ylös (verrattuna 90:neen).
satasessa mene "automaattisesti" kyykkyyn, mutta jalkani leviävät suht leveään asentoon. en tiedä mistä johtuu, olen ehkä kankea yms.
ootko kokeillut työntää rinnalta ylös?? mulla jää kyllä tonne 80:iin