Riemann P-20 aurinkosuoja

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja MTM1977
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Miten rasva toimi? :)
Thaimaan seikkailuloma odottelee vuoden vaihteessa, ja olisin mielelläni kuullut kokemuksia..
Eukolla tota oli Thaimaassa ja hyvin se tuntui loppulomasta toimivan, kun oli kerran palanut ja sen jälkeen hankkinut vähän suojarusketusta. Varoitan nyt samasta kuin mitä sille sanoin, mutta se ei uskonut. Eli muista, että se on vain kaksikymppistä rasvaa. Sillä palaa ihan vitusti, etenkin jos muutenkin on siihen taipumusta, tai oleilee paljon auringossa. Ei auta vaikka on mitä ihmerasvaa, kun suojakerroin se on kuitenkin se mikä määrää. Niin, sehän sitten paloi ja nyt se uskoo mitä sanoin. Thaimaan aurinko on muutenkin sellainen, että varsinkin kun sinne keskellä talvea valkoisena menet, niin suosittelen viisikymppistä alkuun melkein kenelle vain, jos meinaa rannalla löhöillä. Itsekin paloin kolmekymppisellä rasvalla, vaikka normaalisti en helposti palakaan. Rannalla tuli maattua heti alkuun liikaa. Loppulomasta pystyikin vetämään sitten jopa ilman rasvaa.

Itse laitan Thaimaassa ensimmäisinä päivinä 30 suojakerrointa ja oleskelen auringossa vain max tunnin-puolitoista kerrallaan. Loppuloma menee yleensä rasvaamalla pelkästään nenä ja päälaki, muut osat vartalosta eivät muutaman tunnin rantamakoilulla ehdi vielä palamaan. Jos olen auringossa koko päivän, silloin rasvailen 30-kertoimella kaikkialta.

Miten rasva toimi? :)
Thaimaan seikkailuloma odottelee vuoden vaihteessa, ja olisin mielelläni kuullut kokemuksia..

Jäänyt tämä kysymys kokonaan huomaamatta.
Toimi periaatteessa ihan hyvin, eli en palanut ja eipä tuo isommin vaatteitakaan sotkenut.
Itse en kuitenkaan pitänyt siitä, että tuo imeytyi vähän turhankin hyvin, joten oli aika hankala nähdä, että sitä tököttiä oli varmasti joka puolelle laitettuna. Myös haju oli laittaessa melkoisen tuju, mutta haihtui kyllä nopeaan.

Yhteenvetona voisi todeta, että kyllä tuota käyttää voi, mutta itse käytän kuitenkin mieluummin ns. tavallista aurinkorasvaa. Ja tosiaan, niinkuin Powerhousu totesi, niin ei tuotakaan käyttäessä voi ihan määrättömästi siellä auringonpaisteessa kekkuloida, jos palamiseen taipumusta on.

Suositut

Back
Ylös Bottom