Riittääkö jaloille?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tonspa
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mun eilisissa treeneissa tein pohkeille yhen supersarjan (pohkeet seisten+istuen), seka Takareisille pudotus sarjan, jossa pudotin painoa 2 kertaa. Takareidet ja pohkeet on ollut kipeina treeneista lahtien..
Kyykkya tein perjantaina yhen 20 sarjan joka oli todella loppuun asti viety, melkeen oksennuskunnossa olin. Reidet oli kipeena ton sarjan jalkeen 2 paivaa.

Pointtina se etta ei niita liikkeita ja sarjoja joka kerta kannata niin montaa tehda, valilla hyva ottaa yks sarja todella loppuun asti vietyna tai kayttaa erikoistekniikniikoita. Hyvaa vaihtelua..

franklin sanoi:
Penkillenousu varsinkin näin tehtynä: Etit suurinpiirtein polvenkorkusen penkin. Otat levytangon ja sopivan määrän painoja niskaan. Asetut sivuttain penkin eteen niin, että toinen jalkasi on penkin päällä ja tämän jälkeen nouset ylös penkillä olevan jalan varassa ja toistat sopivan määrän... ja sitten toinen jalka.

Ei kai tuo sen enempää takareisiliike ole kuin samansyvyinen kyykkykään? Mites tuo sivuttain oleminen eroaa kasvot penkkiä päin olemisestä treenin kannalta?

darvinisti sanoi:
Ei kai tuo sen enempää takareisiliike ole kuin samansyvyinen kyykkykään? Mites tuo sivuttain oleminen eroaa kasvot penkkiä päin olemisestä treenin kannalta?

Varsinkin pitämällä lantion edessä ja korostamalla loppuojennusta saan ainakin itse tuntumaan nimenomaan takareidessä/pakarassa. No tuolla kuvaamallani tavalla saan itse parhaimman tuntuman juuri reiden takaosiin!

Sori Tonspa jos tuun kirjotteleen tähän sun trediin, mut ei ole ainakaa :offtopic: Elikkäs tuli tossa jalat treenattua ja kokeiltua osa noista liikeistä. Vois olla ihan hyvä liike lisäpainoilla toi lantionnosto, mut tota lisäpainoa ei oikee saa aseteltua sillai hyvin.. Tein sit yhellä jalalla ja kyllä toimi hyvin!! Seuraavan kerran pitänee kokeilla tota askelkyykkyä. :)

Tanu sanoi:
Sori Tonspa jos tuun kirjotteleen tähän sun trediin, mut ei ole ainakaa :offtopic: Elikkäs tuli tossa jalat treenattua ja kokeiltua osa noista liikeistä. Vois olla ihan hyvä liike lisäpainoilla toi lantionnosto, mut tota lisäpainoa ei oikee saa aseteltua sillai hyvin.. Tein sit yhellä jalalla ja kyllä toimi hyvin!! Seuraavan kerran pitänee kokeilla tota askelkyykkyä. :)

Joo.. se painon pitäminen siinä kassien päällä on välillä vähän epämukavaa, mutta kokeilemalla pitäis löytää kyllä tapa millä suortus lisäpainollakin onnistuu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom