Rich Piana

Sä oot jo monta kertaa maininnut vihaajat mutta en näe yhtäkään postausta käyttäjiltä jotka tästä iloitsisi? Koita nyt vähä rauhottua taas.
Mä oon, en täällä. Oon ihan rauhallinen, sä ehkä kimpoilet liikaa mun viesteistä, ota pami ja relaa. Äläkä pliis käännä tätä ketjua nyt muhun enempää vaikka tiedän että mieli tekis, kiitos.

Tää on ollu vittu hirvein viikko koskaan bodaus piireissä Dallas ja nyt Rich... en voi käsittää oikeasti että Rich on nyt poissa ja kukaan ei enää lataa youtubeen tarinoita kireistä kiveksistä ja sano Right babe? samalla ku ajaa polvilla ja syö keksejä, tää kundi on varmaan piristäny jokasen meijän arkea ihan vitusti hulvattomilla videoilla ja nyt se loppu sitten :(. Just alko vaikuttaa että Rich sai elämänsä raiteille ku pääs Sarasta eroon ja sai tän uuden mimmin. Kohta youtube räjähtää kaikkien Vegan Gainssien videoista missä vittuilee vaan että "mähän sanoin" ja haukkuu Richiä ja Mac Truckilta samaa virttä varmaan.. Levätköön Rich nyt rauhassa itse ainakin rakastin kaverin tuottamaa sisältöä ja huumorin tajua videoissaan. Rip:heart::(

Ovat edelleen virallisesti naimisissa what the fuck. Eli Sara perii vissii nyt sit Richin omaisuuden kaiken sen paskan jälkeen mitä se Richille teki? :E

View: https://www.instagram.com/p/BYNrDcYBwzo/?hl=fi&taken-by=sara.ice.queen

Oikeus mitätöi avioliiton aika nopsaa kun Rich sai tietää että Sara yritti käyttää häntä green cardin toivossa. "Marriage under false pretenses" Ei siis mee penniäkään Saralle.
Edit: Tällä videolla sanottiin näin muistaakseni:

View: https://youtu.be/XvLlkBUInTo

Eikös uusi vaimoke ollut vahvasti mukana rakentamassa yritystä aikanaan ja nyt myös vahvasti mukana, joten ainakin firma lienee vielä pystyssä. Tosin vaikee tommoisia saappaita on korvata millään kun kukaan muu ei ole onnistunut brändäämään lajissa itseään noin hyvin.

Oikeus mitätöi avioliiton aika nopsaa kun Rich sai tietää että Sara yritti käyttää häntä green cardin toivossa. "Marriage under false pretenses" Ei siis mee penniäkään Saralle.
Edit: Tällä videolla sanottiin näin muistaakseni:

View: https://youtu.be/XvLlkBUInTo

Aaaa, alright. Ihmetytti vaan kun Sara tossa kuvassa kuitenki kirjotti et ovat edelleen virallisesti naimisissa. Noh, tiedä nyt sit näistä.

Jenkeissä onneksi hyvin usein lyödään avioehto messiin ku mennään naimisiin. Se on kyl aina hyvä vaihtoehto, kun toisella on rahaa ja omaisuutta ja toisella on tuulen huuhtoma perse omaisuutena.

Metkaa kun tuo mimmi nyt kovasti korostaa teksteissään olevansa Richin vaimo "my dear husband". Julkisesti ilmoittelee olevansa siis yhä naimisissa. Haaskalinnut lentää raadon ympärillä ja omaisuus houkuttelee!

Rich oli hyva esimerkki uuden sukupolven kehonrakentajasta. Ei suurempia voittoja mutta sosiaalisen median kautta fiksulla strategialla hankittu suuri suosio. Erittain viihdyttava kaveri olipa hanen metodeistaan mita mielta tahansa. En ole missaan huomannut etta olisi ollut mulkku kenellekaan, mutta varmasti inspiraatio monelle positiivisessa mielessa. Tekijamies. Todella harmillinen juttu.

edit. se pitaa viela sanoa etta Arnoldin expossa livena miehen nahneena voin sanoa etta aivan uskomattoman vaikuttava naky livena

Rich oli hyva esimerkki uuden sukupolven kehonrakentajasta. Ei suurempia voittoja mutta sosiaalisen median kautta fiksulla strategialla hankittu suuri suosio. Erittain viihdyttava kaveri olipa hanen metodeistaan mita mielta tahansa. En ole missaan huomannut etta olisi ollut mulkku kenellekaan, mutta varmasti inspiraatio monelle positiivisessa mielessa. Tekijamies. Todella harmillinen juttu.

edit. se pitaa viela sanoa etta Arnoldin expossa livena miehen nahneena voin sanoa etta aivan uskomattoman vaikuttava naky livena
Se mitä itse seurannut, niin aivan sama kuva jäi hänestä. Reilu tyyppi. Keskittyi lähinnä omaan tekemiseen, ei muiden haukkumiseen. Kuten siinä ihme videossa, jossa se sekopää prophet muscle (vaimikäoli) yritti haastaa riitaa. Piana oli hyvin asiallinen ja totesi, ettei häntä mikään tappeleminen kiinnosta vaan rahan tekeminen. Siinäkin joku nainen tunnistaa Pianan ja pääsee fanikuvaan. Oli sympaattinen tyyppi ja hyvin tuottelias. Ei ihme, että miestä nyt muistellaan ja moni on aidosti pahoillaan tästä yllättävästä kuolemasta.

Mitähän sen nykyinen tykkää tosta my husband hommasta?

Veikkaanpa että ei kauheen hyvää. Mut koska Chanelkin vaikutti videoiden perusteella tosi asialliselta ihmiseltä, niin ei ainakaan sosiaalisessa mediassa
tätä välttämättä kauheesti lähde kommentoimaan.

Mitähän sen nykyinen tykkää tosta my husband hommasta?

Onko noilla avioero ollut vireillä, vai miten Richie näitä naiskuvioita pelannut? Veikkaisin että avioehdon kuitenkin tehnyt, niin kuin jokainen fiksu joka alaspäin rahapuussa nai.

Back
Ylös Bottom