Deleted member 122304
Eikös tää ollu jotenki vähän sekasin päästää ?
Lääkitys joskus kohdillaan ja useammin tosin hitusen vähemmän kohdillaan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eikös tää ollu jotenki vähän sekasin päästää ?
Jep..Vittu oikeesti, maailma on rikki. Ei pysty ymmärtämään noin vitun vajaita ihmisiä enää.
Oikeesti, mä en tajua ihmisiä. Mä en pysty ymmärtämään ihmisten sairasta maailmaa. Vihaajien mielipuolista ajatusmaailmaa. Mä en enää ymmärrä. En pysty edes luovuttamaan niiden suhteen, niin vitun häiriintyneitä ne ovat. Vihaajat, MIKÄ TEITÄ VITUN VAIVAA?Jep..
No vanha video tai ei niin eikai se tarkota etteikö olis tolloin tarkottanut tota jos oli kuullut vielä että Rich on kuollut. Tottakai se alkaa jälkeepäin kaduttamaan tollanen huutelu ketä tahansa.Toi on vanha video, kun Genova oli kuullut jonkun feikkiuutisen. Sittemmin itkien sopersi videolle että ei tarkoittanut mitään pahaa ja toivoo että Rich toipuu.
Oikeesti, mä en tajua ihmisiä. Mä en pysty ymmärtämään ihmisten sairasta maailmaa. Vihaajien mielipuolista ajatusmaailmaa. Mä en enää ymmärrä. En pysty edes luovuttamaan niiden suhteen, niin vitun häiriintyneitä ne ovat. Vihaajat, MIKÄ TEITÄ VITUN VAIVAA?