riittääkö teillä aikaa treeniin?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lildoggy
  • Aloitettu Aloitettu
mietin tässä itse kun koulutki loppuu ja koht armyyn ja sen jälkeen viettäis vapaa aikaa eikä menis töihin heti niin sais treenailla 24-7 :dance: toki pitäisi vähän taukoa mut kuitenki. mites teillä? haluaisin mielenkiinnosta kysellä. tottakai pitää varoa ylikuntoa ja ei sitten yritä liikoja :worship:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
mietin et vois ensin treenata oikein kovaa ja sit hiljentää vauhtia ku on vähän paremmas kunnos mut muistaa se rytmi kuitenkin et ei kunto laske ja jäis aikaa muullekki :D

Ei riitä :itku: kesällä duuniin 7 ja pois klo 1. Ja sitte 4 kertaa viikossa joukkueen kesätreenit ja punttia aina kun vaan ikinä pygee. Nyt ´vielä kesäkuuhun asti ehtii panostaa millon haluu:)

Milläs elät sen tauko ajan, jos et duunissa käy?

Hemmetisti on töitä... sen takia menee reenaaminen vähän myöhäiseksi. Nyt vedän illan viimeisiä kulmasoutuja ja seiskalta taas ylös ja töihin. :/

Tuntuu, että mitä enemmän on vapaa-aikaa, sitä vähemmän saa aikaan. Tämä pätee lähes kaikkeen, myös salin osalta.

Töitä ja opiskeluu on varsinki nyt paljon mut silti ehtii aina kipasta tuolla alakerran salilla pumppailemassa :D

Ei todellakaan meinaa riittää. 18-02 väh. töitä ja salille pitää mennä yöllä töiden jälkeen kun muuten ei jaksa varastohommia 8 tuntia painaa. Kalorien päiväkulutuski pyörii siellä 5000-6000 kieppeillä, että yritäppä siinä vetää plussakaloreilla terveellisellä ruualla. Jotenki ihmeessä oon onnistunut siltikin kasvamaan ja tiukentumaan, kun vedän päivän mittaan 3g kiloa kohti protskua ja vedän ennen nukkumaan menoa hiilareita reilusti, vaikka sitä ei suositella.

Ei riitä :itku: kesällä duuniin 7 ja pois klo 1. Ja sitte 4 kertaa viikossa joukkueen kesätreenit ja punttia aina kun vaan ikinä pygee. Nyt ´vielä kesäkuuhun asti ehtii panostaa millon haluu:)

:offtopic: Aika pitkii vuoroja. Kyllä ton treenaamisen kanssa menee niin, että jos haluaa käydä siellä salilla, niin järkkää asiat niin että ehtii ja jaksaa käydä.

Mulla ei ole ikinä aikaa kunnolla mihinkään, mutta treenamaan on pakko päästä, muuten hajoaa pää... Aina kun vituttaa- treeni, kun lukeminen tökkii- pihalle.

Mulla ei ole ikinä aikaa kunnolla mihinkään, mutta treenamaan on pakko päästä, muuten hajoaa pää... Aina kun vituttaa- treeni, kun lukeminen tökkii- pihalle.

Komppaan täysin! Taidanpa lähteä juoksemaan, jospa tämä fiilis tästä kohenisi...

Hyvin on aikaa treenata kun työttömänä öllöttää. Oikein ahistaa kun kohta pitää töitä alkaa aktiivisemmin hakea ja sitten taas siihen vitun oravanpyörään,blaah.
Tähän mennessä jokaikisessä työssä, jossa olen ollut, olen kyllästynyt hommiin viimestään vuoden sisään.
Ehkä teen haasteettomia töitä?

Työnteko on yleisestikin ottaen helvetin yliarvostettua. Minusta työpäivien pitäs olla korkeintaan 5h pitkiä. Jäis ihmisillä aikaa elämästä nauttimiseen, lisäksi tuolla systeemillä ois työttömiä vähemmän.

Ainoa ongelma tässä onkin se etten ole jumala. Jos oisin niin järkkäisin homman kuntoon. Paska homma :(

Sama homma täällä, pakko vaan päästä tekemään jotain, niin saa siinä unohtaa kaiken muun :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom