Rich Piana

Oikeesti, mä en tajua ihmisiä. Mä en pysty ymmärtämään ihmisten sairasta maailmaa. Vihaajien mielipuolista ajatusmaailmaa. Mä en enää ymmärrä. En pysty edes luovuttamaan niiden suhteen, niin vitun häiriintyneitä ne ovat. Vihaajat, MIKÄ TEITÄ VITUN VAIVAA?

Toi on vanha video, kun Genova oli kuullut jonkun feikkiuutisen. Sittemmin itkien sopersi videolle että ei tarkoittanut mitään pahaa ja toivoo että Rich toipuu.
No vanha video tai ei niin eikai se tarkota etteikö olis tolloin tarkottanut tota jos oli kuullut vielä että Rich on kuollut. Tottakai se alkaa jälkeepäin kaduttamaan tollanen huutelu ketä tahansa.

Harmittava homma. Jotenkin tää Pianan kuolema tuntuu aika kovalta nyt.. menetti bodimaailma aika ison persoonan.. hitto pitäiskö tilata vielä kun saa niin sellaisen 5% juoma-kanisterin.

Tilaa ihmeessä. Eihän tämä nyt mikään vatsinainen yllätys ollu mut surullista (paitsi joidenki mielestä). Mikä lie sitten oli kuolinsyy..

Noita genovan puheita ei kannata ottaa kovin vakavasti, koska kyseinen tyyppi on oikeasti jälkeenjäänyt ja henkisesti lapsen tasolla. Ei ymmärrä sanojensa vakavuutta.

Itsekin tuli välillä tyyppiä kritisoitua, mutta eihän tuota toivo kenellekään. Muistan hyvin kun ne ekat Mutantin videot tuli. Siitäkin tuntuu olevan jo ikuisuus.

Tuntuu tosi pahalle Richin poismeno :( Näytti pitkästä aikaan onnelliselta saatuaan Chanelin rinnalleen. Elämässä menevän muutenkin todella hyvin ja uusia suunnitelmia oli kovasti tulevaisuutta varten. Tästä oppii sen, että kun kukaan ei tiedä omaa "parasta ennen"-päivämääräänsä, niin jokaisesta päivästä täytyy ottaa kaikki irti ja vähät siitä mitä muut ajattelevat. RIP Rich!

Oikeesti, mä en tajua ihmisiä. Mä en pysty ymmärtämään ihmisten sairasta maailmaa. Vihaajien mielipuolista ajatusmaailmaa. Mä en enää ymmärrä. En pysty edes luovuttamaan niiden suhteen, niin vitun häiriintyneitä ne ovat. Vihaajat, MIKÄ TEITÄ VITUN VAIVAA?

Sä oot jo monta kertaa maininnut vihaajat mutta en näe yhtäkään postausta käyttäjiltä jotka tästä iloitsisi? Koita nyt vähä rauhottua taas.

Back
Ylös Bottom